??? Syyskympit Toukokuun Tohinoissa ???

Mamma_76

Puuhakas puhuja
"Lehti kun puhkeaa jokaiseen puuhun,
tiedät on saavuttu toukokuuhun.
Vappupallo voi päästä karkuun,
siinäpä aihetta katkeraan parkuun." 
 
Mä pääsen korkkaamaan tämän viestiketjun ekanaemoticon

Meillä meni vappu ihan kotosalla. Eilen käytiin vappumarkkinoilla ja tänään vielä. Aika koleaa oli tänään. 
 
Toukokuuta!

Vappu: käytiin vapputorilla ja kavereilla syömässä la. Torilla olo ajan satoi, kavereilla kun oltiin paistoi ja kun sieltä lähdettiin kotia, niin satoi :D Tuli syötyä vähän liikaa herkkuja nyt on ällö olo+ ruokana tänään kasviskeittoa. Eilen käytiin toisen kerran nyt keinumassa leikkipuistossa. On tuo neitokainen sitten niin pienen näköinen siinä keinussa emoticon , mutta kun kerran kivaa on, niin siellä on mukava käydä.

Miettikäähän tätä: mulla on enää puolitoista viikkoa virallista mammalomaa jäljellä. Apua! Sitten mies jää pidennetylle isäkuukaudelle ja mää aloitan kesäloman. Hip! Hurjan nopeesti mennyt aika, mutta en kyllä millään vielä vois laittaa pikkuista tarhaan tuossa kesäkuun lopussa, kun isännällä loppuu lomat. Juups. Neiti sai tarhapaikan alkaen elokuun 15. Ajattelin, että olisi vaan muutaman tunnin päivässä sinne 1v. asti ja siitä eteenpäin niin vähän, kun mahdollista, miten miehen ja mun aikataulut sitten ikinä meneekin.

Tarhamaksut: miten se menee täysaika/osa-aika??? No kait tuo selviää ajallaan..

Heräsin tänään, kun neiti seisoi jalat lattialla sängystä ja piti mua kädestä kiinni. Kiva, että on oppinut tuolla tavalla kiipeemään pois sängystä. Meillä on tosin sellainen matala futoni, että siitä ei montaa kymmentä senttiä matkaa maahan ole. Yhtenä yönä hän putosikin sängystä, mutta ei edes herännyt, äiti kyllä heräs ja oli sydän kurkussa.

Muuten ruokavaliosta: meillä menee tuoreraasteina porkkanaa ja kurkkua, tuoreena hedelmistä, haarukalla muussattuna: päärynä, banaani ja luumu, muuten normi kasvissoseita ja niiden kanssa kanaa, nautaa tai lohta, joka on neidin ehdoton suosikki.Maitotuotteita tarjoan vasta sitten, kun neiti on sen 10kk, kun noista rahkoista ja maitokorvikkeista on tullut vatsaoireita.

Mymmeli: jokos teillä on parannuttu?

Mila: kuinkas vappuhulinat meni?

Mammalle peukut asuntovalintoihin!

Kirsikka: oon ostanut stokkalta sitä seetripuuöljyä, mutta saapi sitä netistäkin: http://www.tri-nor.com/webshop/product_info.php?products_id=30

Jahas ja meillä herättiin!
 
Holahola!

