??? Syyskympit Kesän Kuhinoissa ???

: Noh siis..mitenköhän muotoilisin.., kun huomasin, että kaksi minipilleriä oli jäänyt välistä ja levyä oli jäljellä se n. vko, juteltiin miehen kanssa, että antaa palaa ilman kumia, kun kuitenkin saa alkaa tämän vuoden lopulla, jos niikseen on. MUTTA, että heti nappas, oli kyllä shokki.
Muuten olen vahvasti treenaillut ja ollut kuin en olisikaan raskaana..Varhaiseen ultraan menen, koska todennäköisyys keskenmenoon on suurempi kuin raskauden jatkuminen.
Aikalailla pelottaa kyllä, että pää hajoo taaskin, mutta mutta..turhaan sitä maalailee piruja pitkin seiniä - käytetään tämä elämiseen tämä aika, eikä murehtimiseen. emoticon

Mila: Mahtia, oma hoitaja! Niin sitä pitää!

CF: Ja sielläkin on hyviä uutisia päiväkodista- onhan se niiiiin pirun tärkeää, että homma toimii pk:ssa.
Laita patteriin kiinni se ukko joku vkl ja rakasta tärviölle -  eipä nappaa seuraavana viikonloppuna sit enää lähteekkään - heh heeee ;D

Purri: Mä jään langoille hengaamaan ja pidän siihen saakka peukkuja pystyssä. *halaus*

Mamma: Mahtia kuulla sustakin! Vaikka tietty olisi ollut vielä mahdimpaa lukea, että olette muuttaneet jo uuteen ihanaan kotiin, mutta...
Mikäs se sitä ukkelia pitelee kiinni siellä pohojanmaalla?
Mä toivon todella, että elokuu on teille iloista kodin vaihtoaikaa :D

Pikatsu: Se olis suurimmalla todennäköisyydellä maaliskuun 20. päivän jälkeen...Menen kolmen viikon päästä varhaisultraan, jossa sitten selviää jotain (onko elämää ja jos on, kuinka pitkällä on...)

No voi paska - mun pitää nyt mennä ja kaikki kommentit thilduskalle ja mymmelille ja kenelle kaikille jää..taas.

Tuun hetikohta takas, kun kerta ollaan kotiuduttu.


 
Minä taas! (kävinpä äsken hölkkälenkillä - 5 kilometriä meni :D)

No niin-

Thilduska: Siis mitähähtäh? Saat varmaan jotain muuta kuin opintotukea/-rahaa..ja mä laitan vaan katkolle tuen äitiysrahakauden ajaksi... Mutta onhan toi outoa, jos ei saa opiskella äippälomalla...mitä tukea sä nostat? Aikusopintorahaa?
Ja onneksi näitä opintoja voi suorittaa melkeinpä kaikissa tutkinnoissa virtuaalisestikin, että ei ihan putoa kyydistä..(ja saa muuta ajateltavaa).
Tsemppiä sinne raksatyömaan kanssa elämiseen!

Mymmeli: JESSSH! Muutto lähestyy - varmsti mahtavaaupeetaihanaa!

Se on se urheilukärpänen purru mua ihan kunnolla - en pitänyt reissussakaan yhtään löhöpäivää. Joka päivä salilla :) Hyvä minä!
Mutt nyt tuo ukkeli  kinuaa (jep sitäkin ;P) katsomaan helppo elämä - kakkos kautta, että ollaan sitten ihan kärryillä kun elokuussa julkaistaan 3. kausi dvd:nä..

Moikka!
 
PRKLPRKLPRKLPRKL!!!! Mamu päätti taas pistää karkotusuhan päälle. Eli meillä on 30pvää aikaa valittaa tuosta päätöksestä Hallinto-oikeuteen (taas) ja ootetaan sit (taas) se väh. 6kk et mitä HO päättää!!!!! Oli pikkasen Ylikonsta ihmeissään Mamun päätöksestä ja totes et selkeesti yrittävät sieltä tehdä miehestä jotain hitsin ennakkotapausta!!!"Lapset eivät tarvitse isäänsä" oli Mamun päätös meiä perheen tilanteesta. Mut pistin lakimiehelle paprut mailina ja kysyin et voiko valitukseen lisätä, et HO määräis luvan annettavaks samantien...  mut pikkasen viiiiituttaa!
 
