Tammikuun porinat

Edelleen supistelee, istukka onneksi edelleen ei vuoda. Kohdunsuu kuitenkin ennallaan ja suosituksilla ei siihen vaikutusta. Mulla kun on tosiaan istukka irronnut aikaisemmissa 2 raskaudessa ja nyt samat oireet.....
 
Mulla tasan viikonpäästä perjantaina. :) Mutta tiedetään jo, että mahassa köllii poika.
 
No nyt on sitten Kelalta haettu äitiys- ja vanhempainrahaa, äitiyspakkausta ja lapsilisää. Kylläpä oli urakka laskeskella, kannattaako mennä vuoden 2017 tuloilla vai äitiyslomaa edeltävän 6 kuukauden tuloilla. Vuonna 2017 olin osan vuodesta osa-aikatöissä ja osan vuodesta kokopäivätöissä, ja nyt olen syksystä asti ollut ainakin-melkein-kokoaikatöissä, joten arvelujen ja laskelmienkin mukaan kantsii tuon puolen vuoden mukaan mennä, jos en ihan päin pyllyä laskenut. Vaihtelee vaan nuo tulot kuukausittain niin paljon, että oli hirveä homma laskea palkkatulot ja arvella paljonko vielä ehdin tienata ennen toukokuuta. Toivottavasti ei ihan vähään aikaan tarvitse uusia laskelmia tehdä. :wtf: Tosin verokortin joutuu varmaan seuraavaksi uusimaan, kunhan joskus kesällä saan näistä nuo päätökset...
 
Osaako joku tehdä ihan maaliskuu osion :D mä yritin mutta en osaa puhelimella :/
 
Mulle tuli päätökset äitiyspäivärahasta ja pakkauksesta :) ens viikolla pitäis pakkauksen saapua.
 
Rakenneultra takana. Kaikki tosi hyvin ja vastasi päivälleen laskettua aikaa :Heartred poika tulossa ja kuulemma ei voinut erehtyä! Ihanaa, saadaan nyt kokea sitten molemmat sukupuolet kun esikoinen tyttö :Heartred todella kiitollinen olo. Paino 360g ja viikot 20+3. Kasvukontrolli saatiin koska esikoinen oli pieni syntyessään.
 
Ihana kuulla :) milloin teillä on kontrolli? Kuinka paljon esikoisenne painoi syntyessään?

Meillä on seuraava ultra huhtikuun alussa ja toivon mukaan painoerot eivät jatkaisi kasvuaan. Rakenneultrassa toinen oli 417 g ja toinen 335 g, mutta lääkäri sanoi että molemmat on hyvin viitearvoissa 20+6.
 
Täällä olotila ollut viimeisten muutamien päivien aikana erittäin tukala. Hirvittää kun vietän nyt lomaviikkoa ja tiistaina pitäisi palata töihin. Saa nähdä kuinka sujuu. Kauhea närästys tullut, ylävatsan ympärillä lähes kokoajan ”vanne”. Kävin lääkärissä ja sain närästyslääkkeet jotka vie pahimman tukaluuden. Silti olo erittäin tukala lähes kokoajan.. pelottaa jos tää olotila tuli jäädäkseen!
 
Vähän päivitystä, hiukan ehkä saatiin hengähdys taukoa. Proteiinit laskeneet 1,5++ uudella magnesiumilla, huomenna jos tilanne sama magnesiumia nostetaan vielä 1 tabletilla.
Lisäksi olen syönyt saksanpähkinöitä ja banaaneja missä on paljon magnesiumia.Nyt vaan toivotaan lisää päiviä näin.
Olo toki todella yököttävä ja maha käy kun pontikkapannu mutta jos sillä saa niitä päiviä niin ei voi mitään.
 
Vähän päivitystä, hiukan ehkä saatiin hengähdys taukoa. Proteiinit laskeneet 1,5++ uudella magnesiumilla, huomenna jos tilanne sama magnesiumia nostetaan vielä 1 tabletilla.
Lisäksi olen syönyt saksanpähkinöitä ja banaaneja missä on paljon magnesiumia.Nyt vaan toivotaan lisää päiviä näin.
Olo toki todella yököttävä ja maha käy kun pontikkapannu mutta jos sillä saa niitä päiviä niin ei voi mitään.

Hieno juttu, että sait hyviä uutisia. Koita jaksaa pysyä positiivisena. Peukkuja pidetäön pystyssä et kaikki menee hyvin.
 
Vähän päivitystä, hiukan ehkä saatiin hengähdys taukoa. Proteiinit laskeneet 1,5++ uudella magnesiumilla, huomenna jos tilanne sama magnesiumia nostetaan vielä 1 tabletilla.
Lisäksi olen syönyt saksanpähkinöitä ja banaaneja missä on paljon magnesiumia.Nyt vaan toivotaan lisää päiviä näin.
Olo toki todella yököttävä ja maha käy kun pontikkapannu mutta jos sillä saa niitä päiviä niin ei voi mitään.

Ihana kuulla mukavampia uutisia - paljon tsemppiä vatsan käymisen kanssa olemiseen! Koita vain pitää mieli mahdollisimman rauhallisena - jokainen päivä on askel oikeaan suuntaan!
 
Takaisin
Top