Täällä on tervehdytty juu ja saatu taas pahin energiavaje kuitattua. emoticon Käytiin pojun kanssa aamupäivästä vähän shoppaamassa, kun piti joka tapauksessa tehdä apteekkireissu keskustaan. Ja oli taas erittäin onnistunut reissu: minä löysin itselleni kesäksi bikinit! emoticon Yleensä en löydä mitään kivoja ja sitten tyydyn joko ostamaan jotkut suht kelvolliset tai oon ostamatta. Eli jos kesästä tulee kylmä ja sateinen, se johtuu ihan siitä, että minä ostin tänään ensimmäiset bikinit varmaan kolmeen vuoteen! emoticon
Meinasin tulla lauantaina vuodattamaan tänne pahan mielen ja kyyneleet, mutta olin sissi ja pidin kaiken sisällä, ettei tullu ihan liian äksynä purkauduttua... emoticon Oltiin sovittu tuon ukon kanssa, että vietetään ihan rauhallinen vappu. Mennään kavereille grillaamaan ja iltaa istumaan. Se ei ois haitannu mitään, vaikka ukko oiskin olutta ottanu, kun minä joka tapauksessa joudun olemaan juomatta imetyksen takia, niin oisin ihan mielelläni ollu kuskinakin. No. Siinä sitten illan edetessä ukko kavereineen päättikin, että lähtevät kaupungille juopottelemaan. Että se siitä rauhallisesta vapusta. Yhdessä vietetystä vapusta. Hitto vieköön minua otti päähän ja itketti ja v***tti ja masensi. emoticon emoticon Eilinen meni vielä vähän kalseissa fiiliksissä, mutta nyt alkaa olla jo kiukku poissa. emoticon Jotenkin on muutekin pitkästä aikaa semmonen tosi energinen fiilis. Meinasin jopa yrittää tällä viikolla saada vähän opiskeluhommia tehtyä, että sais yhden sivuainekokonaisuuden valmiiksi, kun siitä puuttuu enää kaksi esseetä, niin voisi sitten ottaa kandin tutkinnon jo pihalle. Katsotaan kuinka käy! emoticon
Thilduska: Puoltoista viikkoa?! Hui! emoticon emoticon Minulla on vielä heinäkuulle asti, mutta minä pidänkin kaikki meidän vanhempainvapaat. Sitten siihen päälle tulee vielä viime vuoden talvilomat ja tämän vuoden kesälomat, niin töihinpaluu ois edessä elokuussa. Mutta sain onneksi pomon kanssa sovittua, että teen vaan iltoja ja viikonloppuja, eikä sopimus ole kuin 5h/vko, niin ei onneksi tarvii pojua laittaa vielä hoitoon ollenkaan...
Mites Milan bailabaila meni? Oliko kivaa? Tsemppiä noihin muutoksiin! emoticon
Mamma: Täällä on peukut pystyssä! Toivotaan, että asunnon kanssa natsaa! Niin ja kovasti paranemisia! Toivottavasti olo on jo alkanu helpottaa! emoticon
Mites Kirsikalle kävi? Tekikö Fresita tehtävänsä? emoticon
Kaikalle tsemppiä sinne hulinan keskelle! Melkonen tehopakkaus olet! emoticon
Niin ja toivotaan, että PojanÄiti saa tunnukset toimimaan...tyhmä foorumi, jos kiusallaan pihalla pitää... emoticon
Semmonen romaani tällä kertaa! emoticon Erittäin mukavia viikon jatkeita vaan kaikille ja palaillaan taas! emoticon
 
Tere!



Vappujuhlat: Oli kivaa! Join paljon ja liikaa, mikä ilmeni luonnollisesti koko aamun kestävänä oksenteluna.. Ei tee mieli juoda varmaankaan pitkään aikaan. En ymmärrä miten sillee lähti käpälästä, vissiin nilkankin olen nyrjäyttänyt ja huhhuh..Ainiin, tutustuin erääseen mieheenkin, joka sanoi olevansa sinkku ja "jos tähän tulee koht joku nainen huutamaan, nii se on mun exä" <-- No, vittu, se muijahan tuli ja töni ja potki sitä äijää.. Minusta tuntuu, ettei se äijä edes ollu sinkku, koska ku se muija tuli siihen se sano suuttuneella äänellä "Moi rakas!" ja tinttas sitä :D Tää tapahtuma keräs paljon katseita, enkä halunnu huomiota tällasen väärinkäsityksen takia, joten luikin pakoon tanssilattialle. Näin vielä myöhemmin, että se äijä kierteli ympäri baaria (kai minua etsien).. Mutten miä tollasen matkaan lähde, jolla on selvästikin jotenkin naisasiat sekasin :))



Mitäs muuta, kämpän laitoin tänään turvallisemmaksi = Nostin veitset ylös laatikoista (vielä ku muistais pitää ne siinä telineessä), pesuaineet ylemmäs, ja jotkut ainakin tosi perälle sinne alimmaisille hyllyille jne.. vaikka, kyllä miä varmaan tulen pitämään niitä hyllyjä kiinni naruilla, vaikkei ne kokonaan niitä ovia suljekkaan..

Pyykkiteline on teipattu lattiaan :DD Aina se on sitä repimässä, enkä jaksa aina olla estelemässä.. Kohtahan se ei enää sitä kiinnostakkaan, kun saa sitä tarpeeksi tutkia!



