tammikuu 2013

tansku86

Oman äänensä löytänyt
Niin se joulu vierähti ja vuosikin vaihtui...
Lapset olivat iloisia ja kylläisiä... :D Aikuisista puhumattakaan...
Nyt siis vietetään viimeisiä päiviä kotona ja otetaan kaikki ilo irti...Huomenna pitäisi mennä tutustumaan pienokaisen päiväkotiin ja maanantaina palata töihin...Huoh...Miten se aika menikin niin nopeasti...
Onneksi poika on hirveän reipas luonteinen että eiköhän se pärjää suuressa maailmassa... ;) Meillä kontataa hirveetä vauhtia,nukutaan yössä 11h,kävellään tukea vasten ja seisoskella pitäisi koko ajan...Nykyään kaukosäätimet täytyy nostella pois pikkusen ulottuvilta... :D

Mukavaa alkanutta vuotta ja toivottavasti saatte vielä viettää aikaa lastenne kanssa,kun jotenkin itsestä tuntuu että aika jäi kesken.
 
Terve! mäkin kirjoittelen pitkästä aikaa. Itse oon hakenut hoitovapaan siihen saakka kun neiti täyttää 3v. 
Meillä oli vuoden loppu aika tapahtumarikasta. Isä oli sairaalassa, pohjosen veli tuli etelään...
Joulu meni mukavasti, aattoaamupäivällä mentiin mun isän luo joka asuu n.100km päässä meiltä, sitten ilta vietettiin äitini luona. uudenvuodenaattona mun veli oli meillä avokkinsa kanssa, syötiin hyvin jne.

En ole vielä ihan toipunut pyhistä ja orientoitunut arkeen. Pikkuhiljaa...Olis kiva saada jotain ohjelmaa päiviin, jos sitä uskaltautuisi (saisi aikaan) lähteä vaikka johonkin leikkipuistoon, tai jos lähikirkolla löytyisi jotain ohjelmaa. Meillä kun ei oo mitään harrastustakaan. Mitä te muut teette vauvojen kanssa päivisin? Itse olen pyrkiny parina päivänä viikossa käymään jossain kaupungilla tai jotain, normipäivänä vaan käydään ulkoilemassa = vaunulenkillä... joskus vähän tylsää. 

Mukavaa uutta vuotta kaikille mammoille vauvoineen!
 
Meillä on ollut tuon isosiskon vuoksi aika paljon ohjelmaa muiden mammojen ja lasten kanssa ja kyllähän tämä pienikin tuntuu siitä nauttivan. Maanantaisin viedään isosisko leikkikouluun ja kierrellään sitten äitien ja vauvojen kanssa kaupungilla. Tiistaisin mennään koko porukalla srk:n kerhoon leikkimään, kahvittelemaan ja askartelemaan, keskiviikkoisin käydään muskarissa, torstait on pyhitetty puistoilulle ja perjantaisin olen itsekin vetämässä MLL:n perhekahvilaa. Onko muilla ollut paljon harrastuksia lasten kanssa? Nyt kun on kelit ruvennut paranemaan, niin puistoilukin on taas kivempaa ja varmaan siirrytään taas enemmän kaivelemaan hiekkalaatikoita lähialueiden puistoissa, mutta mun on kyllä pakko löytää sitä muuta aikuisseuraa aamupäiviksi... :D
 
Takaisin
Top