Tee-se-itse

Mäkää en oo saanu yhteenkään kohillee sitä ketjua, kaks vaa toki aikasemmi tehny mut nyt meni huonoiten. Itehhä leikkasin takakappaleen kahtena samanlaisena ja toki kangas loppu :D miehen työtoimisto onneks vastapäätä kangaskauppaa mistä kankaan ostin ni kävi ostaa lisää. Mut hukkaa tais mennä koko kangas, kaveri kyl sano et sillä käyä joku pv ompelee se loppuu.
 
Mä olen niin monta vuotta tehnyt käsitöitä nonstoppina, että nyt en jaksa mitään käsitöitä :sad001 Ehkä sitten, jos olisin pidempään kotona, niin saisin jotain aikaan. Työpäivien jälkeen en vaan saa mitään aikaiseksi.
 
View attachment 58445
Tein vauvalle ekat junasukat :) Ainut vaan, ettei tainnut tulla ihan vauvakokoa, täytyy tehdä seuraavista pienemmät :grin Ei taida vastasyntyneen jalka olla ihan 11 senttiä pitkä :grin
Ihanaa lankaa!!
Mä en saanu aikaiseksi kutoa esikoiselle mitään, mut tutut kyllä piti huolen että tähän asti on villasukkia riittäny.. nyt oon monta alotusta tehny, mut monet monivärilangat ei näytäkään pienissä sukissa kivoilta.
 
Nää on aivan upeita! ♡ :)
 
Mä en vieläkää oo saanu vauvalle ommeltua vaatteita, äplomalla ottaa urakkaa varsinki niinä päivinä ku esikko hoidossa :) jos etes pari vaatetta sais tehtyä :D
 
Tällaisia oon tässä hitaasti kesän mittaan väkerrellyt. Syksyn tullen aina neuloosi iskee, nyt parikin projektia työn alla ja vähän paremmin aikaa kun jäin äippälomalle. Melkein harmittaa, kun sain noin pitkät sukat tehtyä (on kivat kantoliinaillessa) niin miehen mummolta tuli monta paria vauvankokoisia villasukkia :rolleyes: Hukutaan niihin jo ennestään, nää oli ekat jotka oon itse tehnyt, kun halusin vähän pidemmät. Jos joku tarvii villasukkia niin voin postikuluilla lähettää :D
IMGP3335 (1).jpg
 
1ae2a9b8d7054d1c81e222dbff922f41


Vaunuhaalari sai sentää tehtyä ku tulin kaverille yöks ja on vaa ommeltu :)
 
Ei vitsi miten täällä on taitavia käsityöihmisiä! Ihania miniasuja ja -asusteita :) Mulla oli joskus enemmän tahtoa kuin taitoja, ja yritin väkertää jotain. Sittemmin ymmärsin, että ehkä mun vaan kannattaa jättää tuo neulominen vaan niille, jotka sen osaa :D Kateellisena silti kattelen muiden lopputuloksia! Ehkä mulla paljastuu joskus joku muu taito sitten (?), missä tuo peukku keskellä kämmentä ei niin haittaa :D
 
9d7ca6ea7e4fd743e89182075c92e4ac

Siinä ois isälle ja pojalle samistelua, "isyyspakkaus" :) jos paikallisen olutta viel pullo kylkeen :) keksis vaa et millo antaa ku synttärit miehellä vauvan laskettuna päivänä.. Toisaalta vois vkloppuna antaa ku huomenna mies tulee reissusta kotiin ja jää 6vk lomalle :Heartred
 
Oi, on kyllä raikkaat värit noissa vaatteissa Aneska :)

Olis kyllä kiva löytää jostain omakin käsityöinto, yhden pipon sain neulottua pojalle, kun kaikki saadut lakit oli liian isoja vielä.
 
Takaisin
Top