Lehmänmaito: Olen antanut vähän maistaa jo mun jogurteista.. Ehkä on saattanu tehdä vatsan kovaks, koska nyt ku en oo antanu maistaa nii toiminu ihan hyvin :)



Tuli Thilduskan jutuista mieleen, mullahan poju tippu yks päivä mun sängystä, joka on n. 50 cm korkea.. En muistanut, että poju osaa niin hyvin kieriä sängyssäkin, vaikka olin laittanu esteetkin, niin sehän tuli alas sieltä.. Kerkesin nähdä vilauksen, kun tippu.. En edes eka tajunnu tilannetta, vasta kun poju lopetti itkemisen ja oli mun sylissä. Itkemistä ei kestäny kauaa ja rauhottu melkein heti sylissä (muuten oisin luullu, että sattu pahastikin!), niin miä aloin sen jälkeen vasta tärisemään ja kelaamaan, että ois voinu käydä pahemminkin tai jotain :(( Ihan hirveitä nää, mutta nyt oon ollu jättämättä pojua enää minneen yksin..



Mitens teillä muilla on eroahdistuksen laita? Meillä sitä on nyt tullut vähän. On päiviä, joina ei vierasta ja jää hyvin yksin leikkimään olkkariin.. Mutta nyt kai se, kun äitini oli hoitamassa pojua on aiheuttanu sille lisää tota :/ Nyt se ei kyllä vähään aikaan ole mihinkään yökylähoitoon menossakaan, ku miä en ainakaan humppailuille mene moneen kuukauteen :D



Mamma: Toivottavasti nappaa asunnon kanssa!



PÄ: Mikäs nettiselain sulla on? Johtuiskohan siintä, ettei pääse tänne? :o



Kaika: No varmastit odotat! :) Onnea ja iloa alkaviin työpuuhiin!



Joo, toi Pms on täälläkin vahvistunut.. Samoin, kun joku puhui tuntevansa ovulaation paremmin synnytyksen jälkee ja niin muuten tunnen minäkin. Ennen en ole tuntenut..



Nyt alkoi vähän kitinä tuolla lattialla, pitää keksi ny jotain hälle!

 
Siis nyt on jo toukokuu. Äsken oli vielä maaliskuu.

Toivottavasti PojanÄiti pääsisi takaisin linjoille.

Hienoa Mymmeli että sait asian sovittua pomon kanssa(kirjoitin eka pojun kanssa emoticon  )

Milamaria: Juu noi äijät osaa olla aika inhottavia. Siis ite muistan että yhen äijän kaa jutskailin baarissa(siis ennen nykyistä miestäni) ja sitten siinä hengailtiin ja kertoi että muija on jossain Rovaniemellä jne. Olin että kivat sulle ja bye bye.
Toivottavasti oli kuitenkin hauskaa.
Itelläni on tiedossa tässä kuussa polttarit ja saa nähdä mitä siellä oikein tapahtuu.

Miehen kaa nyt on aika kylmää. Minä olen tehnyt tämän kämpän eteen kaiken mahdollisen ja vielä on saakutti tavaroita siellä ja täällä. Sitten hän eilen sanoi hoitavansa tuota musiikki juttua sinne häihin tänään loppuun, mutta hitto vie mitää tehnyt!!! Sitten kun olin nukuttamassa isompaa muksua, niin miehen piti laittaa Aada nukkumaan. No kuulen yläkertaa kun neiti huutaa alhaalla vaa. Menen katsomaan, niin siellä mies istuu koneella tyttö sylissä. Kysyin että oletko antanut vellin? Ei ole antanut ja mä puuskahdan että totta kai tytöllä on nälkä! Sitten mies vaa mutisee jotain ja lähtee laittaa velliä. Minä lohduttelen väsynyttä tyttöä sylissä ja mies tuo tuttipullon mulle! Sanon että mulla jäi iltasadut kesken. No sitten kun tämä rumba on ohi, niin menen alas hakemaan läppärin yms, niin mies kysyy mitä mä tiuskin?emoticon
Mitäköhän? Hän ei oo voinut hoitaa saakutti niitä asioita mitä mä olen pyytänyt? Mä olen viime yönä hittolainen juossut Aadan huoneessa vähän välii ja herännyt sitten aamu 6! Hän itte valvoi 1 asti yöllä ja sitten nukkunut sohvalla. Nukahtanut sinne. EN muuten saakutti käynyt hakemassa häntä sänkyyn sieltä,vaa kun esikoinen halus tulla mun viereen yöllä, niin otin hänet siihen mieluiten.
Alkaa hermot menee ton kolmannen muksun kaa oikein täysillä ja naimisiin pitäisi tässä vielä mennä.
Sitten kun tulin tavaroiden kanssa meidän makkariin, niin oli täällä ja tiuskas mulle että eikö saa olla edes omassa pedissä rauhassa ja lähtee menee? ööö.. Hänellä oli kaikki tietokoneet ja telkkari auki alhaalla?
Mä raadan kun hullu ja sitten hän kehtaa vaa kysellä että tekiskö mulla mieli seksiä?????
Mitäs oikein veikkaatte tekeekö mulla?

