Tammikuisille on nyt perustettu oma salainen ryhmä! Lue täältä, kuinka pääset mukaan ;)

Kertokaa miten saa kännykällä salaisen ryhmän näkyviin tai ylipäätäsä mistä sen löytää?
 
Asetusten päivittymisessä puhelinsovellukseen saattaa toisinaan kestää vähän aikaa. Hyvä, että alkoi jo toimimaan! :)
 
Jaahas. Ja jossain vaiheessa joku saa vääntää mulle nää asiat rautalangasta..:shy:
 
Eiköhän täältä joku osaa auttaa tarvittaessa:)
 
Siis onko se puhelinsovellus sama kuin missä näkyy raskausviikot jne? Mulla ei ainakaan foorumi näy siellä?
 
Ei mun mielestä oo sama, kun foorumille on mun käsityksen mukaan oma sovellus:)
 
Maanantaisin, keskiviikkoisin ja perjantaisin muistaakseni lisätään salaiselle puolelle :)
 
Maanantaisin, keskiviikkoisin ja perjantaisin muistaakseni lisätään salaiselle puolelle :)

Näin juuri. Ja pyrin toimistoaikaan lisäilemään, mutta tänäänkin työt ovat venyneet... Lisäilen ryhmiin taas aivan juuri! :)
 
Voinkohan laitella jo tänään liittymispyyntöä, kun se 30 päivää tulee maanantaina täyteen, jolloin niitä seuraavan kerran lisäillään? Olisi kiva päästä heti maanantaina ryhmään :wink
 
Onko tänään lisätty väkeä ryhmään? Mietin vaan että enkö täyttänytkään kriteerejä
 
Okei no ehkä mää kärsivällisesti odotan. Koska omasta mielestä kyllä kaikki kriteerit täyttyy :happy:
 
Okei no ehkä mää kärsivällisesti odotan. Koska omasta mielestä kyllä kaikki kriteerit täyttyy :happy:

Anteeksi, että ryhmään lisääminen venyi näin myöhään! Pyrin tosiaan virastoaikaan lisäämään uudet jäsenet, mutta tänään venähti iltatöiksi... :shy: Nyt on uudet salaiset jäsenet lisätty! :happy:
 
Jee, minäkin pääsin laittamaan liittymispyynnön :) Toivottavasti viestini tuli perille, täällä ei meinaa netti toimia yhtään.
 
Laitoin liittymispyynnön tiistaina, ei ole vielä vastausta tullut! En sitten tainnu täyttää kriteerejä :sad001 mielestäni kyllä.
 
Takaisin
Top