Tarkempia esittelyjä

Tervehdys!

Täällä kans plussattu 1,5 vkoa sitten ja neljäs lapsi olisi kehitteillä.

Perheeseen mahtuu pojat 8 ja 7 (aikaisemmasta suhteesta), aviomieheni, tyttö 10,5kk (yhteinen lapsi) ja 2 kissaa.

Täällä mennään rauhallisin mielin, kun ei ole varmuutta koska raskaus on saanut alkunsa ; söin cerazette minipillereitä ja unohdin pari välistä, joten piiiitkän keskustelun jälkeen aviomieheni kanssa päätettiin jättää pillerit sikseen. Jäin siis odottamaan kuukautisia tulevaksi, että pääsee sitten yrittämään ja laskemaan päiviä...eipä tarvinnut, kun kroppa kertoi mulle, että raskaana ollaan..tosin muutama testi näytti negaa ja kunnes sitten clearblue näytti plussaa..

Mulla on sellainen historia, että ei koskaan ole synnytyksen jälkeen onnistunut ekalla raskaus, joten keskenmenoja on jo yli kymmenen takana..
Tästä syystä menenkin varhaisultraan 28.7. - katsellaan sitten lisää, kun saan lisätietoa.

Olen siis uran vaihtaja ja tällä hetkellä opiskelija, 34v, mieheni on 35v.

Palaan pulisemaan torstaina, jos uutiset ovat sen mukaisia.

Kaikille kovasti odotusonnea!

 
Heipä hei, 

Olen siis 27v. helsinkiläisnainen, ja viikolla 5 mennään, eilen plussasin :) 

Perheeseemme kuuluu mieheni, jonka kanssa olemme olleet yhdessä jo viimeiset 4 vuotta sekä 1,5v. narttukoira. 

Olimme todellakin positiivisesti yllättyneitä uutisista, vaikka emme vielä olleet aktiivisesti "yrittäneet" niin olen kuitenkin ollut ilman ehkäisyä jo viime vuoden syyskuusta lähtien. 

Toivotaan vain, että kaikki menee hyvin. :)

Tsemiä kaikille muillekin tuleville mammoille! <3
 
Mä oon 23v ja mies 24v. Yhdessä ollaan oltu 8v. Odotan toista lasta. Tyttäremme on nyt 7,5kk. Asustellaan uudellamaalla. Tää toinen raskaus alkoi uskomattoman nopeasti, ensimmäisestä kierrosta. Ekaa lastamme teimme vuoden verran. Ollaan tosi innoissamme uudesta tulokkaasta, vaikka emme ole vielä sisäistäneet asiaa. Tuntuu tää taas vaan niin uskomattomalta.
Eka ultra on elokuun puolessa välissä. Neuvolassa sanoivat että olisin sillon noin rv 11. Itse luulen että viikkoja ei ole kertynyt vielä siihen mennessä niin paljon. Mulla on aika pitkä kierto.  Ja mun on mahoton sanoo minkä pitunen mun kierton on nyt ollu, koska mulla on ollu vasta yhet kuukautiset synnytyksen jälkeen. Nyt jännityksellä ootellaan mikä se la olisi.
 
Hei!
Tällä kertaa uskallaudun lähteä odottamaan yhdessä teidän muiden kanssa:)
Olen 32vuotias Uudeltamaalta. Perheeseen kuuluu poika, aviomieheni, koira ja pari hevosta.
Poika syntyi 09/10 eli nyt 10kk vilkas pikku mies:)
Viime raskaudessa en uskaltanut iloita lukuisten keskenmenojen, kohtukuoleman ja kohdun ulkoisen takia... Mutta nyt lähden mukaan odottajiin ja toivottavasti saatais systeri esikoiselle=)
Eka neuvola oli jo 5+1! la on 13.3.12 ja synnyttämään lähdetään taas Hyvinkäälle.

Nyt ilmeisesti menossa 7+1 (tarkkaan selvinnee vasta ultrassa)
 
Heipsan!