Purri - mitä tuohon enää voi sanoa kuin :"Voimia vastoinkäymiseen!"
Mä olen todella ihmeissäni, että Suomessa voi tapahtu tuollaista :////

*halaus*
 
Kaika, eihä siihe voi mitää sanoakaan..Ja mä oon kanssa ihan ihmeissäni tosta, koska ton piti olla vaa "tarra" passiin ja that's it... Mamu vihaa meitä selkeästi :/ Mut aika hyvin musta, et oli ulkomaalaispoliisiki ihan ihmeissään et kui mamu voi päättää vastoin hallinto-oikeuden päätöstä..

tjaha.. neiti vikisee taas.. joten pistänpä sen suihkuun viilentymään.. meen siis iteki :D
 
Mutta miksi se mamu on ottanut teidät silmätikuksi?
Saatteko jotain selitystä?

Oi, viileä suihku-taidan ottaa itsekkin ;)
 
Purri: Voihan paska! Siis uskomatonta, vai ei lapset tarvi isäänsä, huh huh! Onks siellä tyylin joku yks tyyppi joka päättää näitä juttuja ja se sit jostain syystä "vihaa" teitä? Siis samaa ihmettelen ku Kaika et miks se Mamu on teidät ottanu silmätikuksi? Voimia teille, ei tosiaan raskaana ollessa kaipaa enää tommoista ylimääräistä stressiä!! Täältäkin *halaus*!

Pojanäiti: Osaanottoni! Napatyrästä en osaa muuta sanoa kuin että minulta on se pienenä leikattu. Kantsiihan se varmasti käydä lekurille näyttämässä.

Mymmeli: Onnea sinne muuttopuuhiin!

Kaika:
Kovasti tarrasukkia! Toivotaan, että tällä kertaa on poikkeus ja kaikki menee hienosti loppuun asti. Tuuhan sitten kertomaan ultrauutisia, kun sinne asti pääsette. Ihana lukea tosta sun urheiluinnostuksesta. Mulla tulee joka kerta olo et tekis samointein mieli sännätä lenklle. Tosi motivoivaa siis! Noh eilettäin sain zumbatreenit kotona vedettyä, tästä trooppisesta ilmasta huolimatta!

Ja taas ajatus katosi kenelle piti vielä kommentoida. Mulla ihan hirvittää syksyllä palata töihin kun nykyään ei enää muista mitään. Ai niin, meillä muuten todennäköisesti sairastettiin vauvarokko. Oireet viittasivat sitä kolmen päivän kuumetta lukuunottamatta vahvasti siihen. Luin tosin, että se voi tulla myös vähäoireisena ja ilman kuumetta ja näppylät olivat juuri tuon rokon kaltaiset. Diagnosoin siis sen itse vauvarokoksi. Nyt poitsu jo ihan oma itsensä, enää siellä täällä pikku näppyjä.
 
Heips!

♥ Kiitokset kaikille osanotoista ♥
Mummi on saatettu lepoon, ei kuitenkaan vielä hautaan kun tuhkaavat jotta mahtuu samaan hautaan lapsensa ja miehensä kanssa. Uurna sitten aikanaan lasketaan samaan paikkaan.
Anoppia on myös juhlittu ja nyt pakkaushommissa (tai siis paussia pakkaushommista ;D)

Napatyrä. tuo ei ole ihan sellainen "perinteinen" napatyrä, eli se sellainen ihopussi, vaan pullistuu vaan tuo napa ajoittain ulos, eli ei paha tapaus... ja heti kun vaan tulee meidän neuvola lomilta niin kysäsen lääkäriltä asiaa, mutta guuglelta kun kysyin niin oli aika pienimmästä päästä tämä meidän ongelma.

