Tänään olen onnellinen siitä...

spiraali

Seurustelun sensei
Toukokuunmammat 2014
...että nukuin viime yönä sikeää unta. Heräsin vain kerran. Olen myös onnellinen siitä että illalla nukkumaan mennessä tunsin pikkuisen liikkeet aiempaa selvemmin :Heartred ja ihanaa että huomenna on perjantai! Näin muuten sellaista unta että poltin tupakkaa ja join alkoholia, ai että maistui hyvälle, oli vielä kesä :)

Tämä on siis positiivisten ajatusten ketju! Ei mitään negatiivisuutta! Jos on joskus (?) huono päivä tai paha mieli niin täältä saa lisää energiaa :) yritän itse löytää joka päivästä jotain positiivista!


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
Mun äiti voi tosi hyvin. Ja muutkin läheiset.

Äidiltä siis löytyi parantuneeksi luullun syövän etäpesäkkeitä samana päivänä, kun sain tietää olevani raskaana. Ennuste on huono, parannuskeinoa ei ole, mutta hoidoilla taudin etenemistä hidastetaan. Tämä on varjostanut mun alkuraskautta tosi paljon. Toisaalta mun raskaus tuntuu piristäneen äitiä huomattavasti.

Syyskuussa lääkärit varoittivat, että hoitojen sivuvaikutusten takia äiti tulisi olemaan vuoteenoma kaljupää koko syksyn, ja kuinka kauan hoitoja sitten jatketaankin. Nyt, 2,5 kuukautta myöhemmin, äidillä on yhä oma tukka päässä ja se pohtii, matkustaisiko talvella hoitotauolla Lappiin hiihtämään vai Marokkoon vaeltamaan. Juostiin eilen illalla porukalla parin korttelin matka ratikkapysäkille, ja tuntui jotenkin ihmeelliseltä, että tässä me vaan pingotaan täysillä ihan kuin kaikki olisi normaalisti.

Mun veli kuittaili sitten ratikassa, että eihän hän kehtaa edes nauraa, kun raskaana oleva ja syöpäsairas juoksivat häntä hitaammin...
 
Mie mietin just eilen, että tällänen ois kiva! Onneks joku luki ajatukseni :)

Oon onnellinen elämääni vaikka moni ois onneton varmaan, kun itse oon työtön ja mies opiskelija, et ei oo vara tehä mitää hienoo. Mutta mie oon pieniin asioihin tyytyväinen, kuten äsken mieltäni piristi työstä tutut biisit; Muurari, Albatrossi ja Karjalan kunnailla, oon siis pohjimiltani vähään tyytyväinen mummeli.. Lähiaikoina olen nauttinut miehen kanssa yhteisistä hetkistä, jolloin ollaan tehty palapeliä ja pelattu lautapelejä ja leivottu yhdessä ja käyty iltakävelyillä. Itsekseni olen katsellut ja etsiskellyt oneissani pienoiselle kaikkea kivaa ja söpöä netistä. Vauva jutskat lämmittää kovasti sydäntäni. Ja ootan älyttömästi kesää joka tulee olemaan ensimmäinen kesä 7-vuoteen, että oon virallisesti lomalla eli siis mammalomaa ootellessa! Ja pientä vaahtosammutimen kokoista beibii :)

Ja eniten tällä hetkellä ilostuttaa tuleva Joulu! Oon niin jouluihminen, että! Eilenkin leivoskelin pipareita ja keittiö on laitettu joulukuntoon ja joulumatot laitettu lattioille. Koht ajattelin ruveta tekee jouluostoslistaa.. Rakastan jouluu, kun sillon ollaan vaan, syödään jouluruokaa ja nautitaan perheen läsnäolosta ja on siinä sitä jotai joulun taikaa.. Lahjoja emme oo moneen vuoteen niinkää jaeltu, ollaan vaa oltu ja pelattu yhessä jotain :P
 
Itsekin yritän iloita arjen pienistä asioista.

