Tapaaminen pääkaupunkiseudun mammoille

ddrops, tervetuloa pk-seudulle ja tervetuloa mukaan. Katso päivät doodlesta: http://doodle.com/5eqxkhytqbkz7mkc?lt=4 ja laita oma nimi eli "ddrops" siihen ja ruksi milloin pääset (ei vaadi mitään rekisteröintiä tai muuta henkilökohtaista tiedonantoa), niin se otetaan huomioon kun päätetään milloin tapaamme! Toi Scandic Simonkenttä on Kampin vieressä, sisäänkäynti Simonkadun puolelta.

minka7, minulla on viikonloppu jo täynnä toisia suunnitelmia, mutta toivottavasti joku muu lähtee kanssasi! Hauskaa messuilua!
 
Kiitos :) piti iha kaivaa kalenteri esiin, eli vaihtoehdot 10.10, 12.10, 17.10 ja 19.10.. Pitääpäs viel tutkia noit julkisia et mite sinne pääsee, ko en oo täst lähimaastost viel mihinkää uskaltanu lähtee :D Ois kyllä kiva tavata, ku en tunne täältä ketään =)
 
Pitäiskö lyödä lukkoon joku aika jo? 17pvä klo18 näyttäis sopivan kaikille tähän mennessä ilmottautuneille. Miten olis? Olis helpompi taas suunnitella muita menoja ettei sit osu päällekkäin.
 
Lyödään lukkoon! Edelleen toi 17. näyttää sopivan kaikille ilmoittautuneille eikä valituksia ole tullut - tai sitten eivät vain ole jaksanut kirjoitella. En minäkään... :) Viimeiset työpäivät täälläpäin ja nyt on tullut sellainen tunne etten jaksaisikaan yhtään päivää pidempää... Nähdään siis 17. päivä ja toivottavasti siihen menneessä oon vähän enemmän nukkunut kun aamulla ei oo enää kiirettä minnekään. :)
 
Yritän tulla kans mukaan, ellei tuu jotain ylitsepääsemättömiä esteitä, kuten nukkuminen ;-)
 
Mä en valitettavasti pääse keskiviikkona tapaamiseen :/ Meillä on koiran kanssa tokotreenit ja täytyy nyt vielä yrittää mennä kun saattaa olla viimeinen kerta että jaksaa :P Pitäkää te hauskaa :D
 
Mä taidan jättää huomiset treffit väliin, kun on vähän nuhanen olo+aamulla on sokerirasitustesti. Hauskaa iltaa teille muille! :)
 
Voihan nenä. Nyt joudun minäkin jättämään tapaamiseen väliin, koska en saakaan lapsenvahtia tälle illalle enkä haluaisi ottaa poikaa mukaan, kun hän menee yöunille jo seiskan aikaan. Toivottavasti saadaan vielä uusi tapaaminen järkättyä, kun olisi kiva tavata teitä. Pahoittelut tästä peruutuksesta!

Mansikkainen
 
Mä en pääse myöskään. Olen niiiiiiiin kipeä. Nyt koskee kyllä joka paikkaan. Saa nähdä helpottaako tää vai joko pääsis lähtemään.
 
Meikäläiseltä jää kans tänpäiväinen väliin. Oon puuhastellut päivän aikana vähän liikaa, ja nyt ei enää jaksa lähteä minnekään :( 
 
Heissan!

Vieläkö löytyy innostusta tapaamiseen? Miten olisi lounastreffit ensi maanantaina keskustassa? Esim. klo 11?

Mansikkainen
 
Hei! Minulle sopisi lounas maanantaina jos tavattaisiin klo 11:30. Viime viikolla kolme marrasmamma paikalla ja meillä oli kivaa keskustelua. Me kuitenkin ollaan kaikki laiskoja kirjoittelemaan tänne - minä kai se eniten täällä kirjoittelee, mutta viime viikot en ole jaksanut olla kauan tietokoneen ääressä, niin on jäänyt minultakin...
 
Kiva, että ainakin muutama olisi tulossa paikalle. :) Eli sovitaanko niin, että tavataan maanantaina 11.30 vaikka Kampin Memphisissä? Sinne on varmasti kaikkien helppo tulla ja jokaiselle löytyy jotain syötävää.

Mansikkainen
 
Heippa,

Yritän jälleen kerran tulla paikalle, jos vaikka pitkästä aikaa onnistuisi :)
 
Joo mä yritän kans selvitä paikalle tällä kertaa! :) tavataanko me siinä Kampin keskuksen puolella oviaukolla? Ettei tarvi kiertää koko ravintolaa, että oliks siellä nyt tuttuja naamoja vai ei..
 
Takaisin
Top