Purri MITÄH!?!??!?!?!?!? EI voi olla todellista!! Siis meidän kakstuhatluvun suomessa ollaan noin idiootteja??? Nyt laitan kyllä teille sinne kaikkea mahdollista kissanpentuja ja pumpuliällöpositiivisia ajatuksia pikapaketilla!! Widdu!!

Kaika
mahtavaa kun liikuskelet!Eiks ookin ihanaa!! Mulla jäi tänään reenit välistä (kahvakuulaa olen nyt viikonverran halaillut) mutta huomenna ja ylihuomenna ja vielä yliylihuomennakin onkin sitten pelkkää pyörällä polkemista (auts, pyllyyn sattuu jo ny!!) joten pannaan villasella tän kerran. Missä salilla käyt ja käytätkö lapsiparkkia? Onko sulla ihan oma teetetty ohjelma vai oletko isotytö ja teet itse?

Nyt jää vajaaksi... pakko pakata loppuun... moro!! tulen keskiviikkona viimeistään kommentoimaan lisää!! Siihen asti mukavaa alkavaa viikkoa!
 
Moikka!

Eipä sitten urheilla - kunnon flussa nujertaa mut. PRKL!

: Tossa lähisalilla käyn. Ja ei täällä maalla ole lapsiparkkeja. Kyllähän tommonen 10 kk vanha itekseen pari tuntia pärjää...hehheee! Ei vaiskaa, ukkohan täällä kotosalla on.
Ja ei ole kukkaan tehny ohjelmaa - iha ite teen. Mutta mulla onkin vahva pohja, kun olen kaikki mahdolliset liikuntapainoitteiset peruskoulut käyny, harrastanut tanssista lätkään vaiks ja mitä ja tossa ennen lapsia ihan tosissaan treenasin fitness-meiningillä...

Aaatshiii ja köh ja auts - sattuu!! Sattuu niin paljon, että ei voi ku suklaata ja chipsejä syödä ;)
 
Siis mies on vähä töppäilly Suomessa ollessaan ja sen takia ollaan mamun silmätikkuna... Toivottavasti tää uus oikeus-keikka ois nyt sit paremmilla tuloksilla.. Ja siis miehen tota asiaa käsitteli ainaki 2 eri tyyppiä, että en tiiä johtuko lopputulos siitä, ku vaihtu käsittelijä kesken kaiken...

Mut ihanata ihanata, mä pääsen mökille viikonlopuks!! UIMAAN!! Ja mun vanhemmilla on siis ihan uima-allas mökillä, ku mökki on keskellä "mettää" ni ei oo mitää luonnonvesiä missää lähimaillakaan... Mut saas nähä mitä toi Edith tykkää uimisesta :D Vai pissiikö koko altaan täyteen :D

Mä en kohta varmaa ees uskalla ajatella mitää ylimääräistä liikuntaa, ku tuntuu, et kauppaan kävelessäki tulee ihan hillittömiä supistuksia ja alkaa ahdistamaan jne. Ja siis sinnikkäästi kävelen edelleenki tosi paljon, että en oo pois jättäny hyötyliikuntaa enkä aiokaan.. Mut olo on huomattavasti huonompi, ku sillo Edithiä odottaessa, vaikka sillo kävelin varmaa puolet vähemmän!!!
 
Purri: ihan käsittämätöntä, ettei lapset tarvitse isäänsä.. Jaksamista teille! Otahan muutenkin rauhallisesti jos supistelee. Kyllä se kroppa kertoo mitä kannattaa tehdä.

Kaika: saan omaehtoisen opiskelun määrärahaa, kun sain työkkäristä luvan opiskella ansiosidonnaisella, siksi ne ehdotkin on kuin natsisaksasta.

Avasin eilen koulukirjat. Jotenkin tosi rentouttavaa tuo opiskelu, kun saa kaikki ajatukset pois vauva-arjesta. Tosin ei yllättänyt, että neiti nukkui just silloin, kun yritin tehdä paria tehtävää 50min päiväunet normaalien 2h sijaan :)

Kuinkas PÄ:n pyöräretki sujui?