Anteeksi tämä omaan isoon napaan purkautuminen.
 
Mammaliina: Voihan pjöh tuota tilannetta... Miks miehet ei tajua?! Inhottaa, kun pitää isoo miestä käskyttää, kuin pikkulasta, että hoitaa hommansa... Tsemppiä ja jaksamisia sinne! Toivottavasti tilanne lähtee parempaan päin mahdollisimman pian...
 
Pikaiseen taas täällä!

Mä olen nyt tehnyt töitä maaliskuun lopusta sellaisen 18/vko- etänä pystyn venymään tuohon koulun ja kodinhoidon päälle.. Mutta pitää muistaa, että meillä on mies kotona, kun tekee kans etänä töitä, joten meillä pyörii perusarki loistavasti- kiireistä on ajoittain..esim tänään, kun mies lähti palavereihin helsinkiin jo klo 7 ja minulle jää aamupäivästä pyykit, eskariin kuskaaminen ja eväiden laitto koululaiselle..siinä sitten samalla koulujuttuja mietin, kun pikkuista laitoin aamutorkuille..- sen voin sanoa, että koskaan en ole opiskellut näin tehokkaasti! emoticon

Mila: Ehkäpä kannattaa odotella sellaista miestä, jollla akka-asiat reilassa....MUUUTTA
oli varmasti itsetunnolle mukava boosti, kun huomasit, että sinulla sitä vientiä riittä emoticon

Mymmeli- Noissa ukoissa on kyllä suurimassa osassa valmistusvirhe...onneksi siellä jo parempi fiilis.


Tänään selviää, mitä  miehen esimies tuumii, kun mies kertoo syksystä siirtyvänsä 80% ja lähinnä mua jännittää se, että järjestyykö miehen työt niin, että mä voisin käyttää yhden päivän viikosta aamusta iltaan kouluun ja töihin... Uuu- olishan se luxuxta! Mutta katsotaan nyt- jos ei järjety noin, joudun ottamaan lähes kaikki ens syksyn opinnot virtuaalikursseina. Se ei olisi kuitenkaan paras ratkaisu, koska haluasin osallistua säännöllisesti lähiopetukseen päivällä,koska siinä paras opettaja..

Nyt täytyy pian singota alakertaan laittamaan pyykit kuivumaan ja sitten lähden raijaamaan ystävälle salmiakkia ja lehtiä, kun toisella on polvi sökönä ja on ahdistuneena kotonansa.
Ja siitä sitten taas viiiiuh juna-asemalta miesta noukkimaan ja hakemaan eskarilainen ja sitten kurvaankin toimistolle iltapäiväksi.
Eipähän tule tylsää!

Moikka!

 
Heissan!

Oon puoliks haudassa (tai olo on semmonen) mutta pikasesti. Mun LA on 22.11 eli olin itte laskenu lähemmäs ku neuvolantäti!! Että :P vaa sille :D :D  :D Ja sit kävi tässä flunssa/allergia huuruissani semmonen hauska ajatusmoka (onneks en äänee sanonu) et katoin et "sehä on poika"... Oli napanuora jalkojen välissä XD Ois ollu rv11+1 lapsella aika iiiiso mela siellä ;)
 
Huo, mä olen TAAS vaan käynyt tuolla huhtikuussa ja ihmetelly, et onko tää näin hiljaseks mennyt....
Täällä on taas joku tuttien varastelu käynnissä. Suzanilla on vuorotellen oma ja Saran tutti suussa. Mut onneks noi ei suutu, vaikka tutit lähtee suusta ja lelut kädestä. Pysyiskin noin sopuisina :)

Yösyömiset: Meillähän nukuttiin monta kuukautta jo varhain ilman yöheräämisiä MUT sitten tossa 6 kk jälkeen alettiin heräämään aamuyöstä (meni kyl aikasin nukkumaankin) mutta pullot suuhun niin unia jatkettiin aamuun asti. Nyt tosta lomasta jäi päälle yöheräily ja voin joutua kolmekin kertaa antamaan maitoa, että jatkaa unia. Ikävää vaan, et se tuntuu olevan vaan toi toinen ketä heräilee ja välillä herättää toisenkin. Mut nytte on pari yötä menty taas tolla liian aikaisella herätyksellä ja oon saanut heräämisen pitkitettyä myöhäsempään. Mut missä on ne yöt, kun nukuttiin heräämättä 12 tuntia? Vaikka en valita, jos nyttenkin nukutaan 10 tuntia ja annan vaan pienen lirun maitoa, kyllä siinä iteki saa vielä unesta kiinni.

