Tammikuun turinat

En ole vielä asentanut vaun appia uudestaan, niin ei näy salainen mulle :sad001
 
Onko vinkkejä mistä saisi hyviä ja suht edullisia rintsikoita? Alkaa vanhat puristamaan kun rinnat paisuneet melkosesti, nykyiset liivit puristaa ja pitäisi ostaa uudet. En millään viitsisi maksaa tässä vaiheessa liiveistä yli 30 euroa kun ei tiedä kauan niitä pystyy käyttämään. Sittenhän pitää hankkia jo imetysliivejä ja luoja tietää millaset rinnat on mahdollisen imetyksen jälkeen :D
Onkohan mitään järkeä ostaa imetysliivejä jo tässä vaiheessa..? :P
 
Mä ostin viimeksi imetysliivit aika aikaisessa vaiheessa, kun en kestänyt kaaritukia. Sopivat sitten myöhemminkin. Eivät ihan imetyksen alussa, mutta kun paino oli vähän pudonnut ja maidontulo tasoittunut. Kalliita en raaskinut ostaa silloin. Lindexin liiveillä pärjäsin muistaakseni.
 
Mä ostan omani aina hmltä, nyt tilasin kahdet, kahden pakkaus liivejä 15€ :) imetysliivit ostan sitten h-hetken lähellä kun näkee kuinka tässä paisutaan vielä.
 
Mä en kestä kaaritukia kun painavat mahan kasvaess. Ostin kappahlista sellaset pehmeät rintsikat ja on oli vielä kotonaki nii hyvät et kävin hakee toiset samanmoiset :happy: vajaa 20€ ne tais kpleelta maksaa.
Kävin eilen neuvolalääkäris. Pissan proteiinit oli +1.. lääkäri ihmetteli et mite jo täs vaihees. Pitää viiä sit näyte labraa ni katotaa onko tulehus, kun ei hiivaakaa näyttäny olevan. Saas nähä. Mä vaa jos joudun näin yöllä käymää vessas tai muuten nousemaa sängystä lasten takia ni en meinaa saaha uuestaan unta. Ja tää netissä pyöriminen taatusti auttaa siihe :wink:joyful:
 
Poistin ja latasin tän appin uudestaan, mutta missä ihmeessä sen salaisen ryhmän pitäis näkyä???
 
Takaisin
Top