Pääsittekö Mymmeli jo muuttamaan?

 
Thilduska: Juu siis kyl mä muuten otanki rauhallisesti. Ainoot on noi kauppareissut, mitkä haluan edelleenki kävellä, koska se kävelymatka on sen 20min... Eli ei kovin pitkä matkana ja rauhallisesti taapertaen ne menee ihan hyvin..

Kauanko Kelalta yleensä menee asumistukihakemuksen käsittelyssä?? Oon kuukaus sitten (about) laittanu hakemuksen menemään ja ovat sen saaneetkin jo, mut ei mitää päätöstä ole tullu!!! Alkaa toi vuokran maksaminen jänskättää, ku siis saadaan vuokra kyllä hoidettua, mut sit ku mun rahat tulee vasta kuun vika päivä, ni joudutaan varmaa makselee vähä viivästyskorkojaki tässä :(
 
Heipppaaaaa!

Täällä notkutaan koneella etten vaan mene rehkimään, jotten saa mtn jälkitautia :D
Persiistä on tämä sairastaminen aina, mutta erityisesti vikana lomaviikkona!

Thilduska: Aa..tommottii. Aikas paska juttu, että on noin tiukat säännöt :/
Eikös olekkin ihanaa, kun saa ajatella ihan omia juttuja? Ja suakin satavarmasti kiinnostaa aihe, kun olet uusille urille suuntautumassa aikuisiällä. Tsemppaillaan syksyllä toisiamme, kun tuntuu, ettei aika riitä ja ei millään jaksais kirjoittaa kymmenettä raporttia!
Mikäs se sun koulu ja tutkinto olikaan?

Purri: Noi Kela sydeemit riippuu ihan paikasta - hkissä kestää kauemmin, kun esim täällä pikkukylässä (mulle esim soitettiin jostain hakemuksesta jättöpäivästä seuraavana kotiin ja tarkennettiin puhelimitse joku tieto - päätös annettiin siitä seuraavana päivänä.).

Täällä on kunnon marjanpoimimistalkoot, kun vatut ja herukat meinaa mennä jo ylikypsäksi.
Ja kohta tulee litrakaupalla raparperimehua - NJAM!
Meidän tytöstä on kasvanut kunnon touhutyttö- kaikessa mukana, missä isoveljensäkkin; tänään kiipesi toisen veljen sänkyyn oman lehden kanssa makaamaan - siinä sitten molemmat lapset köllivät selällään lehtiään selaten ♥♥♥ Hehhee- kunnon matkija marakatti!

Huomenna jatkuu taas treenaus, jos kunto on illasta hyvä - I-H-A-N-A-A!
Mun makkarat tarviikin pikkasen kuntoutusta, kun tuntuu, että parin päivän treenitauko vie kunnon mennessään...
Huomenna olis myös kampaaja, kun pitää maanantaina näyttää taas ihmiseltä koulussa...
Sitten torstaina oliskin ultra, pe heureka ja la mummola, josta su kotiin. Ja maanantaina kouluun - siinä oli sitten se loma!
Ja kun täällä on remontti ihan kesken vielä koko elokuu niin avot - saattaa pinnaa kiristää jossain kohtaa ;)
 
noihin näppylöihin pikaisesti! (huomenna sitten kuulumisia oikein ajan kanssa!) meillä ihan näillä helteillä tuli hirmu hikinäpyt. siis just semmosta pienen pientä syheröä. ja jos koskit poikaan iho vasten ihoa, se tuli just ja heti. Myös napa hautu ja sitä jouduttiin putsailemaan ja kuivailemaan.  Oulun reissulla viime vkl sitten hautu piliskä ja paliskuukkelit niin että ihan punaset oli vaikka sai olla ihan kelteisilläänki.... mikäs siinä ku bebanthenea vaan kehiin niin punotus hävis onneksi oikeestaan päivässä....Nyt jännityksellä oottelen jotta mites ens vkl kun on ymmärtääkseni luvannu ihan tarpeeksi lämmintä =D no ilkosen alasti kelteisillään vuan! jospa se sillä meillä menis...
 
