tässä kuussa ovuloineet, jännitetäänkö yhdessä? :))

tänään mahaa vihlonu aamusta ja tullu vähä ruskeeta tuhrua..kp 27 olis tänään...viimeks täti tuli kp30 ja sitä edellinen kp28...silti pieni kipinä toivoo vielä että tää ei olis täti...vaikka melko huonolta näyttääki..:/

Mites muilla??
 
Moikka! Olen tässä lueskellut teidän keskusteluita ja päätin tulla kertomaan omia tuntemuksia. Mulla oli sitä edellisessä kierrossa oli kemiallinen ja sitten seuraavat menkat tuli kp 35. Normaalisti kierto 28. Koska ootte aloittaneet tikuttamisen, jos kierto on epämääräinen? http://metku.net/~pesu/ovulaationtunnistaminen.php taulukon mukaan tolla lyhyemmällä kierrolla suositellaan aloitettavan kp 11. Mulla on nyt just kp 11 ja vv. alkoi. Hitsin tikut ei oo vaan tullut postissa vielä.
 
Mulla kp 22/30 ja yk 2. Viime kuussa oli kummia oireita ja menkat alko puoli viikkoa etuajassa, mietin että kuvittelinko kaiken vai oliko kemiallinen raskaus... Ja nyt sitten taas samanlaisia oireita. Katotaanpa kuinka käy :) jännää.
 
Ompas täällä hiljaista! Täällä kp 20/25-30?. Ja tänään vihdoin pamahti hynynaaman cb:n ovulaatiotestiin. Myös talletukset on tehty :)
 
Voi että, onnea kovasti kaikilel plussanneille! Tässä itelläki ruvennu ihan tosissaan vauvakuumetta pukkaamaan päälle. Olis se ihana itekkin taas olla noiden testien lumoissa :)
 
Dolly.. ei se aina niin mukavaa ole niitä seurailla,
ite ainakin sain jo tarpeeks ja pidin siitäkin taukoa kunnes tuli tää uus seuranta kuukaus. :D

Täällä todellaki jännäillään...
Eka löydetty ja talletettu ovis!! :) :)

Viime kierrot oli teroluteilla tasan 24p,
Sit oli femar käytössä kp. 3-7
Ovulaatio tesit suositeltiin alottaan aikasemman lyhyen kierron takia jo kp.7-13
(meinas hermo mennä) kunnes
kaksi liki kypsynyttä munasolua ultrattiin kp.12
ja siitä sitten myös tikutettiin kp. 13
Nyt kp. 24 (ennen siis olis jo menkat tulossa)
mut nyt odotellaan et alkaisko ne sitte kp. 28


Takana siis kummittelee syksyllä vasta todettu PCOS,
Aina tosin tiennyt et joku ei ole kunnossa, mutta kukaan ei ole aikasemmin suostunut tukimaan.
 
Muokattu viimeksi:
Joo, näyttäis sitte se plussa tulleen tännekin tänä aamuna :) Haalea toinen viiva näkyi, mies oli sitä mieltä että kyllä siinä ehdottomasti kaks viivaa on, kun viime testissä ei näkynyt yhtään mitään.
Pillerit jätettiin pois juhannuksena, eli siis noin viisi kuukautta meni ennenkuin tärppäs. Jotenkaan tätä ei kyllä usko vielä, pakko tehdä huomenna/ylihuomenna vielä uus testi vaikka clearbluella, että saa varmistuksen.
 
Tämäkin ihan jäänyt,, tuosta viime + oviksesta sen verran että saimme haamun..
joka kuitenkin muttui negaksi.. sitten ei ole ovista löytynyt.
Nhyt kp 1 ja jo jännäillään. :D
 
Hei.
Onnea kaikille plussanneille.
Onko täällä enään ketään kirjoittelemassa? o_O

Olen lukenut ketjua jo jonkin aikaa ja uskaltauduin kirjottamaan. Täällä on 23 naisen alku ja 29 vuotias mies jotka yrittävät saada ensimmäistä lasta. :p:binkybaby
Yritystä on takana 2vuotta ja 2kk, eikä ole tärpännyt. Oireita on usein ollut mutta selvästi omia kuvitelmia.
Gynellä kävin viimevuona ja totes että kaikki itsellä ja miehellä kunnossa. Itsellä vain ylimääräistä painoa.:mad:
Aloitimme myös clomifenien (vai miten kirjoitetaankin) käytö marraskussa -13 kun ovulointi oli epävarmaa. Mutta eivät sitten auttaneetkaan. En ole ottanut yhteyttä minnekkään sen jälkeen. Ajattelin nyt kesän rentoutua ja rauhassa yritellä ja jos ei tärppää niin sit kysellä jatkoa.

