Tammikuun turinat

Violina

Sanaisen arkkunsa ammentaja
Syysmammat 2017
Yleistä keskustelua kaikista aiheista ja niiden vierestä!


Mua ihan kauhistuttaa tämä viikonloppu kun tiedossa on esikoisen synttärijuhlat! Leipomista tänään ja huomenna ja tietenkin perus arjenpyöritys siihen päälle. Mies saa kyllä hoitaa suurimman osan siitä pyörityksestä, en minä jaksa! :D Ihan hirveä tämä väsymys, aamupäivän aina jotenkin jaksaa tsempata mutta iltapäivä menee koomaillessa.
Miehellä tosin sellainen työ että saattaa tulla lähtö viikonloppunakin, täytyy toivoa että hän ei joutuisi nyt lähtemään.. inhottavaa kun hänellä päivät välillä venyy ja tarvitsisin todella apua kotonakin :sad001

Harmittaa muutenkin tämä alkuraskaus kun haluaisin kertoa jo kaikille mutta en uskalla jos jotain meneekin pieleen. Jännä miten tämmönen pelko on oikeastaan vasta nyt kolmannella kerralla iskenyt, aiemmat kaksi kertaa olen uskaltanut parille kaverillekin kertoa :s
Mun tuurilla oksentelu alkaa sitten huomisaamuna kun olis synttärijuhlat tiedossa. Yritä siinä nyt sitten vatsatautia syyttää, eihän kukaan uskalla mun leipomuksia syödä pöpöjen pelossa :D Noh, kun tästä viikonlopusta selvitään niin sitten ei olekaan pitkään aikaan tiedossa mitään juhlia.
 
Mulla ois tänään kaverin synttärit, pyöreitä täyttää ja on varmasti tarjoilu kohdillaan.. Onneksi asutaan sen verran kauempana ja esikoinen vasta toista kertaa mummon kanssa illalla, että näitä voi käyttää tekosyynä autolla tulemiseen [emoji52]
 
Oon tehny täytekakkuun pohjat valmiiksi ja nyt jo päikkärit kutsuu :D voi itku! Onneksi varasin vielä huomisen aamupäivän valmisteluille niin ehtii hyvin lepäillä välillä.

Zin_i hauskaa iltaa! Hyvä että sulla on jo selitys valmiina, lapsiin on aina hyvä vedota :wink
 
Mulla ois tänään ollu naisten iltamat. Peruin omalta osalta väsymyksen takia. Juomiset oisin välttäny ku oisin autolla menny. Mutta meinasin jo pari päivää sit nukahtaa rattiin nii ei ehkä järkevää yksin ajella 85km yhteensuuntaan
 
Tänään ois sukulaistytön synttärit. Nukuin todella huonosti ja muutenkin välillä päätä särkee jne eikä he tiedä raskaudesta. Ei huvittais yhtään mennä, oon ollu viikon flunssassakin niin nyt lepo ois tärkeetä.
 
Eihän jokapaikkaan tarviikaan mennä, varsinkin jos oot haaveilija flunssassa!
Jos vois niin peruisin koko synttärit mutta pitäähän pikkujätkää juhlistaa ♡
 
Mulla on tänään kanssa yhdet kolmekymppiset ja firman pikkujoulut. Olen nyt vedonnut pahoihin kankkusiin jonka vuoksi en uskalla ryypätä niin liikun autolla :hilarious:
 
Ensviikonloppuna olis miehen 30-v synttäripirskeet ja paljon porukkaa tulossa. Vähän jännittää mitä keksin, kun aiemmin ei oo tullu kieltäydyttyä alkoholista ja tupakkaakin aikasemmin polttanu [emoji23] ei vielä tosiaan olis aika huudella tästä muille, niin jotain pitäs keksiä!
 
