Tammikuisten tuumailut

elo

Sanaisen arkkunsa ammentaja
Tammikuiset 2022
:greet025 Hellurei! Vaihdettaisiinko täällä ajatuksia? mulla siis rv 4+1 menossa ja
la 5. Tammikuuta. Ois kiva jutella raskauden kulusta yms. :smiley-angelic003 Samassa tilanteessa olevien kanssa.
 
Täällä jännitellään vielä testien vahvistumista! Tämä raskaus alkoi PAS hoidosta. Taustalla useita alkuraskauden keskenmenoja/ kemiallisia
joten varovaisen onnellisena liikenteessä :smiley-ashamed005
Mites muilla?

muoks.

Perheeseen kuuluu myös kaksi pientä tyttöä
:Heartpink:Heartpink
&
Poika :Heartblue jossain tuolla pilvenreunalla
(Ikiuneen nukahti rv 22+)
 
Muokattu viimeksi:
Meillä raskaus sai alkunsa luomusti. Toki ovulaation varmistelin tikuilla ja muutamia vippaskonsteja oli käytössä. :smiley-ashamed005

Toivottavasti elo kaikki menisi hyvin ja viivat jatkaisi vahvistumista yhtä kauniisti. :Heartred

Kunpa kaikkien pienillä olisi paljon vauvaliimaa mukana ja tarrasukat jalassa. :Heartblue :Heartpink :love017
 
Meillä kolmas raskaus nyt. Keskenmenoja ei oo koskaan tullut ja semmonen ois kyllä iso järkytys. Jotenkin sitä ehkä luottaakin liikaa vaan että kaikki menee hyvin kun ei oo huonoja kokemuksia taustalla. Toisaalta taas hyvä että ei osaa pelätä. Tänään 4+0 ja la ois 6.1 :Heartred
 
Meillä kolmas raskaus nyt. Keskenmenoja ei oo koskaan tullut ja semmonen ois kyllä iso järkytys. Jotenkin sitä ehkä luottaakin liikaa vaan että kaikki menee hyvin kun ei oo huonoja kokemuksia taustalla. Toisaalta taas hyvä että ei osaa pelätä. Tänään 4+0 ja la ois 6.1 :Heartred
Mulla myös hyvin menneitä raskauksia. Kaksi murua löytyy, syntyneet -17 & -19
Tämän laskettu olisi 5.1 :love017

nyt siis rv 4+1 ( ehkä :wacky: ) riippuu miten laskee, kierroissa jonkinverran vaihtelua.
Mutta koska alkio siirretty tiettynä päivänä, niin tiedetään siitä tuo laskettuaika.
 
Meillä myös, jos kaikki hyvin menee olisi tämä muru erittäin tervetullut kolmas. :Heartred:Heartred:Heartred
 
  • Tykkään
Reaktiot: elo
Mulla myös hyvin menneitä raskauksia. Kaksi murua löytyy, syntyneet -17 & -19
Tämän laskettu olisi 5.1 :love017

nyt siis rv 4+1 ( ehkä :wacky: ) riippuu miten laskee, kierroissa jonkinverran vaihtelua.
Mutta koska alkio siirretty tiettynä päivänä, niin tiedetään siitä tuo laskettuaika.
Meillä kans -17 ja -19 lapset :) samassa tahdissa mennään :)
 
meillä 7/20 syntynyt tyttö ja toivoin pienellä ikäerolla toista :) jännittää ja pelottaa kyllä enemmän kuin mitä ensiraskaudessa mutta kai se tieto lisää tuskaa. toivotaan että meillä kaikilla menee hyvin :Heartred mulla on tänään 4+3
 
Hei vaan kaikille! :happy:

Meillä olisi myös kolmas nyt tuloillaan, la myös 3.1 eli rv 4+3. Kuopukseen olisi tulossa ikäeroa kuusi vuotta, joten vähän isompaa ikäeroa tuloillaan. En ole myöskään koskaan kokenut keskenmenoa, silti pelkään sitä todella paljon! Kaikki sympatiat siis sen kokeneille:Heartred En voi edes kuvitella, miten kamala kokemus se olisi. Toivotaan, että kaikilla menee hyvin loppuun asti. On tämä vaan niin ihanaa ja ihmeellistä, joka kerta :love7
 
Moikka!

Sompailen hetken aikaa kurkkimassa sekä joulukuisissa että tammikuisissa. Ovulaatiota en tikutellut, mutta edellisten kuukautisten mukaan laskettuaika olisi 31.12. tai 1.1. riippuen siitä, mikä on merkitty kiertopäiviksi (vaihtelua ollut 26 ja 29 päivän välillä).

