Tammikuisten listaus!

Moi Kaiza!! Sinäkin täällä tammikuisissa, jee!  Onneksi olkoon!! :)) Ja terkkuja sinne Lokakuu2011 naamakirjaryhmään... ;))
Joko sulla on ollu rakenneultra?? Tiedättekö kumpi tulee?=) Meiän täytyy venata vielä 2,5viikkoa.......
 
La Nimimerkki / Ikä / Monesko lapsi / Synnäri / Paikkakunta

Liitynpä minäkin sitten porukkaan;

2.1. Hiutale / 31 / toinen / L-PKS /
 
Hei vaan Alissa23 :)
Täällähän sitä ollaan tammikuisissa ja rakenneultrassa käyty viime viikolla :) Tehtiin miehen kanssa poikkeus ja kysyttiin sukupuoli, joten tiedossa on ;) Pysyy kuitenkin salaisuutena muilta :) Meinaatteko te kysyä?
 
Hihii, jänskäillään sit loppuun asti kumpi teille tulee.;)
Me (tai mie:D) halutaan selville sukupuoli, toivottavasti nyt sitten pikkunen sen paljastais...:P Mut tällä kertaa me varmaan kerrotaan se yleisesti samantien, viimeksi pidettiin salaisuutena loppuun asti ja se oli VAIKEETA.:D Joten jospa päästäis ittesä helpommalla ja paljastais asian samantien...;)
Onnellista odotusta!!!:))
 
Elikkäs mää olen MiMMuhi, mut piti tehä tunnukset kokonaa uusiks ku ei päästäny minuu enää mitää kirjottaa, eikä tunnistanu sähköpostiosotettakaan ;) eli jos korjaa tohon listaa mun uuden nimimerkin :)
 
La     Nimimerkki / Ikä / Monesko lapsi / Synnäri / Paikkakunta

03.01/ Susansanna/ 37/ Toinen / HYS/ Tuusula
 
La     Nimimerkki / Ikä / Monesko lapsi / Synnäri / Paikkakunta

28.1. Sonya / 29 / 2. / K-PKS / Pietarsaari
 
Miten minä nyt vasta huomasin tuosta listasta, että siellähän on kaksi myöskin Kokkolassa (KPKS) synnyttävää. Ja joilla on vielä suunnilleen sama laskettu aika kuin minulla :) Hei vaan Ryppy ja Suklaarusina! Saas nähdä, nähdäänkö synnärillä :)
 
Unohtui näköjään laskettu aika mainita, eli:

La     Nimimerkki / Ikä / Monesko lapsi / Synnäri / Paikkakunta

17.1. Emily79 / 33 / esikoinen / TYKS / Turku
 
Takaisin
Top