Tammikuun porinat

Voi teitä onnekkaita! :)

Tuntuu että aika menee ihan matelemalla eteenpäin ja nt ultraan on ikuisuus aikaa! Olisi ihana saada ”lopullinen” varmuus että kaikki hyvin niin voisi ottaa vähän rennommin taas :)
 
Mulla vasta 14:45 mutta koulupäivä enkä oikeen viittiny kesken pv ottaa aikaa.
 
Ei oo mullakaan pitkä aika enään, viikonpäästä maanantaina hus bulevardilla iltapäivästä ja samalla aamulla on sokerirasitus.
 
Tuli vaan tuosta maha-asiasta mieleen, että oletko antibioottikuurien yhteydessä kokeillut saccharomyces boulardii -hiivasientä sisältäviä tuotteita kuten Precosaa tai muita vastaavia? Itselläni auttaa tuo paljon maitohappobakteereja paremmin aina vatsan kuntoon kuurin ohessa. Ei se kaikille sovi, voi turvottaa, hiiva kun on, mutta kokeilemisen arvoinen. Toivottavasti olo paranee pian ja etenkin että kuuri tehoaisi!
Onneksi tuo olo lähti seuraavana päivänä ja tänään illalla otan viimeisen tabletin. Huomenna on onneksi neuvola lääkäri jossa otan asian esille.
 
Hyvä niin, Santsu. :) Jos tulee joskus kokeiltua, niin toi hiivavalmiste on siitä hyvä, että sitä voi käyttää myös raskaus- ja imetysaikana, koska se ei imeydy suolistosta mihinkään.
 
Tänään sain viimein kerrottua anopille tän siuren ja mahtavan uutisen. Ite olin jo valistautunu kaikkeen mut ihanaa tuo vauvan tulo on. Nyt sitten odotellaan rakennerakenneultraa joka olis 15.2. Miten sinne asti malttaa odottaa. Ukko totos sano et odottavan aika on aina pitkä.. Mut juu. Siinäpä se..
 
Tänään oli ensimmäinen neuvola lääkäri. Aluksi juteltiin jaksamisesta ja muusta. Noh väsynyt olen ollu koko raskauden ajan ja tuntuu ettei mitään jaksaisi tehdä. Töissä olo vaikeaa kun ei saa yöllä nukuttua ja aamulla pitäisi olla virkeänä. Kirjoitti loppu viikon sairaslomaa ja tarvittaessa sitten jatkoa työterveyden kautta. Ensi maanantaina pitää käydä antamassa uusi pissanäyte vtin takia, katsotaan tehosiko toi syömäni antibiottikuuri. Kuunneltiin sydänäänet, koko ajan pieni uiskenteli doppleria karkuun. Saatiin lopulta äänet kuuluviin 136-150 väliä jumpsutti sydän :) Teki myös sisätutkimuksen ja kaikki oli hyvin. Näräsyykseen määräsi Losec 20mg, toivottavasti auttaisi.
 
Ihanaa kun alkaa väsymys olla poissa ja flunssakin ja jaksaa taas energisemmin touhuta. Talven eka hiihtolenkki tehty tänään ja tuntupa hyvälle vaikka syke vähän liikaa nouseekin
 
Mulla on viimeisten muutaman päivän aikana ollut alavatsakipuja :sad001 Ei ole kokoaikaa, mutta inhottavia tuollaisia menkkakipujen tyylisiä tuntemuksia. Aina kaikkea pahinta sitten pyörittelee mielessään. Mulla ei juurikaan ole tän raskauden aikana ollut alavatsakipuja niin sillä pelottavat.
 
Mulla on viimeisten muutaman päivän aikana ollut alavatsakipuja :sad001 Ei ole kokoaikaa, mutta inhottavia tuollaisia menkkakipujen tyylisiä tuntemuksia. Aina kaikkea pahinta sitten pyörittelee mielessään. Mulla ei juurikaan ole tän raskauden aikana ollut alavatsakipuja niin sillä pelottavat.
Mulle ainakin terkkari ja lääkäri sanoi sen vaan johtuvan kohdun kasvukivuista!
 
Mulla on viimeisten muutaman päivän aikana ollut alavatsakipuja :sad001 Ei ole kokoaikaa, mutta inhottavia tuollaisia menkkakipujen tyylisiä tuntemuksia. Aina kaikkea pahinta sitten pyörittelee mielessään. Mulla ei juurikaan ole tän raskauden aikana ollut alavatsakipuja niin sillä pelottavat.
Mulla oli ekassa raskaudessa tuollaista ja samoin nyt tässäkin. Sellaisia pieniä inhottavia kipeitä vihlaisuja. Viimeksi sanottiin, et ne on kohdun venymiskipuja niin samoja on varmaan nyttenkin
 
Mulla ei ole vihlaisuja vaan ihan sellasta menkkakipujen tapaisia jomotuksia, jotka jatkuu aika kauan kerrallaan ja sitten jossain vaiheessa menevät ohi, kunnes alkavat taas uudelleen. Toivottavasti ovat vain näitä venymiskipuja.
 
Mulla ei ole vihlaisuja vaan ihan sellasta menkkakipujen tapaisia jomotuksia, jotka jatkuu aika kauan kerrallaan ja sitten jossain vaiheessa menevät ohi, kunnes alkavat taas uudelleen. Toivottavasti ovat vain näitä venymiskipuja.

Mulla on näitä! Yhtenä yönäkin heräsin kun jomotti ja oli pakko käydä tarkistamassa vessassa, onko tullut vuotoa kun ovat todella niin menkkamaisia jomotuksia. Mulla voi mennä päiviäkin, ettei ole mitään ja sitten taas tulee. Yhdistän nämä kohdun kasvuun, kun näitä oli edellisessäkin raskaudessa.
 
Mulla ei ole vihlaisuja vaan ihan sellasta menkkakipujen tapaisia jomotuksia, jotka jatkuu aika kauan kerrallaan ja sitten jossain vaiheessa menevät ohi, kunnes alkavat taas uudelleen. Toivottavasti ovat vain näitä venymiskipuja.


Mulla myös samoja, pidän ihan normaalina kun kohtukasvaa :) kivut kuitenkin ainakin itsellä sellaisia ettei särkylääkettä tarvitse, eli tosi lieviä verrattuna vaikka synnytyssupistuksiin.
 
Tänään taas kipuja ei ole tähän mennessä ollut ollenkaan. Koitan luottaa siihen että ovat näitä kasvukipuja :)
 
Mulla ei ole vihlaisuja vaan ihan sellasta menkkakipujen tapaisia jomotuksia, jotka jatkuu aika kauan kerrallaan ja sitten jossain vaiheessa menevät ohi, kunnes alkavat taas uudelleen. Toivottavasti ovat vain näitä venymiskipuja.

Oops mulla oli näitä viikon 7 kohdilla ja tulivat takaisin 10-11 hujakoilla. Olin alkuun tosi huolissani kun ei ekassa raskaudessa ollut moisia. Sit rauhotuin kun aloin ajattelemaan et kaikki raskaudet on niin erilaisia ja kaikki kummallisimmatkin tuntemukset voi kuulua asiaan.
 
Täällä meinaa flunssa iskeä ihan huolella ja väsymys painaa. Nt-ultrassa ja verikokeissa käyty, huomenna neuvola, niin saa tulokset niistä. :Heartred
 
Takaisin
Top