Syyskuun syystuulet

Täällä kanssa aivan jäätäviä liitokipuja etenkin öisin, välillä myös päivällä.. Yöllä on kyllä semmosta ähräämistä esim. kyljen kääntäminen sängyssä että voi jee. ja tuskin on ainakaan helpottumaan päin kun raskaus etenee.
Puolen toista viikon päästä on sokerirasitus koe, vähä jänskättää minkä näkösiä lukemia tullee..hui! ja neuvola + neuvola-lääkäri on kans joskus parin viikon päästä, sitä odotellessa (siellä kuulema taas ultrataan) ja hyvä kun vihdoin tarkastavat sit myös kohdunsuun tilanteen, ettei oo mitään ennen aikasta aukeemista sun muuta.. :) Kuitenkin kun lähihoitajan työtä teen niin välillä on raskaitakin nostoja vaikka niitä kuin yrittää välttää.. :/
 
Ei ole sokerirasituskokeesta ollut minkäännäköistä puhetta ainakaan vielä neuvolassa. Tukivyötä jossain vaiheessa suositteli fysioterapeutti ja nyt keskiviikkona terveydenhoitajakin, mutta meinasivat että täytyy tuon mahan varmaan vielä kasvaa. On vaan välillä niin helkkarillisia kipuja. :/ Tuntuu, ettei moni työkaverikaan välttämättä ota kovin vakavasti, kun siunailevat vaan "miten pienenä oot pysynyt! varmaan tosi kevyt olla!"
 
Mulla on kans kovat liitoskivut. Pystyn tekemään 6 tunnin työvuoroja mutta pidemmistä on vaikeuksia palautua kun on seisomatyö. Ihme kyllä, eilen kun olin töissä, oli tosi kipeä, mutta tänään en ollut. Ihan on näköjään päivästä kiinni tuleeko liikkumisesta kipeäksi vai ei. Kävelyvauhti on kyllä hidastunut reikusti ja varmaan vähän ankkamaiseksi kun nivusiin sattuu joka askeleella enemmän tai vähemmän. Viime raskaudessa mulla oli si-tukivyö, mutta ei siitä mainittavaa apua ollut. Silliin jäin sairaslomalle ennen äitiysloman alkua kun en jaksanut niitä kipuja, mutta nyt vielä tuntuu että ihan sama olenko töissä vai kotona kun kerran kipeä olen kummassa hyvänsä. Katsotaan uudelleen kuukauden-parin päästä miltä sitten tuntuu :wink

Viime ultrassa lääkäri kallistui arvelussaan tytön puolelle, mutta kuvakulmat oli niin huonot että oli aika arvailua kyllä. Kuulemma kuukauden päästä kontrolloidaan vauvan kasvua niin lupasi silloin kurkata paremmin mitä sieltä jalkovälistä löytyy :)

Mä läpäisin ekan sokerirasituksen. Toinen olis reilun kuukauden päästä. Toivottavasti pysyykin kunnossa. Mietin vaan kun lääkäri kehoitti tarkkailemaan painoa ettei enää kovasti nousisi, ja olen nyt vähentänyt hiilareita. Mutta mitäs sitten kun ennen sokerirasitusta pitäis syödä reilusti hiilareita niin mitä kun on ollut sitten yli kuukauden vähillä hiilareilla? Osaako keho reagoida olikein pitkän tauon jälkeen..?
 
Hassua olent tässä viimeaikoina kirjoitellut tänne, mutta jostakin syystä täällä ei näy mitään :sad001 Mä olen varmasti pannassa kaikesta odotus toiminnasta. En pääse hölisemään teille ja facesta mut heitettiin ulos :) En kyllä vieläkään ymmärrä miksi.
 
Miten niin heitettiin ulos? Ei kai sieltä ketään ole mihinkään heitetty?
 
En vain enää kuulu kyseiseen ryhmään. Sillätavalla heitetty pihalle :) No mitätuosta. Viestejä tosiaan katoilee ja on kuulema,joku severi homma juttu.
 
Ei kai sitä nyt tarvii täällä mainostaa että on pihalle heitetty jos on ryhmästä pudonnut pois..? Ei oo eka kerta kun jollekin on niin käynyt ilman että on itse poistunut tai poistettu.
 
No olipa tämä sinulle henkilökohtainen asia. Kyllä minua varmasti asia saa harmittaa, enkä sitä mainosta harmittaa vain. Minä kun luulin, että nämä ovat aika avoimia keskteluja?
 
Yllätyin että facesta on heitetty pois :eek: Olitko aktiivinen siellä?
Mun viestejä on kadonnu täältä foorumilta muttei ne mitään tärkeitä varmaan olleet :D
 
Takaisin
Top