Ja tällähetkellä meneillä on kp6 / 28-31 kierrot vähän vaihtelee.:)
Huomenna tai sunnuntaina ajattelin alkaa tikuttaa ovista jos sen löytäisin. En ole ennen pahemmin tikuttanut. :confused:
 
Täällä on nyt kp 9 meneillään ja olen kyllä aivan ulalla taas siitä, mitä kroppa nyt taas meinaa. Ovulaatiota en ole koskaan testannut, mutta valkovuoto on yleensä lisääntynyt kp 8 tienoilta alkaen ja jossain vaiheessa valkovuoto on muuttunut "valkuaismaiseksi". Edellisen kierroksen lopussa rinnat kipeytyivät ennen menkkoja ja kipu hävisikin. Menkat olivat tyypillisen runsaat, mutta hieman tavallista lyhyemmät. Nyt rinnat kipeytyivät kp 7, mitä ei ole ennen tapahtunut. Valkovuotoa ei ole tullut kovinkaan paljon. Mitä tämä oikein tarkoittaa, lähestyvää ovulaatiota vai jotain hormonihäiriötä vai mitä ihmettä? Kiertoni on yleensä 28-30 päivää.
 
Heippa! Täällä bongattu ovis kp 24/ 26-30.. hmm.. nyt menossa sit kp 34. Menkat alkaa luultavasti parin päivän sisällä, sen verran on tässä jo pari päivää mahaan sattunut. :sad001 Saas nähä kuinka pitkä kierto tästä tulee. Yrityskiertoja kuitenkin vasta kolme alla, joten mitä tahansa saattaa viä tulla vastaan. En vaan jaksa varrota. Ja menkoista seuraavat pari kolme viikkoo menee sellasen vitutuksen alhossa että huhhhuh.. Ei vaan jaksa odottaa sitä ovista ja sitten taas vaan odottaa. Tästä kun on haaveiltu jo niin kauan. Ärsyttää että ei oo alotettu aiemmin yritystä. ...tuttaa kaikki.:angry5
 
tinnnde kylläpä pongasit ovulaation myöhään kiertoasi aatellen mutta hyvä että bongasit :) ja ettei tuo mahakipu olisi kiinnittymis kipuja? ;D Voi kun olisi! Täällä pidetään peukalot pystyssä ja toivotaan että olisi tärpännyt :talk017

PandaKarhu uitse olen kokenut samaa monta kertaa mutta en ole siitä huolestunut koska uskon että se on hormooneista, ehkä jopa vähän omaa toiveajatteluakin on ollu kun on toivonut että olisi tärpännyt. Ja voi johtua ovuaatiosta. En toki ole 100% mutta näin omalla kohalla on ja kiertoja on 27 takana :smiley-angry017

Omaa napaa itse bongasin oviksen lauantain iltana tikuttamalla :hug003:smiley-bounce005ja tuntemuksetkin oli sen oloiset (limasta en osaa sanoa kun en sitä paljon tutkinut) ja hommia tehtiin perjantaina ja sunnuntaina eli kavereita ainakin pitäisi olla ollut riittävästi passissa IMG olo on positiivinen ja ihmeen rauhallinen. Vauvatkaan ei jotenkin enää pyöri niin paljon mielessä. voi olla että jotenkin mielen saanu rauhottumaan kun yritystä niin montakiertoa takana. :love7
 
Moikka

Rohkenin nyt kirjoitella kun kuumeiluttaa niin kovasti. Oon 2-vuotiaan pojan äiti ja vauvakuumetta nyt ollut jo pitkään ja nyt mieskin innostunut sitten toisen lapsen yrittämisestä (lopultakin :)). Nyt yrityksiä takana vasta yhden kierron verran ja nyt sit jännäillään tässä toisella kierrolla alkaako menkat tässä pian vai ei, tänään kp 25/25. Tein kyllä aamulla raskaustestin mut oli nega :/ nyt vaan odotellaan alkaako vuodot vai saako parin päivän päästä testailla uudelleen... Eka lapsi tärppäsi heti ekalla kierrolla ja nyt ootankin et tää toinenkin sais alkunsa nopeeta vaikka tiedänkin että se ei tod.näk. mee niin mut minkäs aivoilleen ja ajatuksilleen mahtaa, tosin koko ajan yritän ajatella että kyllä ne menkat sieltä alkaa niin ei harmittais niin paljoo jos ne alkais.... itsensä huijaamista täysin mutta kuumettaa niin kovin eikä tahtois pettyä :/