Nyt tuli otettua tietoinen riski ja sekstailtua ilman ehkäsyä emoticon ja kun laskin tolla ovulaatiolaskurilla niin ovis olis just tänäpe tai näillä tienoin. Mullahan alko viimeks kuukautiset vielä, kun en ollut rengasta ottanut edes pois, että on vähän sekaisin. Muuuut...eipä mua nyt niin järkytä, jos uusi baby tulisi. Tosin mun äiti varmaan suuttuis, mut sit mä voin heittää jonkun tekosyyn, että kumi oli lähteny pois/menny rikki ja tosihan on, että ehkäsyrenkaat oli loppu joka apteekista. Mut mä voisin oikeestaan jo halutakkin. Lääkäri voi olla kyl toinen ketä ei tykkää, kun suositeltavaa kaksosraskauden jälkeen on odottaa ainakin vuosi mielellään kaksi, ennen uutta raskautta. Ja kun mun kohdunsuu ei meinanny viimekskään kestää loppuun asti, niin se kyl pelottaa että miten uusi raskaus etenisi.
 
Tulin vaan pikaseen käymään :)

Pihatöitä on tullu tehtyä tässä meidän pikkupihassa. kun tämä meidän riva osuu just tähän autotien varteen niin arvatkaa vaan miten hemmetisti maassa on hiekkaa! menee kaks tuntia haravoida semmonen neliön alue, jos haluaa että se paksa lähtee kunnolla poiesemoticon

mikä se semmonen seksi on?? täällä sitä ei harrastettu varmaan kuukauteen. oon sanonu ukolle että turha luulla että jaksan vielä senki tehä kaikkien kotihommien jälkeen jos mua ei auteta yhtään. Pientä parannusta on huomattu kotihommissa, mutta sillon ku miestä huvittaa. se ei oikein ymmärrä että neki pitää tehä huvitti tai ei! nii, ja mie ku herään pitkin yötä tuon ähisijän kanssa niin meidän laatuaikaa ei yhtään edesauta se, että herra menee koneelle ja on siellä vähintään yhteen asti yöllä ennenku nukkumaan tulee. ei tipu tältä lehmältä yhtään mitään...

Muurahaisetki teki taas tälle kevättä ylläri hyökkäyksen toissayönä. tulivat just sieltä mihin asti ei saumausaineet riittäneet. heti aamulla läksin kodinterraan hakemaan myrkypesiä ja nyt huomaa jo että on murkut vähentyneet, toivottavasti asian laita pysyykin niin...

nyt kuuluu huutelua sängystä, syöntiaika!
 
Ohhoh, ompas siitä aikaa kun oon viimeks kirjotellu ja lueskellu....on ollu aikamoista hulabaloota....

Pääsiäisen pyhinä kävin meille hakemassa koiranpennun ja vilinää ja vilskettä riittää..

miehen kanssa ei asiat ole ihan niin hyvin kuin voisi, kaikenlaisia inhoja juttuja...pariterapia odottaa.

Eilen sitten sain kuulla että saimme asunnon, ihanaa päästään pois tästä läävästä. Tuo on kylläkin kaksio, 60,5 neliötä, mutta ei ole varaa kolmiota vuokrata.

Lennillä vauhtia riittää ja konttiasentoa hakee kovasti ryömimällä kääntyilee ja saattaa jotain lelua hakea mutta ei pidempiä matkoja:)

nyt täytyy taas lähtä pentua pissattamaan, ja pojalle ruokaa laittamaan:)
 
Moroo!

Huoh, kylläpä sitä on hommaa, ko ei kerkee tännekkään enää kirjotteleen. Viime päivät menny kyllä ihan pakkauspuuhissa emoticon Tää pesue suuntaa nimittäin sunnuntaina, sille ah-nii-kauan-odotetulle-LOMALLE !!emoticon Tänää kuitenkin jo suuntaamme pikkasen etelämässä ja huomenna vieläkin etelämmäs ja sit sunnuntaina kunnolla etelämmäs emoticon 

Että tämmöstä vaan tulin teile ilmoitteleenemoticon Palaan astialle taas kun kotiudutaan. 


Moikkamoi!

 
Huomenia...