Mäkin voisin vihdoin tulla esittäytymään, on pitänyt vähän kiirettä, kun lauantaina on kavereiden häät, joissa oon kaasona. :) Mutta siis oon kohta 25 täyttävä esikoisen odottaja. Mies on 28 ja yhteiseloa takana on reilut kuusi vuotta. Meidät vihittiin viime kesänä ja ehkäsy jäi pois joulukuussa. Nyt sitten testien mukaan kolmas jäsen olisi vihdoinkin matkalla meidän perheeseen ja laskurin mukaan arvioitu saapumispäivä osuisi 29.3. tietämille. :)

Tällä hetkellä asutaan Helsingissä vuokrakolmiossa, joten kun nykyisestä työ/roinavarastohuoneesta poistetaan kaikki turha tavara, niin pienellä olisi oma huone valmiina. Muutenkin kämppä on ihan kiva lapsiperheelle, parveke ja kiva taloyhtiön piha sekä hyvät ulkoilumaastot löytyy. Hissiäkin rempataan nyt juuri sopivasti, että saadaan sitten ensi keväänä työntää vaunut suoraan uuteen, automaattisesti ovensa avaavaan hissiin. :) Omaa kotia katsellaan kyllä koko ajan, mutta mikään kiire ei ole löytää, kun nykyinen kotikin on tosiaan kiva ja halpakin vielä, kun on opiskelijakämppä. Nyt näyttää siltä, että mä en edes valmistu ihan vähän aikaan, niin ei ole vuokrasopimuskaan loppumassa lähiaikoina. ;)

Mutta tulkaapas loputkin esittäytymään ja onnellista odotusta meille kaikille! Toivottavasti menee kaikilla hyvin ja saadaan jokainen oma, terve tuhisija syliin ensi keväänä. :) Tai eihän sitä tiedä, jos joillain olisi tuplatoimituskin tulossa.. ;)
 
Hei Inkivääri, mä tosta opiskelijakämpästä kyselen, että onko sun mieskin opiskelija vai aiotko olla koko ajan koulussa äitiyslomallakin? Kun meillä on ainakin niin, että jos on poissaolevana jonkun lukuvuoden niin ei sais näissä opiskelija-asunnoissa asua. Sinänsä tyhmä juttu, mutta ymmärtäähän tuon.. Onneks meillä mies on se opiskelija niin ei oo ongelmaa ;)
 
Olemme näköjään hieman erikoisuus täällä palstalla, mutta sopii kyllä tyyliin :) Odotan todella tervetullutta esikoistamme, rv 7+1, ja täytän kuun lopussa 34. Mieheni on pari vuotta nuorempi ja hynttyyt meillä on ollut yhdessä jo sellaiset 11 vuotta. Tämän nyytin itse asiassa pitäisi pumpsahtaa maailman sopivasti meidän 10-hääpäivän kynnyksellä. Voisiko ihanampaa häälahjaa saadakaan!

Ollaan yritetty lasta alkuvuodesta asti tosissaan ja loman alkaessa plussahan sieltä tuli. En meinannut silmiäni uskoa, kun plussaa tuijottelin. Mieskin vakuuttui vasta, kun raskaustestejä oli edessä vino pino ja kaikissa selvä plussa. Neuvolaan mennään ensi viikolla ensimmäistä kertaa. Jännittää!

Itä-Vantaalla asustellaan ja työssä käydään molemmat. Jännittää palata lomalta töihin kuun puolessa välissä, kun pahoinvointi on pikkuhiljaa alkanut. Eiliseen asti oli vain sellaista pientä etomista, mikä meni syömisellä ohi, mutta tänään halailin jo pönttöä oikein urakalla...

Kaikki varpaat ja sormet on ristissä, että kaikki menisi hyvin.
 
Hei! 
Olen 27 vuotias ja espoosta. naimisissa ollaan oltu mieheni kanssa vuodesta 07. ensimmäinen raskauteni päättyi huhtikuussa 2011 viikolla 23+4, nyt odotan (ainakin toivottavasti) tervetullutta  viikolla 6+6. ultraan oltais menossa 8.8 (7+5). perheeseen kuuluu myös koira ja heppa.

onnea kaikille odotukseen! itse jään jännittämään ensi maanantaita!
 
