Tampereen seutu

Madie

Piirimestaruustason postaaja
Moikka!

Pohdin, että onko täällä tamperelaisia tai lähiseuduilla asuvia, jotka olisi kiinnostuneita kahvitteluista mammaseurassa? :)
Viimeksi sain todella hyviä ystäviä Elokuiset 2010-palstalta ja oli ihana tavata samassa tilanteessa olevia ihmisiä. Olisi kiva, jos nytkin kävisi yhtä tuuri!
 
Moi,
Tosi kiinnostunut olen kahvittelusta jne :). Olisi kiva saada uusia ystäviä jotka on samassa tilanteessa. Me asustellaan kangasalan puolella.
 
Täälläkin huutelee yksi Tamperelainen. :)

Ois kyllä mukava taas tutustua uusiin ihmisiin. :) 
Lähden siis mielelläni kahvitteleen tai kävelylle tms.. Asutaan Länsi-Tampereella.
 
Mäki olisin tosi mielelläni mukana! Mulla ei oikeastaan ketään äitiystäviä täällä Tampereella, joten olis senkin puolesta kiva jakaa kokemuksia:) Me asustellaan Peltolammilla.
 
Kiva, että vastauksia on tullut! :) Me asutaan Annalassa, mutta eipä tuolla ole väliä kun varmaan keskustan alueella nähdään ensimmäisen kerran.
Teistä on varmaan osa ainakin vielä ihan töissä? Eli olisiko joku arki-ilta tai viikonloppu parhaat ajankohdat järjestää treffejä?
 
Mulla ei sinänsä ajalla oo väliä kun oon esikoisen kanssa ihan kotosalla... Mutta meille yleisesti ottaen helpompi tytön unien jälkeen elikäs joskus kolmen jälkeen, koska monesti tuntuu että aamupäivät menee tosi nopeesti. Mutta tosissaan jos on työssäkäyviä niin varmaan heidän aikataulujen mukaan vois kattoa, meillä kun ei yleensä oo muuta rajoittavaa ajankohtaa kuin toi päikkäreitten aika:) Niin ja mites te muut kellä lapsia ennestään ootte aatellut, että otatteko lapset mukaan vai miten sovitaan?:)
 
eipä ole ajalla väliä, mulla on niin kovin vaihtelevat työajat että joko pääsen mukaan tai sittten en.
 
memi: mä ajattelin, että riippuu varmaan vähän tapaamisajasta ja -paikasta, mutta luultavasti esikoinen jää kotiin isin kanssa näin ekalla tapaamiskerralla. Eipähän tarvii sitten lähteä kesken pois, kun lapsi ei viihdy ja pystyy kerrankin keskittyä aikuiseen seuraan  hetken aikaa. Aika harvoin pääsen yksin lähtemään mihinkään niin vois käyttää tilaisuutta hyväksi kerrankin :)
 
Moikka kaikki,

Mua kiinnostaisi myös! Mä oon tosin töiden vuoksi kaikki arkipäivät perjantaita lukuun ottamatta kiinni iltaseitsemään asti. Joten mulle sopisi joko perjantaina iltapäivisin  tai viikonloppuisin, kunnes äitiysloma alkaa tammikuun lopulla (päiviä laskien... :))
Jos onnistuu tällaisten haasteellisten aikataulujen puitteissa, niin liityn mielelläni seuraan.

Madie, me ollaan melkein naapureita. Mä asun Kaukajärvellä :)
 
Nella^, kiva, että joku asuu täälläkin päin :)

Heittelen ilmaan muutaman päivän niin kertokaa jos joku sopisi! 10.12, 11.12, 16.12, 17.12 tai 18.12? Tuona jälkimmäisenä viikonloppuna voi olla ihmisillä jo joulukiireitä, mutta ehdotinpa silti. Tänne käy siis kaikki nuo päivät ja ajankohdalla ei väliä :)

Olisikos paikkaehdotuksia?
 
Moi,
Mulle käy noista kaikki päivät, 10.12 ja 16.12 pääsen aamulla töistä eli silloin ei tapaamista mielellään ennen klo12.
Olisko joku kahvila keskustassa hyvä, vai?
 
Moi

Mulle käy 10.12, 11.12, 17.12 tai 18.12. (eli vaan tuo 16.12 ei käy).
Mikä aika vaan käy ja paikkana joku kahvila tai ravintola keskustassa olis varmaan hyvä.
Voitais käydä vaikka syömässä?
Mä en oo päässy vielä niin sisälle Tampereen kahvila-/ravintolamaailmaan, että tietäisin mikä on hyvä ja osaisin ehdottaa jotakin paikkaa. 
 
Moikka!