Tsemppiä kaikille, on ihana lukea keskusteluja ja liittyä seuraan jakamaan ilot ja pettymykset!!!
 
Ui, tein tänään raskaustestin ja se oli positiivinen :) menkkamaiset kivut koko ajan päällä ja pelko että jokin menee pieleen, mutta oon niin onnellinen ja yllättynyt että tämänkin raskaus lähti näinkin helpolla!!
 
Mak_i kyllä kuule samaa ihmettelin! Pelkään kyllä et se oli joku kusetus ovulaatio, kun tikussa näky sillai vähän tummempana muttei kumminkaan yhtä tummana pe ja la. Sit su näky jo yhtä tummana ja ma ei enää mitään. Nada. Ei edes haamusia. Mun mielestä aiemmin on sen kahen viivan jälkeisenä päivänä viä ollu hailunplatku. :D saas nähdä. Menkkoja ootellessa. Kävin kyl rikollisesti alottamassa uuden ketjun äsken kun sain tavallaan haamun raskaustestiliuskaan. :O mut epäilen että taas petytään. Ja hämäävästi tuolla aikaisemmassa olin sanonu et yrityskiertoja vasta kolme ja niiin kauan on jo odotettu. Mulla siis itselläni on ollu vauvakuume (kova!!) Jo ainakin vuoden mutta mies innostu vasta nyt. Siks sanoin niin. :D

ooh oonnea Maatsu!!!!
 
Sain uuden haamun raskaustestiin. Ihan puhelimenkin kautta näkyvän haamun. Tiedä sitten mitä tarkottaa! Haen loppuviikosta varmaan digitestin että uskon. Vaikee uskoa nyt, yleensä mun kohdalla kaikki menee vaikeimman kautta. :P
jos se on positiivinen niin luojalle kiitos ovistikuista! Niin myöhään tuli ovis tässä kierrossa, ettei tosiaan olis tärpänny ilman tikuttamista. :wink tsemppiä muillekin!
 
Luulen vahvasti, että ovulaatio oli tiistai-torstai akselilla. Mitään tikkuja en vieläkään ole käyttänyt, vaan ihan tuntemuksien pohjalta mennään. Kuukautisten alkamispäivä olisi suurin piirtein 16.7.
Tuskinpa raskaaksi tulen vieläkään, mutta stressaamisen olen onnistunut jättämään pois. En ole oikeastaan ajatellut kovinkaan paljon mitään raskausjuttuja.
 
Mikäs on teidän ajatus kun kun, haaveilen pikku nyytistä ja mikäli olisin niin olisin huomenna rv4. Kuitenkin pari päivää on tullut sellaisia veren ja valkovuodon sekalaisia tippoja tosta sunnuntaista mutta eilisestä tähän päivään tullut "suurempia"/enemmän. niin että sidettä tarvitsee.
Kuitenkin aamupahoinvoinnit on, vaikka luovutin jo siinä sunnuntain kohdalla kun ajattelin että en kumminkaan raskaana ole että joko on menkat alkanut tai keskenmeno :/ Jos nämä on menkat niin ennätyksellisen niukat menkat ovatkin..
Ei mitään kipuja ollut mutta tänä aamuna mennessä töihin ensin alkoi oksettamaan ja sitten tuli alavatsaan pitkä nipistyksen tunne ja siis verta tippui tip tip tip.. ei kauaa kuitenkaan kestänyt. Vedin banaanin naamaan ja auttoi pahoinvointiin.
Väsymystä on, turvotusta iltaisin, aamuisin paha olo, hajuaisti on parantunut ja kaikkee tommosta. Tosi outoa.
En koko ajan lapsesta höpötä tai oo viikkoon höpöttäny ku tavallaan toivon menetin. Nyt tuli mieleen että jos se kuitenkin olisi siellä... ? :eek:
 
Takaisin
Top