Talven turinat

mariai

Kunnioitettu kommentaattori
Kesäkuunmammat 2015
Tammimammat 2017
Kyllähän tätä kylmyyttä voi jo talveks kutsua! Täällä laskettuun aikaan enää alle 3 kk:Heartred kyllä aika rientää. Poika oppii joka päivä uusia temppuja, uusia sanoja ja ilmeitä. Ihanaa kun alkaa olla jo niin huumorintajunen! :)
 
Hei kato uus ketju!! Mä luulin et tää on se viimevuotinen!!

Jokos ootte joulutorttuja paistellu? Jouluvaloja laitellu? Mun tekis mieli joulutorttuja tai piparipulla on kyllä toinen ihan suosikki. Miehen kanssa on puhuttu et esikoinen saaa jouluna piparia maistaa. Hyvin vähillä herkuilla on menty kun toinen tykkää vieläkin maissinaksuista ja hedelmistä. Kesällä maisto jäätelöö pari lusikallista, lättyä ilman sokeria on pari kertaa maistellu ja toukokuussa söi synttärikakkuaan.
 
Mä oon jo yhet joulutortut tehny, taisin syödä ite kaikki :D alan tykätä joulusta lapsien myötä. Onhan se lasten juhla, mun silmissä ainakin! Meillä ei poika oo saanu mitään herkkuja, eikä tuu saamaankaan vielä hetkeen :D
 
Mitä tänne kuuluu? Täällä rv 37+1, ei oo kauaa enää jännättävää :) joulu meni perheen kanssa kotona, esikoinen tykkäs laatikoista. Paljon sai lahjoja, vähempikin ois riittänyt, ei riittänyt pojalla keskittyminen niiden kaikkien availuun. :D
 
Meillä oli ihan sama et äiti ja isä sai paketteja avata pojan puolesta!

Meillä on tänää 38+0 kovasti jännätään kumman vuoden puolella syntyy! Kovasti on tuntemuksia jo synnytykseen mut 31 tuntia enää vuotta jäljellä! Esikoisesta ehdittiin olla sairaalassa 40 tuntia ennen sektiota.
 
Takaisin
Top