Oon tänään onnellinen siitä,että vihdoinkin odotan omaa lasta,joka on jo vuosia ollut isoin haaveeni ja vaikka olenkin nyt työtön,oon tyytyväinen,että saan rauhassa keskittyä tähän raskauteen ja tehdä kaikkea mitä haluaa ja koska haluaa. Olen myös iloinen,että pian on joulu ja näen pitkästä aikaa äitiä,sisaruksiani ja niiden lapsia,jotka kaikki asuvat kovin kaukana. Perheen kanssa oleminen on aina meille ollut se joulun tärkein juttu. Ja tämä raskauteni tuo vielä oman uuden syyn iloita joulusta,vaikka pieni ei vielä oikeasti pääse joulun viettoon mukaan. Minäkin ajattelin varmaan jo ensi viikolla leipoa ison kasan joulupipareita ja ottaa mukaan sitten viemisiksi muillekin. :) Olen nyt jo kotiin laittanut jouluvaloja ja hiukan jotain muutakin koristetta. Hyvä mieli on tullut myös kuunnellessa joululauluja,vaikken niitä ilman itkua enää pysty kuuntelemaankaan :)
 
Mahtava ketju! Positiivisuus on pop :Heartred
Itse olen tyytyväinen tänään että hain viikoksi saikkua: työkuviot ovat muuttuneet paljon, ensin olin 2 v vakituisissa töissä, kunnes meni hermot pomon ja työporukan kanssa - otin loparit, tämän jälkeen 1 kk työtön, 1 kk yhdessä paikassa harjoittelijana, 2 kk tässä paikassa missä nyt olen ja vika kk menossa, jonka jälkeen aion olla työtön mammalomaan asti ellei tule joku älytön hyvä työ! Olen henkisesti puhki kaikista vaihdoksista ja tänään alkoi supistamaan tämä stressi, enkä päässyt kouluunkaan minne hain. Ruoskin hieman ja hieman enemmän itseäni tästä että aion olla työtön 3 kk ennen mammalomaa ja hakea uudestaan opiskelemaan vasta 3 vuoden kuluttua. Tässä välissä kävi kuitenkin ihana asia, vauva :Heartred Ja tosiaan, onko mahtavaa, että saa levätä 3 kk ennen lomaa kaiken säätämisen ja murehtimisen jälkeen??? ON! Nyt nautin, 3 vuoden päästä sitten uudet kuviot, täysi työ unohtaa tämä turha kuvioiden mietiskely.
Ja mahtavaa on se että mies ymmärtää ja tukee, sanoi ettei haittaisi vaikka olisin koko elämäni työtön (hänellä on kuitenkin hyvä työ ja hyvä palkka, en nyt silti kuitenkaan niin radikaalia tekisi) ja kohta päästään uuteen kotiin muutamien viikkojen kuluttua ja on rakenneultra jaja :Heartred Kyllähän niitä positiivisia on kun unohtaa ne ärsyttävimmät asiat!

Paljon positiivisia ajatuksia kaikille, nautitaan ny!


Sent from my iPhone using Vau Foorumi mobile app
 
Tänään olin kyllä hyvin onnellinen siitä, että kun töistä kotiin tulin niin oli tämmönen hemmottelu odottamassa. :Heartred
1456784_10202501724042547_724110556_n.jpg
 
, että kaikki on elämässä hyvin. Minun ja miehen perhe voi hyvin, parisuhde on hyvä ja odotamme toivottua pikkusta. Tunnen pientä tärinää edelleen, mitä epäilen vauvan liikkeiksi :Heartred Lisäksi ientäni ei enää jomota, taitaa olla ientulehdukseen viittaavaa. Melkeen pillahdin onnellisuudesta itkuun äsken, kun luin tämän ketjun otsikon (oon pöhkö). Oon vaan ilonen, että tällänen ketju on ja musta on hienoa, että näitä asioita mietitään vaikka ei olisi paraskaan päivä. On hyvä muistaa, että elämässä on paljon asioita mistä saa olla kiitollinen. Kiitos Spiraali!
 
