Tampereen seutu

Mulla ei ainakaan ole mitään aika- eikä paikkarajoituksia eli toiveita saa esittää! :)
 
Onpas täällä hiljaista... :)

Jos kukaan muu ei ehdota mitään aikaa, niin jospa mä kysyn että käykö su klo 14 ?

Paikkaa en osaa ehdottaa, kun on kuitenkin aika vähän kokemusta Tampereen ravintoloista. Amarillon tiiän..
Tehkäähän joku muu päätös paikasta, niin kaikki mukaan haluavat ehtii sen täältä lukea :)
 
Su klo 14 käy ainakin mulle :)

Pitäiskö nähdä siellä Amarillossa vaikka kun kaikki ainakin sen tietää ja mietitään vaikka ensi kerralle sitten parempi paikka?
 
Joo, ei tehdä tästä liian vaikeeta, Ens su klo 14 amarillossa on hyvä ja minä tulen ainakin paikalle.

Ja onhan se koskikeskuksessa? :)
 
Joo Amarilloja on kaks ja toinen niistä on koskikeskuksessa. Sovitaan vaikka se paikaksi. (Toinen on sokoksen ja anttilan välissä..)

Minä ja masuni tulemme siis myös paikalle :)
 
Kiva, että tää näyttää käyvän toteen! :)

Joo koskikeskuksen Amarilloa minäkin meinasin. Toivottavasti mahdollisimman moni tulee paikalle :)
 
Joo mäkin tuun mielelläni! Ja näyttää siltä, että tuun ilman tyttöä, kun miehen pelit on aamusta ja toisekseen neiti voi olla klo 14 vielä päiväunilla. Kivaa!:)
 
Moi,

Yritän myös itse päästä paikalle, vielä on epäselvää ollaanko paikkakunnalla sunnuntaina mut... :)
 
Kiitoksia vielä mukavasta tapaamisesta! :) Oli sen verran rankka päivä, että piti nukkua 12 tuntia putkeen viime yönä.

Toivottavasti seuraavaan tapaamiseen pääsisi lisää ihmisiä. Jos tammikuussa yritettäisiin uutta tapaamista pitää :)
 
Joo, mullakin oli kivaa :) Teki hyvää jutella kerrankin vaan vauvasta ymmärtävien ihmisten kanssa.

Mun täytyy normaalistikin nukkua 12 tuntia yössä, muuten väsähdän illalla sohvalle :D
 
Täällä kans ilmoittautuu yksi innokas maalismamma :) Harmi että tein itselleni profiilin tänne vasta nyt ja joulukuun tapaaminen jäi, mutta joskos sitä pääsis vielä mukaan ensi kerralla :) Mekin asutaan Annalassa, kiva kun täällä on muitakin naapureita :)
 
Heip! Täältäkin voisi yksi maalismamma irrota mukaan kahvittelemaan :) Lentävänniemessä asustelen.
 
Tervetuloa vaan uudet! :) Mun puolesta voitais alkaa suunnitella seuraavaa tapaamista, kun ollaan joulusta nyt selvitty. Eli esittäkää toiveita te, joilla on vähän enemmän ohjelmaa kuin minulla. Tänne kun sopii lähes kaikki ajat :)
 
Jos hyvin käy niin miekin voisin matkustaa täältä hämeenlinnan  suunnilta sinne
 
Moikka!

Oon tuolta helmikuisista, alun perin tosin kuuluin tänne maaliskuisiin, mutta ekassa ultrassa laskettu aika muuttui viikolla ja on siis 29.helmikuuta. Olis kiva tavata muita odottajia, joilla suunnilleen samat viikot. :) Mulle sopii melkein mikä tahansa päivä neljän jälkeen eli ehdotuksia vaan!
 
Ei ole ehdotuksia tullut niin kyselenpä sitten, että vieläkö viikonloput olisi parhaita tapaamisen kannalta? Ei ole tainnut mammalomat tai muut lomat kaikilla vielä alkaa.

Eli käviskö vaikka la 28.päivä tai su 29.päivä?

Mulla onnistuu kyllä viikollakin tapaaminen, jos enemmistö sitä haluaa :)
 
Mäkin mielelläni yrittäisin tällä kertaa päästä mukaan tapaamiseen! Mulla ei oo väliä onko viikolla vai viikonloppuna, mutta esim. noi 28. ja 29. päivä näillä näkymin kumpikin.
 
Minäkin pääsisin ehkä näillä näkymin mukaan, mutta riippuu miehen töistä otanko esikon mukaan vai en. :)
 
Joo mullakin aina vähän se varaus, että saatan joutua ottamaan esikoisen mukaan:)
 
Takaisin
Top