Taysiin kesäkuussa synnyttämään tulevat!

Äidiksi_2009

Jostain jotain jo tietävä
Hei kaikki odottajat,
 
olisi kiva jutella Taysiin kesäkuussa synnyttämään tulevien kanssa, sillä olisihan se ihan hauska sattua jonkun jo ennakkoon hieman tutun kanssa samaan aikaan sairaalaan. Onko teitä? Itselläni laskettu aika 23.6 ja Taysiin olen menossa. Nyt menossa 24rv. Mites on raskaus edennyt? Jos teitä löytyy, niin olisi kiva jos voitaisiin vaihdella kuulumisia.
 
Heipähei!
 
Minä olisin Tays:iin menossa synnyttämään, LA tosin on jo 9.6., mutta ekaa odotellaan, joten pitkäksikin voi toki mennä [:)]
Synnytyspäivystys on jo tullut jonkinverran tutuksi, oli tuossa keskiraskauden vaiheilla sen verran erinäisiä pikku ongelmatilanteita, että tuli siellä rampattua. Kaikki tapaamani kätilöt olivat mainioita, mutta ainakin yhdestä lääkäristä jäi tosi tyly ja pelottava kuva, toivottavasti en hänen kanssaan enää joudu tekemisiin...[&o]
 
 
 
Moi,
 
Kiva että edes yksi Taysiin menijä on minun lisäkseni. Ekaa lasta minäkin odottelen. Tays on itselleni vieras paikka ja siksi hieman jännittää. Mites on raskautesi mennyt? Itselläni kaikki hyvin. Vauva tosin potkii aika lailla, mikä on välillä mukavaa ja taas iltaisin nukkumaan mennessä toivoisin, että jalkapallo-ottelu mahassa loppuisi jo :)
 
Mulla ei raskaus ole sujunut niin auvoisasti. Alussa, viikoilla 6-13, oksensin suurinpiirtein kaiken mitä söin. Vuorokaudessa oli parin tunnin jakso, jonka aikana ruoka pysyi, ja tässä kohtaa sitten aina "tankkasin" [:D] Ja oli välissä onneksi helpompiakin päiviä, mutta melko heikkoon kuntoon päädyin siinä kuitenkin.
Sitten pahoinvointi vaan yhtäkkiä loppui, ja sen jälkeen onkin sitten ruoka maistunut, tuntuu että tulee vähän liiankin nopeasti kiloja [:)]
 
Kuukauden verran kaikki oli ihanaa ja olo oli loistava. Mutta sinä päivänä, kun viikkoja tuli täyteen 18, alkoivat vuodot ja supistukset, jotka veivät minut sairaalaan. Tämän sairaalareissun olin Keski-Pohjanmaan Keskussairaalassa, sillä olin talvilomailemassa ystävilläni, kun ongelmat alkoivat. Syytä vuotoon ei löydetty, kohdussa kaikki oli ihan hyvin. Oireet saatiin helpottamaan, ja pääsin kotiin vuodelepoon. Viikon päästä sain jo alkaa kevyesti kotosalla touhuilemaan. Kolme viikkoa myöhemmin vuoto alkoi uudelleen, mutta nyt ei kuvaan mukaan tullut supistuksia, ja kun ultratessa jälleen kohdussa oli kaikki hyvin, en tällä kertaa joutunut sairaalaan, vaan pääsin kotiin lepäilemään.
 
Olen sitten siellä taysin synnärillä ravannut erinäisissä tarkastuksissa, välillä syystä ja pari kertaa omien ylireagointieni vuoksi. Parin säikähdyksen jälkeen kun tulee aika herkäksi reagoimaan kaikenlaisiin "poikkeaviin" tuntemuksiin. 
Nyt taas muutamia viikkoja olo on ollut hyvä. Napero kyllä potkii valtaisasti minullakin, mutta se on noiden säikähdysten jälkeen pelkästään ihanaa ja rauhoittavaa [:D] Että sellaista täällä, nyt vaan toivotaan, että kaikki tässä loppupuolella menisi hyvin ja vauva syntyisi terveenä ja täysiaikaisena.
 
Oletko muuten tamperelainen vai jostain lähistöltä? Joko olet joutunut pesänrakennusvietin valtaan? [:D]
 
Tervehdys fanttinen ja yonido!
 
En olekaan pitkään aikaan tätä keskustelua seurannut, kun ajattelin, että ilmeisesti muilla Tampereen alueella asuvilla kuin Tipitiillä ei ole kesäkuussa laskettua aikaa. Mutta onhan teitä sitten ilmaantunut muitakin, mikä on kiva juttu. Koska meillä kaikilla on sama laskettu aika, niin saattaa tosiaan olla mahdollista, että ollaan yhtä aikaa sairaalassa [:)]. Miten teillä on raskaus sujunut?
 
Takaisin
Top