Monille onkin pippaloita tiedossa näin alkuraskauteen! Voisitko AnnaS vedota vanhaan kunnoon lääkekuuriin alkon kanssa ja röökin lopetus vois olla vaikka uudenvuoden tempaus? :D

7aimenen suunnitelma kuulostaa hyvältä :wink

Olinpas reipas, sain kaikki tälle päivälle aikataulutetut tarjoilut laitettua valmiiksi. Huomenna sitten pientä näpertelyä ja kakun kuorrutus :)
 
Anna S. Mulla on ainakin toiminut tosi hyvin veden juominen kalja/siideritölkistä. Juot kuitenkin koko ajan ja kun ihmiset humaltuu ite niin ne ei huomaa että sä et ookaan humalassa. Tupakka voi olla vaikeempi. Uudenvuodenlupauksena tehty lopetuspäätös?
 
Mietin kanssa tota lääkekuuri juttua. [emoji16] Toi veden juonti tölkeistä vois ehkä kans toimia, mutta miten sen veden saa sinne ilman et kukaan huomaa. Ja kaverit aika innokkaita maistelee aina toiste juomia.

En tiiä meniskö läpi mikään uuden vuoden lupaus, tietää mitä mieltä oon sellasista [emoji23] Ompas tää tarpeettoman vaikeeta!
 
Mä oon saanu hyvin huijattua parit juhlat niin et oon ostanu alkoholitonta olutta ja laittanu keittiössä vaivihkaa lasiin/tuoppiin, maistuu ihan oikeelle kaljalle kunhan tölkin laittaa heti pussiin.
 
Vettä oon laittanut tölkkiin ihan vessakäyntien yhteydessä, mutta jos kaverit haluaa maistella niin sit toi alkoholiton on parempi vaihtoehto. Kaataa lasiin vaan niin hyvin menee. Ja helpommalla pääset ku ootte kotona, niin voit tarvittaessa piilotella niitä sun alkoholittomia tölkkejä. :)
 
Hmm, täytyyki tässä nyt oikeesti pohtia mitä tekee! Kekkerit pidetään yhessä vuokratilassa. On siis yhteissynttärit, miehen ja sen kaverin [emoji23] kiitos paljon vinkeistä! :)
 
Mä olin festareilla, kun odotin helmikuista ja mökissä 8 henkeä. Mulla oli mukana tumma siideripullo, jota täyttelin vedellä ja pari pulloa alkoholitonta viiniä. Pullot pidin jemmassa omassa kylmälaukussa. Festarialueella täytin tölkkiä vedellä tai "join välillä vettä, kun join mökillä niin paljon viiniä".
Jos joku teki mökillä drinksuja, niin mun lasi aina unohtu johonkin :grin
Ne oli niin päissään ite, ettei mitään osannu epäillä.
 
Vahva antibioottikuuri vaikkapa hammastulehdukseen on kans aika hyvä tekosyy olla holittomalla ja myös savuttomalla linjalla. :grin Molemmat kun tekee paljon hallaa. Toinen tulehtuneelle hampaalle, toinen mm. suolistolle.
 
Nyt on synttäreistä selvitty ja voin sanoa että väsyttää! En tosiaankaan jaksa treeneihin mennä tänään.. Loppuilta rennosti ja huomenna taas paluu arkeen.
Kyllä ärsyttää nää univaikeudet, en muista että aiemmissa raskauksissa olisi alussa tämmöstä ollut. Nukahtaminen kestää ikuisuuden ja heräilen öisin :sad001 En päikkäreillekään ehdi nukahtaa ennenkuin lapset jo herää vaikka nukkuvat yleensä vähintään tunnin.
 
Iiiks tänään 11.30 ultra. Näin viime yönä hyvin karmivaa unta ja pohjustuksena tähän sen verran että meidän päiväkodissa on ollut taas kihomatoja liikkeellä ja olen hyvin neuroottinen kaikkia loisia kohtaan. Noh unessa olin ultrattavana ja heti kun lääkäri avasi sen näyttöruudun, niin näkyi kuinka koko kohtu vilisi niitä kihomatoja!! Jossain siellä seassa näkyi ihan niinkuin pieni nukke ja lääkäri totesi et kaikki on ihan niinkun pitääkin:wtf:
 
Takaisin
Top