Tampere ja lähialueet

Tampereelle kannattaa aina muuttaa! Tervetuloa vaan. Ja Saahan meidän tapaamiseen osallistua muutkin, ketkä vaan jaksavat raahautua paikalle. Itse muutin Helsingistä reilu viisi vuotta sitten ja se on ollut elämäni paras päätös!

Ginger: Kyllähän me varmaan siellä nyt jonkin aikaa turistaan, joten ei haittaa, jos tulet vähän myöhässä. Tule vaan! [:)]
 
Heips.
Mulla ainakin maha jo pullottaa sen verran että varmaan huomaatte.[:)]
Mutta siinä skootterin tykönä vois olla hyvä treffata! Nähdään siis huomenna.
 
Jee jee, kaikki pallomahat ja vähemmän pallot skootterille! [:D] Mä jo suunnittelen, et pitäskö sittenkin ottaa jätski siitä kiskalta ennemmin ku munkki, koska en oo YHTÄÄN jätskikiskajätskiä vielä tänä vuonna syönyt!! [:-] Elämä on valintoja... [;)]
 
heippa kanssasisaret;) kuis meni rehvailut;)? sovitteko seuraavaa tapaamist viä? tuleepas minulla nyt kyssäreit;) juus siis mullahan oli niiiiiiiiiiin kiirus se to pvä että ei olt toivookaan ehtiä teitä tapaamaan, toisinsanoen työt jatkuivat kotona ja kaiken jälkeen piti ottaa iltaunet et jaxoi illan. mut jees ny voi ottaa rennommin kun loma alkoi;)
 
Tämäkään kun  ei valitettavasti päässyt kun koko päivän oli niin järjettömän huono olo ja flunssa päällä että ainoa osoite työpäivän jälkeen oli oma sänky :) joten joskos ens kerralla vielä huolitte mukaan :)
 
Tottakai huolimme, Pikkunipsutin! Odottelimme sua jonkin aikaa ja siirryimme sitten herkkujen pariin. Ensi kerrasta ei sovittu vielä, mutta sovitaan tällä forumilla sitten yhdessä, loppukuusta vaikka.
 
Hei!

Huomasin tämän ketjun vasta tänään, joten vähän myöhässä teidän eka tapaamiseen. Olen itse Kangasalta mutta seuraa kaipailen, laskettu aika on lokakuun lopussa. Ja ikääkin ilmeisesti enemmän kuin teillä, mutta huolitteko silti mukaan seuraavaan tapaamiseen?
 
Ikä nyt ei ole mikään ongelma, hassu Tiiti! Olihan meilläkin tavanneilla melkein 10 vuoden ikäero ja hyvin luisti juttu. Itse olen myös kolmen kympin paremmalla puolella ja vasta ensimmäistä odotan.

Kaikki mukaan vain seuraavaan tapaamiseen! Ehdottaisin, että se olisi heinäkuun viimeisellä viikolla, eli vkolla 30. Pitäisikö aloittaa tästä tapaamisesta uusi ketju? Siitä voisi sitten laittaa pienen infon myös loka-ja marraskuisiin myös. Tästä en ollut hoksannut ilmoitella kuin marraskuisten puolella.
 
hei, mää ehdottelen sen viimeisen viikon maanantaita/tiistaita jo tässä vaiheessa heinäkuuta. Noina päivinä käyvät kaikki kellonajat. OIs jees jos laittais infoo muillekii ;)..yritän tiätty tässä jo varmistella et pääsen seuraavaan tapaamiseen kun viime viikkoinen jäi väliin[:)]..
 
Moi! Nyt vasta huomasin tämmösen täällä, ja Tre:lta olen! Olis kiva nähdä muitakin, vaikka sillon heinäk vikalla viikolla, ma/ti käy hyvin. :) Joulukuun odottelija oon, pikkumasu alkaa jo näkyä..
 
NONI! Hyvä, paljon porukkaa! Mä avaan tästä tapaamisesta uuden keskustelun, niin on helpompi seurata.
 
Takaisin
Top