Jos kaikki menee hyvin, niin tämä pikkuinen olisi meidän perheen kolmas :Heartred aiemmat lapset ovat syntyneet 08/15 ja 09/18. Ikäero olisi siis kaikilla suhteellisen sama, hieman reilu kolme vuotta.

Ihanaa alkanutta odotusta kaikille :love7
 
Muokattu viimeksi:
Huomenia:coffee2
Jokos te muut ootte ”ohittanut” ne päivät kun menkkojen pitäisi viiiimeistään alkaa?
Mulla nyt ne päivät, ja jotenkin jännittää.. etappi se on tämäkin vaihe tällä matkalla
:lurking: :bag:
 
Huomenta! Täällä viimeisen puolen vuoden ajalta pisin kierros oli 29 päivää (tämä oli yhden kerran, muutoin ollut 26 tai 27 päivää) ja tuosta pisimmästä kierrosta laskettuna kuukautiset olisivat nyt 6 päivää myöhässä. Tänään alavatsassa on taas pientä jomotusta ja vessassa käydessä tulee aina varovasti katsottua paperiin, ettei olisi verta näkyvissä :nailbiting:
 
Huomenta! :happy:

Kuopuksen syntymän jälkeen ja, kun kierto taas käynnistyi on mun luteaalivaihe ollut kokoaika tosi lyhyt. Joten jo silloin haamuplussa päivänä olisi menkkojen pitänyt periaatteessa alkaa. :shy:

Sen takia silloin kaksi päivää ennen haamuplussaa luulin, että se negatesti ja heti samana päivänä vaaleanpunainen vv olisi enteillyt tiputtelua ennen varsinaisia menkkoja.

(Koska tiputteluakin on ollut varsinkin silloin, kun kierto oli juuri taas käynnistynyt.)

Eli nyt menkat on jo 9pv myöhässä ja tänään on kuitenkin "vasta" 5+0.

Ja niinkuin Imme sanoi. Tulee vieläkin itsekkin aina varovasti kurkittua sinne paperiin. :oops:varsinkin jos on tuntunut erityisen kostealta tai alavatsaa jomottelee.

Tsemppiä etapin ylittämiseen. :Heartred:happy093.
 
Muokattu viimeksi:
Mulla periaatteessa ois alkanut menkat jo toissapäivänä normaalisti. Jos ois ihan optimaalinen kierto että menis 14 pv luteaalivaiheen kans niin sitten kai viimeistään tänään pitäis alkaa.
 
mulla on ollu aika säännöllinen 30pvä kierto synnytyksen jälkeen, niin tiistaina/keskiviikkona olisi pitänyt alkaa. myöhässä nyt siis muutaman päivän. juu itsekin kurkin vessareissuilla paperiin ja odotan kokoajan että menkat alkaa :shy:
 
Ihanaa huomata, ettei ole ainoa paperin kyttääjä :grin Vessassa tulee ravattua usein ja mullakin alavatsalla jomottelee tasaisen epätasaisesti, joten joka vessareissu on tarkastettava tilanne. Menkat mulla olis pitäny alkaa maanantaina, onneksi ei alkaneet!
 
meillä 7/20 syntynyt tyttö ja toivoin pienellä ikäerolla toista :) jännittää ja pelottaa kyllä enemmän kuin mitä ensiraskaudessa mutta kai se tieto lisää tuskaa. toivotaan että meillä kaikilla menee hyvin :Heartred mulla on tänään 4+3


Meillä 6/20 syntynyt tyttö ja kanssa toivoin pienellä ikäerolla :Heartred Miestä joutu vähän kypsyttää ajatukseen, itse olisin ollut valmis yrittää jo aikoja sitten :happy:
 
pientä vuotoa tullut muutamia kertoja eilen ja tänään :sad001 on kyllä ollut tosi vähäistä, mutta silti mietityttää.. toivotaan että olisi ihan harmitonta
 
pientä vuotoa tullut muutamia kertoja eilen ja tänään :sad001 on kyllä ollut tosi vähäistä, mutta silti mietityttää.. toivotaan että olisi ihan harmitonta
Toivotaan todella ja varmasti onkin. Kuitenkin tosi yleisiä pienet vuodot alkuraskaudessa mutta kyllähän se aina säikäyttää. Itsekin varmaan taas säikähtäisin koska nyt tässä raskaudessa ei ole vuodellut vaikka muissa onkin.
 
Samaa mieltä Diannin kanssa. Pieni vuotaminen on etenkin alkuraskaudessa suhteellisen yleistä :)
 
Takaisin
Top