Tammikuiset 2011

No, ei kai tässä auta kuin alkaa etsiä vertaistukea. [:D] Olen keskustelujanne seuraillut kyllä jo kesäkuun lopusta asti, mutta nyt uskaltaudun minäkin mukaan.

LA NIMI IKÄ Monesko lapsi PAIKKAKUNTA/SYNN.SAIR.
24.1. ninniw 28 1. lapsi K-PKS
 
Täällä kanssa yksi tammimamma odottamassa syntymäpäivä nyyttiään...

eli siis LA 9.1 Konna86 24v 1. Kuopio
 
Mullakin LA muutettu, eli

7.1.................Zeny.........26v.............1..............KÄT
 
Heippati [:)]

ehkäpä mäkin uskallan liittyä joukkoon, viestejä olen jo jonkin aikaan lueskellut, elikkäs...

27.1.......LionKing.......31v.......1.......KHKS HML

onnellista odotusta kaikille minunkin puolestani!
 
Heips!

Vieläkös tänne joukkoon sopii? :)
Tässä ois tiedot:

LA     NIMI              IKÄ      Monesko lapsi     PAIKKAKUNTA/SYNN.SAIR.

16.1.   heka             20v.     1.                    PKKS
 
Ja vielä uusia...

L.A. 10.1. Satsuma* 26 vuotta 1. lapsi Lappeenranta/ EKKS
 
Voi hienoa! Minä jo luulin, että olen ainut joka synnyttää PKKS:ssä, mutta tulihan tänne joku muukin. Tervetuloa vain kaikille. [:)]
 
Moi!

Vielä yksi mattimyöhäinen tulee mukaan. Eli ikää minulla 25 v., 1. lapsi ja synnytyksen tarkoitus tapahtua OYS:ssa 22.1.2011.
 
Pinkus, meillä on sama laskettu aika OYS:ssa. Siellä varmaan viimestään tavataan. Me oululaiset ja lähistöläiset ajattelimme tavata syyskuussa. Katso siitä oma keskustelu
 
Heippa kaikki!
..ja päikky29 ilmoittautuu myös näin myöhäisenä. LA 10.1, 1. lapsi, ikää 28, synnytys kättärillä Helsingissä.
 
Hei kaikki!

Mahtuisiko vielä yksi tammimamma teidän joukkoonne. Ilmoittelen itsestäni näin myöhään, koska kaksi keskenmenoa takana ja olen kaksi kertaa joutunut poistumaan odottavien joukosta. Olen kyllä seuraillut teidän juttujanne jo pitkään.

Ensimmäistä vauvaa odottelen ja viikkoja kasassa 17+3. LA on 23.1.11. Synnytyspaikka on TYKS. Ikää on 30v.

Eilen olin neuvolassa ja pieni sydän siellä jyskytteli 150 kertaa/min. Kova aamujumppa pikkuisella myös menossa, koska potkut kuuluivat myös dopleriin. Eli kaikki oli hyvin. Voi tätä onnea[:)]. Olen myös tuntenut pieniä liikkeitä vajaan viikon ajan. Se on todella kuin pieni perhonen hipaisisi siivillään. NP ultrassa olin 15.7 ja siellä oli kaikki myös hyvin. En vain silti uskaltanut vielä liittyä vielä teidän joukkoonne. Varhaisultrassa olin myös yksityispuolella viikolla 8. Rakenneultra on 9.9. ja seuraava neuvolakäynti vasta lokakuun alussa, jolloin kuulemma käydään läpi KELAN asioita. Eli siihenkin saa apua, mikä ihän hyvä koska on se aikamoinen viidakko.

Masu on jo kasvanut aika tavalla ja oltiin miehen kanssa jo äitiysvaate ostoksilla eilen neuvolan jälkeen kun ei oikein löydy enää housuja mitkä menisivät kiinni. En ole niitäkään uskaltanut vielä aikaisemmin ostaa.
 
Tottahan toki mahtuu. Tervetuloa! [:)]
 
Ja onnittelut hyvistä neuvolakuulumisista. [:)]
 
 
LA: 6.1  NIMI: LauraT     IKÄ: 20    MONESKO LAPSI: 1.   PAIKKAKUNTA/SYNN.SAIR.: Kouvola/Kotkan kesk.sair.

Vieläkö mahtuu? [:)]
 
Takaisin
Top