Tinztinz: Minkä rotusen hankitte? :)  Onnea myös pariterapiaan. Toivottavasti asiat selviää.

Mies on lähössä tekemään yhden näyttökokeen ja sitten lähtee pelaamaa air softiaemoticon
Mä kävin eilen 75min hatha joogassa ja kyllä oli paikat kipeet tänään.
Tänään sitten menen salille ja heitän lapset siihen leikkihuoneeseen siksi aikaanemoticon
Mies kokosi eilen grillin meille ja huomenna kuulemma tekee sitten ruokaa mulle.

Mitäs äitienpäivä suunnitelmia teillä on?
Me ollaan ihan kotosalla vaa rauhassa.

Nyt ottamaan jotain piristävää ja kattomaan kamat kuntoon, niin pääsee ajoissa liikenteeseen.
 
Terve!



Taas se aurinko palasi, kivakiva <3 Energiataso nousi taas eilen pilviin ja vedin pojan kanssa 2,5 h:n lenkin! Kyllä hiki virtasi ja illalla uni maistui!

Tänään hankin sitten itselleni äitienpäivälahjaksi entisiä painavammat käsipainot, ensin meinasin kahvakuulia, mutta jätin ne ostamatta. Huh, kyllä poju on tuntunut tänään kevyeltä mun käsissä ;D

Eli kuntoilun makuun olen päässyt enemmän ja enemmän. Huomenna tiedossa lepopäivä, äidilläni ja exän äidillä käymään..



Hyvä Mammaliina, siintä se taas lähtee :)



Maru^:lle oikein hyvää lomaa!



Tinztinz: Toivottavasti terapia auttaa ja onnea asunnon johdosta. Meilläkin asunnon etsintä meneillään.. Me etsitään kolmiota, olen laskenut tarkan budjetin ja meidän pitäis siinä asunnossa pärjätä, jos ei osta mitään turhuuksia liikaa..



Pia: Arggh, varmasti ärsyttää ku turhaan tulee lisää pihatöitä :p



Tiko: Ohhoh, vai että on mahdollisuus että uusi vauva tullee 8)



Kaika: No kyllähän se kieltämättä vähän paransi ;-D Vaikka hävettääkin myöntää..

Hitto ja siä oot aikamoinen tehotyttö hommies kanssa siellä!? :o Toivon, että mullakin alkaa joskus opinnot tehokkaasti..



Nyt sit nukkumaan..

Öitä <3
 
Purri: tosi kiva, että sait tietää lasketun ajan. Siis saitko jo tietää sukupuolen? Eikös se selviä vasta vähän päästä? Toivottavasti flunssa/allergiahuurut helpottaa. Mun muistaakseni jotakin allergialääkkeitä sai käyttää vai oliko se vasta 2.kolmanneksella?

Mammaliina: ettehän te oo vielä edes kuukautta asuneet siellä, että ei ihme, jos pienten lasten perheessä ei vielä ole ehtinyt kaikkia tavaroita järjestää. Ja miehet nyt on... Sillon kun muutettiin, niin mies järjesti tavaransa vasta, kun huusin, että ei yksin saa mitään aikaseksi.

Seksistä: mitä se on? Eipä vieläkään oikein innosta. Osittain se johtuu siitä, että repesin kuitenkin aika pahasti synnytyksessä, niin ajatuskin tekee pahaa. Toisaalta on kesä tuonut myös hormoonit...

Yöheräämiset: meillähän ei oikeastaan koskaan olla nukuttu koko yötä putkeen. Mutta nyt taas parin viime viikonaikana oli tooooooosi levotonta. Aloitin sitten yhden korvikkeen annon nyt ja päätin, että vaikka tulisi vatsavaivoja, niin sitten hetken aikaa kuitenkin totutellaan siihen, jos ne vatsavaivat loppus. Tällä kertaa siitä korvikkeesta ei kuitenkaan tullut mitään, onkohan neidin suolisto taas kehittynyt, mutta nyt on taas nukuttu kl 20-0500 muutamana yönä.

Mila: kyllä mää nostan sulle hattua ja niiaan sekä kumarran, kun jaksat vauvan kanssa kahden. Mulla meinas usko loppua, kun olin viime viikolla usean päivän kahden neidin kanssa. Ei voi muuta kuin kunnioittavasti ihailla sinua! Nautihan äitienpäivästä ja ole itsestäsi erityisen ylpeä emoticon emoticon

Tiko: tuuhan kertoon miten kävi ;)

Omaa: mää oon vuotanut kohta 4 päivää ku härän kurkusta. Mulla on ollut kerran tälläinen samanlainen juttu, silloin jouduin melkein sairaalaan ja leikkaukseen. Sen nimi oli silloin joku luteus corpus ruptura. Alkaa oleen melkoisen heikko olo. Ens viikolla täytyy mennä lääkäriin, jos ei parissa päivässä lopu. Toivottavasti on vaan normaalit menkat.

