Töihin paluu

Kuinka moni tekee vuorotyötä? Miten teillä hoito järjestyy? Mie oon ollu joulukuusta asti töissä ja mies kotona. Mies kävi työhaastattelussa, josts ei oo vielä kuulunu mut aloin jo ahdistuneena miettimää et pitää varmaa tytölle alkaa hakee hoitopaikkaa. Huono puoli on vaa se et kumpikin ois vuorotyössä missä ei hirveästi voi vaikuttaa vuoroihin, et mite hoito järjestyy jos kumpikin on vaikka iltavuorossa. Miu soppari on maaliskuulle,sitä jatketaan pikku pätkissä ain ku ei jatkosta ole varmuutta. Mietin pitäskö ite jäädä sit kotii mut toisaalta tekisin mielellää sen aikaa töitä ku on tarvetta tuos samas paikas.. vaikeaa :confused: oon kauhee ku salaa toivon ettei mies pääse töihin, vielä:sorry:
 
Kuinka moni tekee vuorotyötä? Miten teillä hoito järjestyy? Mie oon ollu joulukuusta asti töissä ja mies kotona. Mies kävi työhaastattelussa, josts ei oo vielä kuulunu mut aloin jo ahdistuneena miettimää et pitää varmaa tytölle alkaa hakee hoitopaikkaa. Huono puoli on vaa se et kumpikin ois vuorotyössä missä ei hirveästi voi vaikuttaa vuoroihin, et mite hoito järjestyy jos kumpikin on vaikka iltavuorossa. Miu soppari on maaliskuulle,sitä jatketaan pikku pätkissä ain ku ei jatkosta ole varmuutta. Mietin pitäskö ite jäädä sit kotii mut toisaalta tekisin mielellää sen aikaa töitä ku on tarvetta tuos samas paikas.. vaikeaa :confused: oon kauhee ku salaa toivon ettei mies pääse töihin, vielä:sorry:

Huutelen tänne , hae vuoropäivähoitopaikkaa :) selvitä missä kotikuntasi päiväkodissa onnistuu vuoropäivähoito. On varmasti myös pphoitajia jotka hoitavat vuorotyöläisten lapsia :)
 
Ainakaan kunnalliseen perhepäivähoitoon ei oteta, jos tarvitsee vuorohoitoa
 
No nyt kävi niin että lähden kuun vaihteessa pariksi kuukaudeksi töihin. Pitäisi hoitopaikka hakea vielä. Meillä on pari vuoropäiväkotia, toisessa onnistuu ma-su ja yöt mut toisessa ma-la ja aamut ja illat. Tää jälkimmäinen olisi työmatkan varrella ja toinen toisessa päässä kaupunkia :nailbiting: tuonne jälkimmäiseen meinasin hakea ja jos se toinen olisi sit varapaikkana jos tarvitsee olla yötä tai sunnuntaina. En kyllä tiedä onko se edes mahdollista et on joku varapaikka. Miun kontolle jää tytön kuskailut.
Miten teillä on lapset reagoineet esim et haetaan illalla 9 jälkeen? Meillä kun normaalisti on nukkumaanmenoaika 8 aikaan et voi olla väsynyt lapsi sit. Ja muutenkin on odotettavissa kiukkuilua kun on erossa äidistä ja isistä :woot:
 
Jewel, vuorohoidossa tavallisesti molemmat vanhemmat vievät ja hakevat lapsia, kun harvoin molemmilla vanhemmilla on sama työvuoro.

Tuo uniajan jälkeen hakeminen voi olla hankalaa, mutta jos päiväkoti menee kiinni eikä voi jäädä yöksi niin varmaan voi vaunuun nukuttaa? Kannattaa kysyä päiväkodista
 
Onneksi lapset sopeutuvat yleensä ihan tosi hyvin päiväkoteihin ja muihinkin uusiin tilanteisiin.
Taitaa olla meille vanhemmille, ja etenkin äideille vähän isompi juttu toi sopeutuminen? o_O
Nimim. Itekin ressasin ihan tosi paljon, kun marraskuinen joutu ennen viime joulua hetkeksi päiväkotiin.
Ja hyvinhän se meni! :happy:
Ihan turhaa ressasin...
Kaikki järjestyy kyllä.
 
Takaisin
Top