Tampereen seudun huhtikuiset

Katoin just ens viikon säätä ja eipä näytä yhtään paremmalle ennusteet mitä nyt on pari päivää ollu. :/ varmaan sisätilat olis parhaat. Päivistä ehdotan tiistaita 12.7. ja klo 13.
 
Tiistai sopii hyvin ja toi aikakin sopii. Menen tiistaina kantotreffeille jotka on napapiirissä tai sorsapuistossa 10-13. Jos vaan saan kaverin sinne kenen kanssa mennä. Pitää saada ehkäpä jotain apua ton rinkulan käytön kanssa.
 
No hyvä. Missäs nähdään? Tulen varmaan autolla, kun bussilla kestäisi toista tuntia. Sokosta taisi joku ehdottaa ja se olisi mullekin helpoin, kun on hallipaikka siinä lähettyvillä. Toki pääsen siitä hyppään bussiinkin, kun eikös rattailla/vaunuilla päässyt ilmaiseksi liikkuun nyt kesäkuusta alkaen koko Tampereen seudulla? Mukaanlukien myös lähikunnat. Bussilippua ei meinaa ole, kun en oo julkisilla liikkunut vuoden 2011 jälkeen :D

Mitä noilla kantotreffeillä tapahtuu? En ole sellaisista kuullutkaa. Manduka täältä löytyy, mutta liinoja ei. Ja missä on napapiiri? (Tiedän maantieteellisesti kyllä, mutta nyt joku paikka ilmeisesti kyseessä)
 
Sellainen ryhmä on facessa mistä olen bongannut tämän Tampereen seudun kantajat treffit. Napapiiri on paikka missä on paljon lapsiin liittyviä tapahtumia.

Tässä on niiden netti sivut:
http://www.tampereennapapiiri.fi/

Kyllä nykyään pääsee ihan miltä vaan vyöhykkeeltä ilmaiseksi bussilla vaunujen kanssa. Sokos olisi varmasti paras vaihtoehto.
 
Napapiiri oli ennen Kalevassa. En tiedä ovatko muuttaneet.
Sokokselle voisin vaikka itseni saadakin. Tuli muuten mieleen että pitäiskö tässä esitellä itsensä, ts. yksityisviestullä, musta tuntuu tyhmältä mennä Sokoksen kahvilaan kyselemään jotain nimimerkkiä. :)
 
Napapiiri on edelleen kalevassa. Voihan sen niinkin tehä. Mä pyydän jos mun tuttuja huhtikuisesten mammoja kanssa pääsisi mukaan. Olisi enemmän ihmisiä sitten.
 
Ketkäs nyt olisi sitten tulossa tiistaina? Mun yksi mammakaveri on varmaan tulossa kanssa.
 
Nähään sokoksella klo 13. Voin laittaa vielä viestiä mitä vaatteita mulla on päällä niin tunnistaa sitten.
 
Mä saatan tulla aikaisin tai myöhässä. Tullaan kävellen ja vähän vaikea arvioida aikaa... Pitää muutenkin käydä sokokselta katsomassa astioita niin tuli hyvään saumaan tää :joyful:
 
Koitan olla ajoissa mut jos ruuhkaa nii voi hetki mennä, että saan auton parkkiin. En tosin tiedä vielä mitä mulla on päällä mut varmaa tummat farkut ja tennarit. Meidät tunnistaa myös vähän kulahtaneista gracon matkarattaista. Molemmat blondeja, toisella tosin vähän enemmän tukkaa.
 
Voisin tulla ja ulkona olis kyllä kiva olla jos hyvä keli. Melkoiset helteet vissii tulossa.
 
Takaisin
Top