Tapaaminen pääkaupunkiseudun mammoille

Olen myös mukana, mikäli vain pääsen itseni paikalle järjestämään! Ke 22.8 ei käy, mutta muut ehdotetut päivät luultavasti onnistuisivat.

Mansikkainen onkin tuttu tuolta kesäkuisten 2011 -porukasta. Tapaamisia odottaa edelleen aina innolla ja tuki on ollut korvaamatonta :) On myös mukavaa, kun lapset ovat saaneet toisistaan kavereita.

Kiva olisi siis myös teihin pääkaupunkiseudun marraskuisiin tutustua!
 
Hei ja pahoittelut, että vastaaminen kesti näin kauan. Meillä on ollut Saksasta vieras, joten en ole koneella juuri ehtinyt olemaan.

Kiva, kun meitä on kasassa jo isompi porukka ja rohkeasti kaikki vaan paikalle. Eiköhän me saada hyvinkin juttua aikaiseksi, ja sehän on vaan rikkaus, että porukassa on erilaisia tyyppejä.

Nyt äänestys näyttää siltä, että kaikki päivät ovat yhtä suosittuja. Kiitos aurankukalle, kun loit kutsun, tuosta onkin paljon helpompi seurata osallistumista. Odotetaan vielä, jos joku innostuu mukaan ja päätetään päivä vaikka ensi viikon aikana.

Me tapasimme toisen ryhmän kanssa usein Kampissa, sillä siihen oli kaikkien helppo tulla. Scandic Simonkentässä on isohko aulabaari/kahvila, jossa oli mukava vaihtaa kuulumisia, joten se voisi olla esimerkiksi hyvä paikka tavata tai sitten joku muu. Meillä oli ekoilla kerroilla aina nimilaput pöydällä (tehtiin ne paikan päällä), jossa luki meidän nickname, oikea nimi, ikä, monesko lapsi tulossa ja lapsen sukupuoli, jos tiedossa. Se helpotti kyllä paljon keskustelua ja ihmisiin oli helppo tutustua. Meillä on siis edelleen hyvin tiivis ryhmä, tavataan säännöllisesti lasten kanssa, välillä myös miehet on mukana ja välillä pelkät mammat treffaa. Toukokuussa olimme esim. Tallinnassa yhdessä. :)

Mansikkainen
 
Minäkin olen kiinnostunut tästä tapaamisesta vaikka vähän ujo ehkä olenkin :) Vastasin siis jo tuohon kyselyyn. Parhaiten mulle kävisi Helsingin keskusta kun junalla joudun kulkemaan Tuusulasta..
 
Mä tulen myös mielelläni mukaan :) Mulle käy myös nuo ehdottamanne päivät, jos vaan pääsen ajoissa töistä lähtemään.
 
Taitaa todellakin Kamppi olla hyvä paikka tapaamiseen niin että kaikki pääsevät suht helposti paikalle. Tunnen olevani etuoikeutettu kun pääsen sinne niin kätevästi ja nopeasti, mutta kai mun on oltava siitä vain onnellinen... Tavataan sitten vain siellä Scandic Simonkentässä, niin ei tarvitse lähteä äänestämään paikasta :D Sitten kun olemme kerran nähneet ja meillä on jonkinlainen kuva toisistamme on ehkä myös helpompaa ehdotta seuraavan tapaamispaikan. :)
 
Hei kaikille! Liityin juuri tähän foorumiin, mutta tahdon ehdottomasti mukaan treffeille :) Mulla ehkä vähän toisinpäin tämä kommunikointi - livenä onnistuu huomattavasti paremmin, kun olen aika huono kirjoittamaan...
 
Joo mukaan vaan treffeille minka7 ! :)

Ja Scandic Simonkenttä on hyvä! Mä pääsen bussilla suoraan Kamppiin tai sitten junalla keskustaan, eli ihan loistava paikka on.
 
Kävin katsomassa kalenteria ja perjantai 24.8. näyttää sopivan suurimmalle osalle, joten jos sovitaan, että tavataan silloin klo 18 aikoihin Scandic Simonkentässä? Tervetuloa rohkeasti mukaan kaikki!

Ja mahat toimikoon tunnusmerkkeinä. ;)

Mansikkainen
 
Mä meinasin jo sanoa, et ei mun mahasta tunnista, mut kylhän tästäkin jo selvästi näkee, et on raskaana eikä ihan muutenvaan isomahanen :D
 
Moi!

Aina kun ehdin, käyn täällä piipahtelemassa ja juttuja lukemassa.Ilokseni huomasin treffisuunnittelut. Voisin yrittää myös treffeille, jos vain töistä ehdin. Olis kiva vähän verkostoitua, kun tuo äippälomakin jo häämöttää. Mukavaa viikkoa kaikille!
 
Ääh, no mä en tuolloin perjantaina pääsekään. Olin iloisesti unohtanu, et miehellä on joku fudisjuttu ROVANIEMELLÄ, johon olin jo lupautunu mukaan...
Ehkä ens kerralla sit. :/ 
 
Voi ei! En pääse tällä kertaa mukaan, kun juuri sille perjantaille on suunniteltu tän kesän viimeinen mökkireissu. Ehkä sitten ens kerralla...
 
Pidetään treffit nyt kuitenkin siten, kuten oli jo sovittu, eli ensi viikon perjantaina tavataan. Ne tulee paikalle, ketkä pääsee ja voidaan sitten katsoa uusi tapaaminen, jos kaikki menee hyvin. Toivottavasti sitten ensi kerralla pääsette mukaan, marjo ja minka7! Ja Helmeriina on tietenkin tervetullut jo ensi viikolla mukaan!

Mansikkainen
 
Mäkään en pääse mukaan kun ollaan vielä lomailemassa enkä tuolloin perjantaina ole pääkaupunkiseudulla :( ehkä pääsen sitten osallistumaan seuraavaan tapaamiseen jos sellainen järjestetään.. :)
 
Moikka! Kiva kun järkkäätte tällaisen, tulen mielelläni mukaan, jos vain ehdin :)
 
Perjantain treffit lähestyy, kivaa! Näillä näkymin meitä on tulossa paikalle: Aurankukka, Maatuska, Manque, Vilukissa, Masunasukki, Ninnu, Amppuh, Helmeriina ja Semppu. Marzipaani, oletko menossa mukana? Kalenterissa ei näkynyt merkintää, mutta kommentistasi päätellen olet tulossa?

Yritän tulla ajoissa paikalle ja varata meille ison pöydän.
Nähdään perjantaina!
Mansikkainen
 
Takaisin
Top