Madie: Mä varovasti vauvahaaveiden alkaessa kyselin meiän vuokranantajalta, että mitenkäs toimitaan, jos joutuisin poissaolevana olemaan. Se sieltä sanoi vaan, että periaatteessa pitää olla läsnäoleva, mutta että ei ihan pienen syyn takia pois joudu, ja käski palata asiaan, kun aihetta on. Kaverikin asuu samoissa asunnoissa ja on kotona lapsen kanssa, joten luulisin, että meillä on kämppä ihan turvattu. :)

Mieskin on periaatteessa vielä opiskelija, vaikka täysipäiväisesti onkin töissä, mutta oppilaitos on eri, niin siitä ei ole hyötyä ton kämppäasian kanssa. Oltiin kyllä jo pohdittu sitäkin, että mies hakisi varmuuden vuoksi yliopistoon, kun pääsee yo-papereillaan suoraan sisään joihinkin pääaineisiin, mutta ei se sitten hakenut, kun ymmärrettiin toi vuokranantajan viesti niin, että ei haittaa, jos oon jonkun lukukauden pois. Kevään aion joka tapauksessa olla pois, mutta ehkä jo syksyllä palaan läsnäolevaksi ja teen joitain kursseja, jos vaan jaksan. Meillä on onneksi melko vähän luentoja, että periaatteessa pienen kanssa pystyy ihan hyvin opiskelemaan, jos vaan voimia riittää, sen näkee sitten. :)

MiannaMau: Mä oon asunut melkein koko elämäni Itä-Vantaalla. Nyt vaan kaksi vuotta sitten muutettiin juuri ja juuri Helsingin puolelle, mutta edelleen käyn Tikkurilassa asioilla jatkuvasti. :)
 
Onnea kaikille plussanneille! MiannaMau, mulla ikää jo 35v ja eka tulossa, eli minä se erikoisuus vasta olenkin ;) Yksi keskenmeno on takana mutta pari kiertoa sen jälkeen plussasi taas (km-raskaus tärppäsi ekasta), joten olemme kyllä tosi onnekkaita tämän raskautumisen suhteen. Miehen kanssa ollaan tunnettu vasta 1,5vuotta, mutta raskaus on erittäin toivottu, varsinkin ku ikääkin alkaa jo olemaan.

Varhaisultrassa kävin 6+5 ja siellä näkyi syke. Nyt on menossa 8+5 ja oottelen malttamattomana seuraavaa ultraa. Raskaus on sujunut hyvin, painoa on tullu kyllä liikaa, koska syön koko ajan ällötys-olon välttämiseksi. Ihan viime päivinä on sekin onneksi vähentynyt. Toivotaan, et kaikki olisi silti hyvin!

Tarrasukkia ja hyvää oloa kaikille!
 

   Moikka!

Erikoisuus taidan sitten olla minäkin. Ikää tosiaan jo 32 vuotta ja ensimmäinen tuloillaan. Mekään ei miehen kanssa olla oltu yhdessä kuin puolisentoista vuotta. Mutta mitä sitä turhaan odottelemaan, jos vihdoin siltä tuntuu, että "Tämä on nyt tässä"! =) Ja miehellä siis ikää 36v.

Naimisissa ollan oltu muutama viikko, että sinällään mukavaan saumaan ilmoitti sitten myös jälkikasvu tulostaan. Puolisen vuotta ehdittiin olla sillä mielellä, että tulee jos on tullakseen. Meillä hieman asioita vaikeuttaa se, että mies on viikot töissä pk-seudulla ja itse pitelen taloamme pystyssä Etelä-Karjalassa!

Nyt meinaa jo vähän jännittää ensi viikon np-ultra. Pahoinvointi tuntuu hävinneen ja ruokakin on alkanut taas maistua. Mitäs jos siellä ei enää ketään olekaan?? Krääh... Varhaisultrassa kävin kahdeksannella viikolla, silloin ainakin sydän löi vahvasti ja kaikki näytti olevan kunnossa!

Hyviä vointeja kaikille! =)
 

Ihanaa, että joku muukin on samassa esikois- ja ikäsarjassa :D

Mekään ei voitu odottaa enää ja käytiin viime viikolla alkuraskauden ultrassa. Siellähän  se meitin uuniompun sydän sykki <3 Oltiin niiiiiiin onnellisia, että siellä oli joku kotona ja oikeassa paikassa!

 
Hei vain!
Ajattelin esittäytyä nyt täällän kävin jo plussaus viestiin kirjoittelemassa.