Tinztinz: onnea uudesta perheen jäsenestä ja kodista! :) Minkäs merkkinen pentu on?

Äitienpäivä: kotosalla mekin ollaan. Mun mutsi tulee kylään ja sisko+co. Sitten grillikuumaks ja nautitaan auringosta. Aamulla saan nousta yksin, nukkua saisin kanssa niin pitkään kuin huvittaa, mutta herään kuitenkin kun neiti alkaa elämöidä. On muuten 4 kerta synnytyksen jälkeen, kun saan nousta itsekseni :DD

emoticon      emoticon     emoticon     emoticon
Ihanaa äitienpäivää!!
 
Purri: tosi kiva, että sait tietää lasketun ajan. Siis saitko jo tietää sukupuolen? Eikös se selviä vasta vähän päästä? Toivottavasti flunssa/allergiahuurut helpottaa. Mun muistaakseni jotakin allergialääkkeitä sai käyttää vai oliko se vasta 2.kolmanneksella?

Mammaliina: ettehän te oo vielä edes kuukautta asuneet siellä, että ei ihme, jos pienten lasten perheessä ei vielä ole ehtinyt kaikkia tavaroita järjestää. Ja miehet nyt on... Sillon kun muutettiin, niin mies järjesti tavaransa vasta, kun huusin, että ei yksin saa mitään aikaseksi.

Seksistä: mitä se on? Eipä vieläkään oikein innosta. Osittain se johtuu siitä, että repesin kuitenkin aika pahasti synnytyksessä, niin ajatuskin tekee pahaa. Toisaalta on kesä tuonut myös hormoonit...

Yöheräämiset: meillähän ei oikeastaan koskaan olla nukuttu koko yötä putkeen. Mutta nyt taas parin viime viikonaikana oli tooooooosi levotonta. Aloitin sitten yhden korvikkeen annon nyt ja päätin, että vaikka tulisi vatsavaivoja, niin sitten hetken aikaa kuitenkin totutellaan siihen, jos ne vatsavaivat loppus. Tällä kertaa siitä korvikkeesta ei kuitenkaan tullut mitään, onkohan neidin suolisto taas kehittynyt, mutta nyt on taas nukuttu kl 20-0500 muutamana yönä.

Mila: kyllä mää nostan sulle hattua ja niiaan sekä kumarran, kun jaksat vauvan kanssa kahden. Mulla meinas usko loppua, kun olin viime viikolla usean päivän kahden neidin kanssa. Ei voi muuta kuin kunnioittavasti ihailla sinua! Nautihan äitienpäivästä ja ole itsestäsi erityisen ylpeä emoticon emoticon

Tiko: tuuhan kertoon miten kävi ;)

Omaa: mää oon vuotanut kohta 4 päivää ku härän kurkusta. Mulla on ollut kerran tälläinen samanlainen juttu, silloin jouduin melkein sairaalaan ja leikkaukseen. Sen nimi oli silloin joku luteus corpus ruptura. Alkaa oleen melkoisen heikko olo. Ens viikolla täytyy mennä lääkäriin, jos ei parissa päivässä lopu. Toivottavasti on vaan normaalit menkat.

Tinztinz: onnea uudesta perheen jäsenestä ja kodista! :) Minkäs merkkinen pentu on?

Äitienpäivä: kotosalla mekin ollaan. Mun mutsi tulee kylään ja sisko+co. Sitten grillikuumaks ja nautitaan auringosta. Aamulla saan nousta yksin, nukkua saisin kanssa niin pitkään kuin huvittaa, mutta herään kuitenkin kun neiti alkaa elämöidä. On muuten 4 kerta synnytyksen jälkeen, kun saan nousta itsekseni :DD

emoticon      emoticon     emoticon     emoticon
Ihanaa äitienpäivää!!
 
Moikka moi!

Hyvää äitienpäivää teille kaikille ihanaisille mammoille
(näin tuntia etuajassa, kun en kuitenkaan huomenna ehdi kirjoitteleen emoticon)!! Kyllä on niin ihanaa olla äiti ja viettää ensimmäistä oikeaa äitienpäivää. Mies toi tänään kimpullisen vaaleanpunaisia ruusuja eikä tosiaan haittaa vaikka sain ne päivää etukäteen kun niin ihania olivat. Jos huomenna saisin aamupalan ja heräillä rauhassa niinkuin Thilduska niin äitienpäivä olisi täydellinen! emoticon

Tinztinz: Tsemppiä parisuhdesotkuihin ja onnea pariterapiaan, toivottavasti asiat selviää.