Lähinnä ihanasta perheestäni olen tänään ollut onnellinen.

Ja siitä että yhteisvoimin saatiin tänään siivous tehtyä :)
 
Ihana ketju :Heartred positiivisuus tarttuu! Mä oon onnellinen ja muutama kyynelkin vierähti kun pitelin ystävän pari viikkoista vauvaa äsken sylissä ja sain ihania hymyjä osakseni :) sydämeni on niin sulanut tuolle pikku enkelille :Heartred käytiin miehen kanssa tänään sisustusliikkeissä ja nautin nyt kodin uudesta ilmeestä. Hyvää tulevaa viikonloppua kaikille! :)
 
Mun luottokampaaja sai taas mun pehkon tosi hienoksi ja löysin tosi nätin jouluverhon keittiöön. Lisäksi bongasin halpoja kynttilöitä, kynttiläkruunun ja valosarjan, kaikki alessa. Saadaan valoa tupaan! Muistin lisäksi ostaa kaikki muutkin ostoslistalla olleet tarpeellisuudet :)
Kaiken lisäksi mies oli imuroinut sillä välin kun olin kampaajalla ja shoppailemassa. :love7
 
Olen äärimmäisen onnellinen nyt siitä että sain itseäni niskasta kiinni ja kävin treeneissä! Tuntui ihanalta lyödä säkkiä ja potkia vaikka se vähän tekikin välillä ilkeää vatsaan... Nyt voi hyvillä mielin viikonloppuna vähän herkutella. Olen myös todella onnellinen siitä että huomenna on perjantai ja miehelläni on piiiiitkästä aikaa koko viikonloppu vapaata! Lähdemme sukuloimaan tavaten ihania ja mukavia ihmisiä (miehen isän perhettä) joita on aina ihana nähdä! Tuleva kummisetäkin näkee kasvavan vatsan :wink
 
Supparit ei kipeitä enää, harjoitussuppareita tulee harvoin, sain kaik muut tulokset ja negatiivisia olivat :)
Epäilen että ne tulevat stressistä edelleen ne supparit!

Yes, ja PERJANTAI :Heartred


Sent from my iPhone using Vau Foorumi mobile app
 
Plus tänään ihastelin taas noita vauvanvaatteita kaapista, ihania pieniä sukkia yms :Heartred


Sent from my iPhone using Vau Foorumi mobile app
 
Voih, miten huojentunu olo, kun kuuli pienen sydänäänet.. Ja nyt nautin ihanaa tonnikalaruisleipää, NAM! En tiiä kehtaisko pitää herkkuillan perjantain kunniaks ja sen, et kaikki on beibil kunnos! Hmm, kai se on pidettävä! :p

Ja sain hoidettuu samalla, kun remppasin labras ja nois, niin muutkin käynnit samalla.. Ja ilmoitin työkkäriin, et miul alkaa mammaloma 26.3.2014 ja laittoi suoraan sinne asti työnhaunkin! Eipä tarvi juosta työkkäris joka kk uusimassa, jee! :) Että on ihana, kun on taas asiat hoidettu ja voi olla huolehtimatta niitä :)
 
Wuhuu tän päivän ykkös juttu on se et auto meni heittämällä katsastuksesta läpi! Vähän ehkä stressasin, et jotain vikaa löytyy ja mun vauvarahasto hupenee siihen mut onneks ei! Käytiinkin sitten miehen kanssa ravintolassa herkuttelemassa ja ollaan hassuteltu ja naurettu koko päivä. Nyt makaan pallomahani kanssa sohvalla :) vähän nää supparit huolettaa, mut niitä taitaa olla muillakin ni en jaksa niistäkään huolestua.
 
Tänään on ollut ihan mahtavaa palata kotiin kaverin luota. Kaverilta sain lahjaksi pienelle bodyn ja lelun. Itsekin kyllä tuli ostettua Ideaparkista pienelle vaatesetti. :) NE ON NIIIIIIN SÖPÖJÄ! :love7
 
Takaisin
Top