Tänään olen onnellinen siitä...

Ei ole karkin voittanutta! yhden dumlen voimin ryhtyi koko poppoo innolla siivoamaan! ja tuleehan se nopeesti valmista kun kaikki osallistuu:), vips vaan, ei yhtään keppiä tarvittu!
 
Whoohoo! Typy oli vaunuissa koiran ulkoilutuksen ajan noin 20 min ja sit lähettiin samoilla vaunussa makoiluilla kauppaan ja siellä oli tyytyväisenä kunnes mentiin kohti kassaa: pari inahdusta ja uni saavutti tytön! Voin siis sanoa että kun tyttö ei alkutaipaleellaan viihtynyt vaunuissa kuin täydessä unessa niin nyt vaunut ovat niin lenkillä ja kaupassa hyvät! Jes!

Sent from my GT-S7710 using Vau Foorumi mobile app
 
Tultiin kahden päivän möksäreissulta puhtaaseen kotiin! Parin päivän päästä mennään 3:ksi päiväksi kylpylään :)
Meinaa lunssaa pukkaa päälle, mutta marjoja ja teetä naamaan nii eiköhän tää!
Kohta on jo syyskuu!!! Hyvää syksyn alkua kaikille! :)


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
Äitini eli tytön mummi kävi meillä ja toi mansikoita ja mustikoita. Kun tää äitee ei oo ehtinyt kun kerran mustikkametsään. Ja tyttö sai samalla hyppiä "ihmistrampoliinilla" eli mummin mahan päällä. Oli ihanaa katsoa kun he naureskelivat toisilleen. On se onni, että on mummia, äijää, mammaa ja pappaa ja kaikki vieläpä sellaisia, että ollaan hyvissä väleissä! :Heartred
 
Tänään on hyvä päivä.. poika nukku hyvät yöunet ja on ollu tosi kiltti koko päivän.. vaaka näytti taas vähemmän ja anto itselle lisää intoa, et siihen tavotteeseen päästään..herkkulakko toimii ja eilen pystyin vastustaan kiusausta.. :)
 
OIen saavuttanut lähtöpainoni!!!! :smiley-bounce016Tekemättä mitään :grin. Tai vaunuilin mä aluksi ahkerasti ja oon imettänyt, siinä se. Kiinteytymisen varaa on vielä, nyt 56,5 kg oman puntarin mukaan ja neuvolan laittamaan lähtöpainoon puoli kiloa kun se ei ymmärtänyt desimaaleja.
 
sterilisaatio sujui hyvin. Voin lämpimästi suositella essurea. En tarvinnut peruspanadolia kummempaa kipulääkettä, ja toimenpide oli varttitunnissa ohi. Toki odottelua oli ennen ja seurantaa jälkeen sen mut itse toimenpide oli nopea ja melko kivuton. Noin 8tuntia olin pois kotoa.
 
Pienet riemut, mutta kissa ei oo kahteen päivään kakkinu lattialle, jos se nyt ois ymmärtänyt että sinne kippoon voi kakkiakin..

Sent from my SM-G350 using Vau Foorumi mobile app
 
Sain siivottua kämpän kun tyttö nukkui ja puolet sohvan päällisistä käyneet koneessa! Viikonloppu voi alkaa :)

Sent from my GT-S7710 using Vau Foorumi mobile app
 
Käytiin anopin kanssa mukavalla shoppailureissulla ja mun loput hääkuva suurennokset

Sent from my SM-G350 using Vau Foorumi mobile app
 
Tuli siis postissa.. (tyhmä paino lähetä nappia kesken lauseen)

Sent from my SM-G350 using Vau Foorumi mobile app
 
Ensimmäinen vauvauinti takana, meidän tyttö oli oikeen :angel13 Jaksoi pulikoida koko puolituntisen ja nukahti vasta kotimatkalla tyytyväisenä :love7 koko perheellä oli oikein kivaa!
 
Luova fiilis :Heartred Huomenna haetaan valkoista maalia, kanaverkkoa ja katsotaan mitä saa aikaan :wink


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
Tänään on taas onnellisuuspäivä...:Heartred mulla on ihana oma koti, ihana ja tukeva aviomies ja ehkä maailman kiltein lapsi. Ja ihanin ja suloisin ja kaikkea...:Heartred kaiken kruunaa se, että alettiin tekemään tuolle pikkumiehelle pikkusiskoa/veljeä... Eli toinen saa tulla kun on tullakseen! :)
 
Oon onnellinen mun perheestä! :) vaikka kaikki muu menis elämässä pieleen, niin mulla on kuitenki lapset ja mies!:Heartred tuli semmonen hirvee rakkauden aalto ja hellyyden puuska ku katoin noita pieniä päikkäreillä. Ah ihanuutta!^^

Sent from my GT-S5301 using Vau Foorumi mobile app
 
Mulla myös 2 päivää ollut niiiin seesteinen ja kiitollinen olo, kaikesta. Eniten ihanasta perheestäni :Heartred :') Rakastan :Heartred


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
Takaisin
Top