Heipparallaa mammat!!

Nyt on taas mahti viilis!! Ekat thaiboxing treenit takana ja oli niin mahtavaa että melkein itkin kotimatkalla xD!! Muutenkin ihanaa kun taas alkaa normi treenit juosta, kahdesti viikossa thait ja yhdesti piloxing+spirals (taas joku kummallinen lajiuutuus maikalta jota pitää päästä kokeilemaa)loput on sitten hyöty hommia.
Kotosalla itsekseni olen kovasti jumppaillut, mutta se on niiin paljon eri asia kun joku ruoskii susta kaiken irti... AH!

Purri käyn reeneissä ihan siinä tein nurkilla, laitakko ens ma iltateetä jos piipahdan kympin pintaan illalla, vaiko meneekö pahasti unihommeleiden kanssa ristiin?

Reissukuulumisia (saapi ohittaa ihan vapaasti, pelkkiä horinoita) Loisto reissu, eli ahvenanmaan pyörälenkki Kustavi-Godby-Geta-ja kiertäen takas Kustavi, kelit suosi sen puolesta ettei ollut liian kuuma polkea. Eka päivä mentiin megajytky, 80 km (josta lautalla about 3h). tokapvä, aamupvän rankkasade hieman rajoitti ja uuden reittisuunnitelman takia tuli vain 24km (lautalla 1.5h). päivä kolme mentiin 43km, (lautoilla 1.5h). Poikettiin sellaisessa kuin elävän ravinnon instituutti, Brändö:n saarella. Oli mahtava paikka, hieman olivat liian uskonnollisia minun makuun, mutta ystävällisiä yhtä kaikki. Lounas oli MAH-TA-VA!! Siellä järjestetään viikon mittaisia kursseja siis kyseisestä ruokavaliosta ja ihan mielenkiinnosta ajattelin jotta voisin ensivuonna vaikka yhdelle sellaiselle osallistua, jos homma on persiistä nin ainakin sijainti on jumalainen! All ´n all parhautta!! Ja iso hatunnosto äireelle joka vaille kuusikymppisenä veti kuin vanha tekija ja sai nuorempikin välillä pitää hatustaan kiinni...

Piia huoh ettei ainakan rokkoa, vaikka on tuo hautuuminenkin varmaan vauvelista ikävää, mut minkäs teet, säitä kun ei voi hallita... aatamin asua sitten vaan, kyllä joka poika tykkää pienestä tuulenvireestä

Kaika No kelpaa sulla tuolla taustalla reenatakin! Minulla karisee kaikki salit aina siihen etten suostu ottamaan PT:tä ja sohin itse niitä laitteita ja sitten kun ei mitään alakkaan tapahtumaan (pylläri!!) niin kyllästyn. Nyt sitten on otettu asiasta vaarit ja liikutaan enimmäkseen mahdollisimman ohjatusti :D
ja kampaajaltako tuoreena olet, vieläkö punakkana?

Thilduska kiitos hyvin meni! ...kuten jo tuossa yllä mainitsinkin...heh. Ja oltiin telttailemassa koko pesueella. Itse olen kovasti eräjuttuihin kallellaan ja haluan alkaa sisään ajamaan näitä kaupunkilais herrojani että voin sitten vuoden parin päästä päräyttää vaikka pikkasen vaellusretken pohjoiseen... One can dream, right!!??
Kuinkas siellä olot ja kaikki, puskeeko pahoinvointia?

Pikatsu Millai sää zumbailet kotosalla? onko sulla DVD vai joku pelitouhu? Mä en ole päässyt tsumpauttamaan ainakaan kohta kahteen kuukauteen, enkä pääse toiseen samanlaiseen. Noi kotivideot kyllä löytyy, mutta kun niitä on tanssittu niin *tanasti jo ettei tahdo napata...

