Tammikuun tapahtumat

Kiitos tsempeistä JN89! Hyvä jos olette päässeet vähällä sairastamisella, ei ole hääviä tämä.
Idapa, kuulostaa hieman vauvarokolta teidän lapsen tauti... Meillä oli se tod näk silloin kun poika oli n. 8 kk. Nyt on myös ihme kuumeilua ja voimaton pikku mies, koko päivän makasi sylissä tai nukkui, ei syönyt juuri mitään... Nyt odotellaan näppyjä. Onneksi ei kuitenkaan ole sitä iänikuista räkää ja yskää, ne on niin tympeitä kun menee yöunet! Jospa poju pystyisi nyt nukkumaan.

Me tavataan viikoittain mun kavereita, joilla on pieniä lapsia, jotka ovat itse päiväkodissa tai sitten heidän kaverien lapset on... Aina saadaan sitten sieltä taudit. Mutta minkäs teet, ellei eristäydy kotiin kokonaan... Ja onhan varmasti joillain lapsilla parempi vastustuskyky luonnostaan.
 
Tsemppiä sairastelijoille!
Meillä on mennyt ajatuksia keräillessä tämä viikko, tiistaina käytiin nt-ultrassa ja siellä näkyikin kaksi sikiötä! Meille tulee siis kaksoset tämän kesällä reilu puolitoistavuotiaan lisäksi :D. Onnellisia ollaan, eikä kumpaakaan annettaisi enää mistään hinnasta pois, mutta hirveästi vaatii kyllä suunnitelmia ja totuttelua ajatukseen.
 
Voimia sairastelijoille. Täällä on poika pysynyt terveenä, mutta mä oon flunssaillut. Pikkuhiljaa alkaa helpottaa. Ja WOW Yxvaan, aikamoinen uutinen! Tuplaonnea!!!
 
Pojalle kyllä ilmesty punertavia läiskiä mahaan, selkään ja nivusiin :eek: mutta luulin, että pojalle aijemmi jo puhkes vauvarokko, ku kuume oli 40 ja sen jälkee samanlaisia läiskiä tuli, lievempänä tosin ja sillon käytin lääkärissä ja korvatulehus diagnoosin anto vaikka sanoin niistä läiskistä, niin lääkäri ohitti sen vain :D
 
Yxvaan, kiljahdin ääneen WHAAAAAT kun luin tuon, että teille tulee kaksoset! On se sen verran harvinaista. Onnea onnea!! :)varmasti pitää hetken keräillä ajatuksia ja uudelleen suunnitella tulevaa.

Idapa, mitähän tuo on... Kuulostaa kummalta. Ettei oo parvoa? Tai sitten vain ihottumaa... Paranemisia teille!

Me ollaan maattu koko päivä sohvalla... Katsottu muumeja, tissitelty, nukuttu... Eipä muuta. Ruokaa mennyt erittäin vähän, pari lusikallista. Yöllä oli kuume varmaan neljässä kympissä, poika heittelehti ja ynisi koko yön. Lampulla tähyilin suuhun, siellä näkyy pikkuisia näppyjä ja jaloissa myös haaleita pilkkuja.
 
Äitiä vähän väsyttää. Tänään tyttö päätti herätä jo klo 2.30. Tunnin nukuttamisen jälkeen luovutin ja noustiin. Klo 7.15 tyttö sammui kainalooni ja nyt kun olisi mahdollista itsekkin nukkua, niin uni ei tule. Saas nähdä kuinka sekaisin saadaan tytön päivärytmi tänään.
 
Sain aamulla sitten unta juuri, kun tyttö heräsi. Miehellä oli hyvin nukutut yöunet alla, niin hän saikin yhdeksältä ottaa tytöstä vastuun ja itse sain 1,5h unta. Onneksi on miehellä vapaa päivä, niin saa tänään ottaa suuremman hoitovastuun. Ja tytöstähän ei huomaa, että on nukkunut vain 6h + 2h yöunia. Mistä sitä energiaa riittää? Yleensä hän on tähän aikaan päikkäreillä ja nyt innoissaan leikkii duploilla omassa huoneessa.
 
Enterohan se oli, päivystyksessä mutka käytiin kun poika lakkasi syömästä ja juomasta, onneksi ei tarvinnut jäädä osastolle kun poika alkoi pikkuhiljaa piristymään. Tänään on jo ruokaa mennyt puolisen desiä ja nestettäkin välillä, jaksaa poika leikkiä jonkin verran :) Kurkku oli lääkärin mukaan täynnä rakkuloita, joten ei ihme että ruokailu on tökkinyt!
 
Ihana, yxvaan, tuplasti onnea teille!

Onpa ikävä kuulla miten paljon täällä pienet sairastelee. Meillä tytöllä on nyt nuha ja vähän myös yskii. Onneksi nyt on saanut yöt nukuttua jo paremmin.
 
Vau Yxvaan !! Tuplaonnet !! :)
Paranemisia kaikille sairastelijoille ja äideille jaksamista ! Meillä kans nousi viime yönä kuume... Tarvii nyt heti aamusta varata lääkäriaika, korvatulehdushan siellä varmaan taas on. Jos saisi sen hoidettua vielä alta pois, ei tarvis enään kipeeksi tulla ennen putkitusaikaa :S
Rauhallista eloa ollut meillä, eipä ole ihmeempiä tapahtunut. Mulla oli talviloma ja käytiin pulkkamäessä sekä touhutalossa + kyläiltiin paljon. Poika on alkanut matkimaan sanoja ja yrittää toistaa niitä kovasti :D saa olla taas tarkempi sanomisistaan. Muutamia tunnistettavia sanoja vasta tulee, muut on tunnistamatonta taaperohöpötystä... Sanoo selvästi kissa, kakka, pissa, äiti, hei hei, napa, pupu, kiitti ja uusimpana tutta=tutti :) Mukavaa alkanutta viikkoa kaikille !
 
Takaisin
Top