Syyskuun supinat

Juu, tänään plussasin, menkoista laskettuna olis 22.5, mutta ovis myöhästy, joten oikeampi on 30.5:)
 
Täältä ilmoittaudutaan varovasti mukaan. Helmikuussa oli keskenmeno 10 viikolla, joten melko pelokkain mielin vielä mennään... Nyt olisi viikkoja 5+1. Täällä kaikille on lääkärikäynti noin 9-10 viikolla, jossa ultrataan. Siellä saimme viimeksi kuulla, että ikävä kyllä, mutta sykettä ei löydy. Kehittyminen oli loppunut muutamaa päivää aiemmin. En ole vielä edes uskaltanut soittaa neuvolaan, kun pelkään jatkuvasti menetystä... Aikaisempia lapsia meillä on kaksi, 2013 ja 2016 syntyneet.
 
Tervetuloa uusille :) Toivotaan että kaikilla pysyy vauvat kyydissä toukokuuhun asti :Heartred
 
Tervetuloa uusille :)

Ootteko kertonut monille raskaudesta?

Mä oon vasta 2 parhaalle ystävälle ja 1 työkaverille, enkä ajatellutkaan muille kertoa lähiaikoina.

Äiti just yks päivä taas ohimennen sanoi ”ettehän te meinaa enää lapsia tehä” niin hänelle ei kanssa tee mieli kauheasti kertoa :sad001

Lauantaina mulla ois tyttöjen ilta, saa nähä miten siellä sujuu, varmaan otan jotain juotavaa mukaan joka näyttää alkoholille :D
 
Tervetuloa uusille ja onnea plussista!

Mä oon kertonut vain yhdelle ystävälle, eikä vielä tee mieli kertoa muille. Jotenkin kun ei oo oma pää vielä täysin mukana tässä niin vaikea kertoa kenellekkään.
 
En oo kertonu kuin miehelle, on sen verran epätodelliset fiilikset vielä:)
Varmaan ensimmäisenä joka saa tietää on mun äiti.
 
Me plussattiin vasta lauantaina ja menkat ei oo vielä ees myöhässä ei oo kerrottu miehen lisäks kellekään.
 
6+3 nyt, mies ainoastaan tietää, neuvolaankaan en oo vielä soittanut..
 
Ainoastaan mies tietää... neuvolaan soittoakin yritän lykätä vielä ainakin viikon...
Yksi ystävä tietää yrittämisestä, hänelle kerron varmasti lähiaikoina... muille sit vasta np-ultran jälkeen.
Edit. viikotkin mulla siis vasta 4+0 :)
 
Täältä ilmoittaudutaan varovasti mukaan. Helmikuussa oli keskenmeno 10 viikolla, joten melko pelokkain mielin vielä mennään... Nyt olisi viikkoja 5+1. Täällä kaikille on lääkärikäynti noin 9-10 viikolla, jossa ultrataan. Siellä saimme viimeksi kuulla, että ikävä kyllä, mutta sykettä ei löydy. Kehittyminen oli loppunut muutamaa päivää aiemmin. En ole vielä edes uskaltanut soittaa neuvolaan, kun pelkään jatkuvasti menetystä... Aikaisempia lapsia meillä on kaksi, 2013 ja 2016 syntyneet.

Kovasti tsemppiä odotukseen, toivottavasti se palkitaan ihanalla nyytillä. [emoji173]️
 
Mulla on se verta pelko persiissä keskenmenoon liittyen, ettei olla miehen kanssa kerrottu kellekään. Luultavasti venytetään kertomista niin pitkälle kuin mahdollista.
 
Omille vanhemmilleni olen kertonut, ihan sen takia, että ekan kerran kun raskauduin, niin se meni kesken 6-7 viikolla, ja kerroin äidilleni vasta siinä vaiheessa, kun olin jo monta päivää ollut huolissani ja keskenmeno oli jo lähes varma. Seuraavalla kerralla ja nyt tällä kerralla päätin, että kerron niille heti, jotta on sitten helppo puhua myös huolista! Yhdelle kaverille olen myös kertonut, koska hän tiesi, että me yritetään lasta.

Yhden työkaverin kanssa oli just puhetta asiasta, mutta en sit kuitenkaan kertonut. Keskustelun edetessä se vähän harmitti, kun työkaveri alkoi mainostamaan Clear Bluen ovistestejä!!! :D
 
Niin ja miehen vanhemmat ärsyttävästi on puhuneet jo varmaan pari vuotta (esikoinen on siis kohta 4v), että "kai te nyt myytte turvakaukalon/rattaat/pinnasängyn". Vaikka me nyt ollaankin jo aika vanhoja, mutta ilmeisesti heille ei ole tullut mieleenkään, että me voitais haluta toinenkin lapsi! :rolleyes:

Nooh kohta toivottavasti päästään kertomaan heille, että ollaan keksitty käyttöä niille tavaroille :wink :D
 
Täytyypä käydä tutkimassa, montako viestiä vielä puuttuu salaisen puolen pääsyrajasta. Tai joko on täynnäkin! :D En tällä viikolla ole juurikaan ehtinyt foorumille, niin meni ohi koko grand opening!
 
Mua kiinnostaisi kanssa toi salainen puoli, kun en oo siellä aiemmin koskaan ollut.

Epätodellinen olo kanssa vielä on. Yhdelle ihanalle ihmiselle kerroin heti, musta ois niin ihanaa jos päästäisiin yhtäaikaa nauttimaan vauvahömpötyksistä :smiley-angelic001:dummy::dummy1::shy: En tiedä vielä yhtään miten tai milloin muille kertoisi...
 
Oon mä syöny.

Mut oon miettiny ku joissain tuotteissa lukee vaan maito, et onko se sit pästöroitua vai ei.. Viimeks guuglettelin kaupassa kun olin ostamassa sitä valmista pursotettavaa kermavaahtoa. Jossain sit luki, et kyllä se isolla pitäis mainita jos olis pästöroimatonta tai raakamaitoa.. Tiiä sit.. Onko jollain jotain faktaa?

Ja sit mietitytti yhessä vaiheessa naposteluporkkanat kun niissä lukee a-vitamiini, mut sit guugletin et se olis porkkanoissa kuulemma jotenki eri muodossa ja voi syödä. Onks kellään tästä faktaa esim. neuvolasta?
 
Takaisin
Top