Kuinkas Mymmelin parketti ja muuttopuuhat etenee??

Ja kuinkas muut siellä?? Milamarialla hoitsuja juoksentelee nurkissa ja CF:llä duunikuviot on lähteneet rullaamaan??

Meille ei pal tän enempi, vauveli on ihanan terhakka koko ajan ja hurmaa ihmisiä ympäriltään. Nyt kun oli menoa monta pävää niin sitä oikein on kunnolla pannut merkille mitä miekkonen jo oikein osaakaan, eka sana oli Tutti (jos en sitä viellä täällä ole hehkuttanut jollekin :)) nyt on matkiminen POP , kuten kaikankin tyttelillä. Pään heiluttaminen ja tanssiminen (musan mukaan nytkähtely, sillain kun se pingviini tanssi jos joku idolseista muistaa, joskus ihan rajummin jopa mossaataan) ovat myös in. Sormiruokailua/itsesyömistä harrastetaan kovasti (eipa oikeastaan muuten saakaan enään ruokaa alas). Tässä nyt päällimmäiset!

P.S. kuinka teillä vauvelit syö näin helteillä? O ei juurikaan mitään kurkkua kummempaa syö, kesä meillä maidolla kasvetaan!

Eipä sitten mutta kertaa täällä. mo
 
Hello, hello!

Hellettä on joo piisannu!
Viime yö oli hirveä, nousin valehtelematta ainakin  6 kertaa pojan itkemiseen. Mietin oisko ollu kuumetta, mutta ei se niin kuumalta tuntunut.. Ehkä se tekee poskihampaita nyt? Nehän on kuulemma aika kivuliaat ku tulee, jos nyt muistan oikein tätäkään.

Mielialat kun hormonit alkavat tasoittumaan imetyksen jälkeen: Alan taas olla entinen oma itseni, minä ja PMS-oireet Olen tässä jo pelännyt masennusta, mutta tällaista tämä on aina vähän ennen menkkoja. Huoah, miksei aina voi olla raskaana/imettää? Pillereitäkin olen miettinyt, koska jotkut sanovat niiden auttavan PMS-oireisiinkin, mutta.. Mulla jäi joskus paha maku suuhun pillereistä 16-vuotiaana ja sen jälkeen en ole pillereitä syönyt.
Kai tähän tottuu, kai? ;D
NAUTTIKAA ODOTTAVAT, nauttikaa ;) <3

PojanÄiti: Huh, oot ihan äärimmäisen reipas treenaaja.

Oma treeni, jos sitä voi siksi kutsua: Olen palannut syviin vatsalihaksiin ja saanut sillä kavennettua sitä 1,5 cm rakoa melkein 0,5 cm:n rakoiseksi! Ois pitänyt suoraan vaan tehdä niitä, mutta ku oli ikävä muitakin vatsalihasliikkeitä :D Muuten jumppaan kun on energiaa, nyt aika harvoin, mutta me kävelläänkin edelleen tosi usein keskustaan ja takas + ulkoillaan kävellen vielä päivittäisen keskustaan kävelyn jälkeen jopa kaksi kertaa.. Ja kyllähän se kuluttaa. En vaan viihdy tällä hetkellä ollenkaan sisällä. Huomenna haen istuimen pyörään ja aletaan pyöräilemään. Huomenna myös ajattelin mennä pojan kanssa ekaa kertaa uimahalliin.

Kaika: Ja aina se vaan hämmästyttää, tuo sinun tyttösi kehitys :o Huh! :)

Purri: Eihän se nyt kai noin kauan yleensä kestä? Soittoa sinne!! :o Ite oon yleensä saanu päätöksen n. 2 viikossa.. Ja voi hitto tota päätöstä sun miehes suhteen! Toivottavasti selkiytyy sekin!!

