Tammikuiset 2011

Mulla muuttui kans ultrassa yhdellä päivällä la. Tai ne siellä muutti sen kokonaan, ku aiemmin neuvolassa arvelivat et ois 23.1. mut en uskonu niitä ku pitkä kierto ja vau sano et 29.1. Mutta uusi la siis 28.1.
 
Tämä nyt ei ehkä niin hirveän oleellinen tieto ole, mutta mun ikäni voisi muuttaa tonne listaan kun tuli tossa 27. kesäkuuta vuosi lisää :) Eli 21v [:D]
 
Heips!
Vihdoin uskallan myös liittyä iloisten tammivauvojen odottajien joukkoon, vähän oli arkuutta pysyykö sisällä siksi näin myöhään liikkeellä.
Elikkäs mulla LA 10.01 1. lapsi(toinen raskaus) Ikä 22 vuotta ja synnytyssairaala on Tays
 
Heips, Tuizu ilmoittautuu tammivauvojen odottajien joukkoon:
 
LA 20.1.2011, ikä 38 v. , 1. lapsi, Helsinki/Kätilöopisto
 
Ilmoittaudutaanpas sitä nyt samalla tännekin [;)]


26.1.  Snow  40v.  1.  Lappeenranta/EKKS
 
Liityn myös tammikuisten joukkoon.
Jaksamista kaikille onnellisille odottajille [:)]

LA       NIMI           IKÄ      Monesko lapsi     PAIKKAKUNTA/SYNN.SAIR.


15.1.   Arinetta       31 v.        1.                Helsinki / Kätilöopisto
 
Moikka! Mäkin haluaisin liittyä tänne. Paljon olen keskustelupalstoja raskauteen liittyen lueskellut, mutten kuitenkaan ole aiemmin viitsinyt liittyä. Muiden odottajien seura pk-seudulla olisi todella tervetullutta! Olisi kiva tutustua muihin, tavata ja vaihdella kuulumisia raskaudesta. Äitiyslomallahan olemme sitten yhtäaikaa, joten silloin olisi mukava tavata muita pikkuvauvojen äitejä. Kovasti odotan yhteyden ottoja muilta pk-seudun odottajilta [:)] Mistä muuten saa tuon "madon" jossa näkyy raskuden kesto? Ne kun on tosi kivoja [:D]
 
LA           Nimi             ikä        monesko lapsi         paikkak./synn.sair. 
17.1. Tammivauva2011  22v.      1.lapsi/1.raskaus     Vantaa/Kätilöopisto
 
Tammivauva2011: Lilypien ohje löytyy aiemmista keskusteluista, heinäkuun tai kesäkuun ainakin. Itse olen ainakin sen kerran laittanut joten löytyy kun haet minun nimellä jos et jaksa selata [:)]
 
Liityin sinne lilypiehin, enkä nyt vaan tajua miten sen saa tuohon allekirjoitukseksi? Se linkki mikä sinne rekisteröidyttyä tuli ton "madon" alle ei toimi tuossa allekirjoituskohdassa [8|] Siis tuollainen mikä tuohon allekirjoitus kohtaan tulee...
 
Heips Tammivauva,
sieltä lilypien sivulta pitää kopioida se Pseudo Html -koodi, ja liittää se omaan allekirjoitukseen, mulla se koodi ainakin alkaa [url ... ja päättyy myös /url]  merkkeihin.  Jos tämä selitys kuulostaa yhtään ymmärretävältä :) Kokeiles uudestaan!
 
Minutkin voisi lisätä:

LA      NIMI        IKÄ     Monesko lapsi      PAIKKAKUNTA/SYNN.SAIR.

15.1.  Rodukka    35 v.  1.                       Vantaa / Jorvi
 
 
edit: voisi tarkistaa mitä copypasteroi...
 
Heipsun keipsun tammimammoille! Ihanaa lueskella teidän kuulumisianne: Itselläni oli myöskin LA 18.1.2010, mutta meidän pirpana päätti tulla niinkin roimasti yliajalle, että synnytys tapahtui vasta 5.2! [:D] Ja täällähän ollaan pian 6kk ikäisiä jo.

Ihanaa raskautta kaikille, ja aurinkoisia tulevia syyspäiviä!!!!

...............,,,,____.........___.............__----__,,,_/\
..............,,_/^,__,^\_,.../~^_/,|.........)/^........^-^._/
............,,_/^,_/^..^\_ ^\.|../../~....../(............_/\.
..........,,_/^_/^--_.....^\_^\-__-~......_/(.\........._/.../
........,,./^_/|..\_.~\......\_^\_....../^._(..~-_...._/.\./\
.....,,,_/^_/...\_..~\.\......^\__^\../^_/^.)\....~~~~...._\/
.....,,<__/......~\__\|.........^\.__./^......~---____--~.~\

[:)]
 
Minun tietoni:

29.01.2011    weeruska83    27        1.     Turku/TYKS

Heips vaan kaikille!!
Olen kirjotellut tuolla Helistimen sivuilla jo hetken ja nyt ajattelin tännekkin liittyä [:)] 
 
Takaisin
Top