Olen 20vuotias ihanan Tinja-tyttösen (s.26.02.2010) äiti Nokialta, Tinja on melkoinen vilkeriäinen, jonka kanssa olemme välillä helisemässä ;) . Aviomieheni on minua 8-vuotta vanhempi, yhdessä olemme olleet n. 3½ vuotta, kohta 2 vuotta kihloissa ja pian myös vuosi naimisissa. Perheeseemme kuuluu myös Alma koira 3v ja Santtu ja Kaapo - kissat myös 3v.
Pikkukakkosen LA on 26.3.2012, eli lapsillemme tulee noin 2 vuotta ikäeroa.
Pahoinvointi on melko kova ja välillä käy oikein Tinjaa sääliksi kun äiti vaan makaa sohvalla ja juoksee vessaan. Näillä näkymin tämä on myös viimeinen lapsemme.
 
Muutama täällä tota Naisteklinikan remppajuttua ihmetelly..
Eli Naistenklinikka remontoidaan vasta ensi syksynä (2012) JOTEN
meillä maalisvauvojen odottajilla ei ole hätää.. ;)
 
Tääkin vois esittäytyä! Eli oon 24v pikkukakkosen tai toistaseksi ainakin pikkukakkosten odottaja. Esikoinen on tällä hetkellä 8kk eli jos kaksoset syntyy about laskettuna aikana, niin ikäeroa tulee 1v3kk. Vähän hirvittää, kun ensimmäinen raskaus oli niin vaikea ennenaikaisten supistusten ja raskausmyrkytyksen takia ja sairaalassa tuli vietettyä vähän turhan paljon aikaa, mutta pitää toivoa parasta josko vaikka tällä kertaa olis vähän helpompaa. Aviomies on 25v ja asutaan Uudellamaalla.

Arvasin, että siellä on kaksin kappalein vauvoja mikä varmistu alkuraskauden ultrassa. Mun isällä on kaksoisveli ja isän tädillä on myöskin kaksospojat, joten tää oli odotettavissakin. Isän sukupolvessa ei ole yhtään naista, joten tottakai tää tuplaonni kohtasi sitten seuraava mahdollista naista suvussa. ;) Pitää vaan pitää sormet ristissä ja toivoa, että kumpikin kirppu selviää synnytykseen asti, kun tässä voi tapahtua kuitenkin vielä mitä vaan.
 
Hei,
aivan ihana keskustelu aihe! :) varmasti moni löytää uusia "äiti" kavereita!

Omistamme kaksi koiraa ja nyt olisi esikoisen vuoro <3 Itse olen kohta 22v ja mies on 28 :) Ollaan seurusteltu n.5 vuotta... Mies käy töissä ja minä opiskelen luultavasti jouluun saakka :) Laskettu aika oli 25.2, mutta ekan ultran jälkeen päivä vaihtui 13.3 :D Pian kuitenkin uuteen ultraan katsomaan kasvanutta vaavia <3


Azalea: Huomasin että olet opiskelija terveysalalla... onko sinulla tietoa onko "turvallista" harjoitella koulussa injektioita? :|
 
Hei!
Täällä esikoisen odottaja Pohjanmaalta, tarkemmin Pietarsaaresta. Pian 31v. ja avomies 34v. yhdessä oltu 14 vuotta. Asutaan omakotitalossa, eläimiä ei ole tällä hetkellä.
Rv 10+6, oireita ei pahemmin, paitsi et voisin nukkua kokoajan. Ensimmäinen ultra 31.8, jännittää aivan hirveesti. Saa sit nähä pysyykö la-aika 9.3 vai muuttuuko.
Toivottavasti kaikki on kunnossa.
Samaa toivon kaikille muillekin!!!

Niin muuten oon vissiin ainut Pohjanmaalta!?
 
Minna80: Oli pakko kommentoida, että mä oon kotoisin samaisesta kaupungista, mutta kymmenisen vuotta asunut muualla jo.
 
moi. Mä oon 27.vee kolmen lapsenen äiti. neljäs ois tuloillaan raskausviikkoja ois nyt 10+3. kaksi keskenmenoa takana toivottavasti tämä menis nyt hyvin ja saatais pikku nyytti vielä. Muut lapseni ovat 3 vuotias tyttö, 5 vuotias poika ja vanhin 6 vuotias tyttö. Muutimme vastikään Somerolle. Mies työskentelee Espoossa. Ollaan miehen kanssa yhdessä oltu reilu 7 vuotta. :)
 
Takaisin
Top