Thilduska: Sielläkin opiskellaan :) Se on kyllä rentouttavaa! <3


 
PÄ: No jos meinaat meille tupsahtaa 10 aikaa illalla, ni toki voin teetä keitellä :D Saattaapi tuo mies vähä järkyttyä kyllä, et mulla ois vieraita siihen aikaan :D :D Eikä ton neidin iltahommista ota hullukaa selkoa.. Välillä nukahtaa seiskalta illalla ihan kiltisti ja välillä kukkuu keskiyöhön eikä siltikää haluis nukahtaa :( Ja siis kuitenkin yritän pitää samaa rutiinia yllä ku ennenkin.. Meil on sit nykyää ovisummeri ja tarttetko jotai muita ohjeita? ;)

Hitto tota keliä! Sillo ku meinasin, et ny mennää pihalle leikkimää ennen kauppareissua, ni ehittii olla 20min ku alko tulee vettä ihan sikana... No kauppaa oli pakko mennä sateessa, ku jääkaappi oli tyhjillään... Ja nyt sit ku neiti ois päikkäreillä, ni tuol paistaa aurinko täydeltä terältä :/ Nooo... huomenna mökille :) Siellä onpi sit neidille ihmeteltävää ja saa köpötellä mummin ja vaarin kanssa minkä kerkeää :)

Pitää varmaa maanantaina sinne Kelaan yrittää sit soitella.. Josko nopeuttaa mitään.. Luultavasti ei.. mut ei noista koskaa tiiä. Onneks ens kuun jälkee alkaa noi raha-asiatki helpottamaan, ku miehel on vakkari duuni ja alkaa saamaan itte hoitorahaa, ni ei oo ihan nii PA ku on tän ja elokuun... ja sit tulee taas mammarahat ja sit helpottaa vielä enempi :)
 
Purri no pannaan järkyttäen ukkoas! Mää pamautan ma illalla kympiltä paikkaan X (josta voit laittaa tulo-ohjeet vaikka FB:ssä inboxiin tms... Reenit on siis teijän entisen talon naapurissa, vennamontiellä, sieltä varmaan ihan kävelee, vai?) Olen hikilitimärkä mutta haitanneeko tuo. Tuun pikaseen vaan, justiinsa teen verran :D Nähdään siis silloin!

 
PÄ:   QE2JK2 szzz 645ccccccccccxxxxxdzx433 <
Hitsit ku säikähdin ku Edith mönki mun päältäni lattialle ja jotain se onnistu siinä kämmäämään ja jäi ihan hievahtamatta paikallensa, kunnes alko hillitön hysteria itku ja oikeaa kättään ei suostunu liikuttaa yhtään ja jos mä siihen kosketin, ni huuto vaa ylty... No sit ku neiti alko vähä rauhottumaan, ni eihä siinä kädessäkään mitään ollu...Ilmeisesti sit löi kyynärpäänsä tai jotain muuta tohon lattiaan.. Mut hieman pysäytti kyl tän mamman.... Varsinki ku huomen pitäis mökille mennä, ni mikää päivystyskeikka sairaalaan ei oikein houkuttele. No onneks ei tartte mennä..
 
Moikkis!

Ihanata kuulla teistä muruset!

PÄ se vaan jaksaa olla touhupyllynä!

Purri: Mä laitan täältä säkillisen hyvää onnea tulemaan - tarpeeksi oot joutunut tahmeessa tarpomaan!

(aloitin kirjoittamisen eilen illalla ja jatkan nyt :D)

Mila: Sullahan on hyvä treeniohjelma - hyötyliikunta kunniaan!

Meillä aikaistu (TOIVOTTAVASTI) salaojaremppa jo ens viikkoon. Mä olisin niin iloinen, jos sen sais pois alta ens kuun aikana.
Koulu alkaa maanantaina ja mulla on jotenkin superhyper nihkee fiilis, kun olis pitäny ehtii niin paljon kaikkee vielä - esim. lukea mun lomakirjat ennen koulukirjoihin siirtymistä..
Toivottavasti fiilis paranee viikonloppuna :/


 
Takaisin
Top