Olen ihan uus täällä, mutta oli pakko liittyä kun näin tämän keskustelun :) En tunne ketään Tampereelta, joka olisi myös raskaana, mutta olisi tosi kiva tutustua. Asun ihan keskustassa, tai tarkemmin Tampellassa.
Mulle käy luultavasti kaikki noi päivät (10.12, 11.12, 16.12, 17.12 tai 18.12), jos 10.12 ei kovin myöhään (klo 18 muuta menoa).
Mulla on laskettu aika siis 17.3. enkä malta odottaa:)
 
Tervetuloa vaan mukaan Tiiuu :)

Mulle käy hyvin syöminenkin. Ja kävis sittenkin paremmin tuo ensimmäinen viikonloppu, kun miehellä alkaa tenttiviikko sitten. Mutta ei tosiaan väliä, että lauantai vai sunnuntai. Vai pitäisikö ottaa tuo sunnuntai 11.12, jos Tiiuulla on sitten lauantaina muuta menoa?

Ehdotelkaa kellon aikaa ja suosikkiravintolaanne, kun mulle tuli tilavista ravintoloista mieleen vaan Amarillo.
 
Mulle olis tuo 11. päivä itseasiassa ainoa koko joulukuussa, mikä sopisi viikonlopulle osuvista päivistä! Siinäkin on vähän epävarmaa onnistunko saamaan tytölle hoitajaa kun miehellä on peli silloin. Pelit tosin saattaa olla aamusta. Ihmeellistä kun normaalisti koskaan ei oo mitään menoja ikinä, niin tää joulukuu onkin sitten jatkuvasti menoa suuntaan tai toiseen:)
Mulle sopii kahvittelu tai syöminen, ihan miten vaan sovitaan.
Kiva olisi päästä mukaan tapaamiseen, mutta toki kannattaa varmaankin sopia niin että mahdollisimman monelle kävisi:)
 
Toi 11. päivä sopii mulle ainakin hyvin. Syöminen tai kahvi, kumpi vaan käy.
En mäkään saa päähäni muita suurelle porukalle sopivia ravintoloita kuin Amarillo. Eipäs kun onhan New yorkissakin aika isoja pöytiä, mut onko se liian hieno paikka...
Mulle käy oikeestaan mihin aikaan päivästä tahansa. Joku muu tiukemmalla aikataululla oleva voi ehdotella aikoja. 
 
Voi, oispa kiva päästä kans mukaan, mutta näillä näkymin oon töissä 14.45-23... joten se siitä.. :) Seuraavan kerran yritän päästä mukaan. :)

Noista paikoista.. Laitanpa silti muutaman vaihtoehdon.. Villisika, Ruby&Fellas, Coyote Bar&Grill, Gringos Locos, Como, Bella Roma ja yms... :) Näissä kaikissa mahdollisuus pitkiin/yhtenäisiin pöytiin, mikäli ei aivan älyttömiä(kymmeniä) henkilöitä tule paikalle. :)
Ja hinnatkaan ei oo pahat. :)
 
Viuvau: harmi jos et pääse :/
Mutta taitaa olla niin, että on mahdotonta sopia päiviä jotka sopii kaikille ennen kun äitiyslomat ovat alkaneet. Sitten varmaan helpottaa.

Eli pidetäänkö tuo päivä 11.12 ja katsotaan kuinka moni paikalle pääsee? Yritetään sitten uutta tapaamista tammikuulle kun joulusta on selvitty :)

memi: Kyllä mun puolesta ainakin voit ottaa esikoisen mukaan, jos hoitajaa ei järjesty. Kaikkihan me lapsista tykätään, ei me muuten raskaana oltaisi ;)
 
Joo voisin kyllä tytön ottaa mukaan jos isin kanssa menee aikataulut ristiin ja kaikille se sopii! Meijän tyttö on kyllä tottunut kaupungilla kahvittelija, mutta voi olla että se vähän vaikuttaa äitin keskittymiskykyyn, touhukas tapaus on kuitenkin:)
Miten teillä on tuon kellonajan suhteen rajoituksia? Mulla ainakaan ei oo hirveemmin väliä...
Mä en noista paikoista osaa sanoa oikein mitään. Tuntuu, että aina muutenkin valitsen ne ahtaimmat, minne sitten yritän vaunujen kanssa tunkea:D Muutenkaan ei oo tullut isommalla porukalla ruokailtua vähään aikaan. Kaikki tuossa yllä näkyvät ehdotukset kuulostaa oikein hyviltä:) Ja veikkaisin, että aika monessakin paikkaa saa järjestettyä pöytiä niin, että isompikin porukka mahtuu, jos vaan etukäteen asiasta sopii. Ja ehkei meitä kuitenkaan mikään hirvittävän iso joukkue ole paikalle saapumassa:)
 
Takaisin
Top