Mamma
: Tsemppiä sinnekkin asuntoasioihin!

Kaika: Tosiaan hulinaa teillä riittää, ihailen sun energiaa.

Thilduska:
Eipä täälläkään isommin noi sekstailut vielä kiinnosta. Epäilen, että tuolla imetyksellä on siihen osansa, mutta jotenkin ei huvita rankan päivän päätteeksi ja makkarissa kun poitsu nukkuu vieressä. Hiljaista siis sillä rintamalla täälläkin!

Tiko: Aika hurjaa jos teillä kohta olisi siellä kolmaskin pieni. Tosiaan tuu kertoon sitten uutisia.

Mila: Kiva, että siellä energiaa on löytynyt. Eikä tarvii hävetä sitä, että tekee hyvää nähdä että on vientiä, mun mielestä se on ihan luonnollista. Ensi kerralla vastaan tuleekin varmasti parempi mies!!

Mammaliina:
Hienosti olet saanut lasten ohella muuton suoritettua! Mahtavaa, salikortti ja lastenleikkihuone siellä (himpun oon sulle kade)!

Omaa: Täällä painitaan nyt ajatuksissa imetyksen lopetuksen kanssa. Asia on on ollut jo viimeisen kuukauden mielessä, mutta jotenkin päätös on niin vaikea tehdä. Poitsu ei suostu korviketta pullosta syömään vaikka vettä siitä juokin. Se siis vaikeuttaa imetyksen lopettamista. Pulloja olen kokeillut jo varmaan 6 erilaista ja muutamasta vesi kelpaa mut ei se korvike. Poitsu ei päivällä enää kovin paljoa tissiä syö, mutta yösyöminen on tullut kuvioihin takaisin. Lisäksi olen huomannut, että aina ei ole edes nälkä vaan lähinnä haluaa tissiä lussuttaa. Muutaman kerran tullut jopa huuto kun tissin ottaa suusta, tuttihan ei sitten tilalle kelpaa. Lisäksi poitsulla on nyt tullut molemmat yläetuhampaat läpi ja kun alhalla molemmat etuhampaat jo ovat, niin ei enää tuo imetys oikein innosta. Muutaman kerran on jo puraissut tosi kipeää ja saati nyt kun hampaita on kohta jo 4. Mutta miten sitten lopettaa, kun pullo ei kelpaa! Huoh! Olen miettinyt, että lopettaisinko ihan vaan kerralla imetyksen ja tarjoisin pulloa pelkästään siinä toivossa että se sitten alkaisikin kelvata? Vai pitäisikö pumppailla ja tarjota pullosta rintamaitoa muutama päivä? Vai mitä tehdä, onko teillä mitään hyviä neuvoja/kokemuksia asiasta? Niin ja vaikka haluan nuista imetysliiveistä eroon ja oman kropan takaisin (vaikka sitä samaa kuin ennen raskautta ei saakkaan) niin onhan se lopetus silti hieman haikeaa.. emoticon

Jahas, nyt nukkumaan. Musta on tullut viime aikoina kamala yökukkuja kun tuntuu, että illalla/yöllä saa parhaiten hommia tehtyä. Yksi yö siivoilin keittiön kaappeja innoissaan ja aamulla tietysti olin silmät ristissä kun poitsu heräili! Hölmöläisen hommia!! emoticon


 
Thilduska: Juu en mä vielä tiedä sukupuolta :) Heinäkuussa saan sitte kuulla :) Mut tosiaan vauvan napanuora tais mennä jalkojen välissä, ni katoin eka et "POIKA?!" :D Mut onneks muistin sit, et eihä se vielä näy :)
 
Meillä on tänään  "suuri"päivä. Tänään katotaan jatko miedän parisuhteelle. On niin paljon selvitettäviä asioita (ei mitään pettämis tms.) jotka muodostuu sanasta perhe ja jotka kumpikin tuntuu käsittävän IHAN eritavalla. Rehellisesti sanottuna olen varautunut pahimpaan mahdollisee päätökseen enemmän kuin siihen että jaksettas ja yritettäs vielä selvittää asiat. Eropaperitkin on jo varuilta valmiina...
 
Takaisin
Top