Syyskuun supinat

Tema

Kommentoinnin ninja
Lokamammat 2016
Tässä kuussa ekat täyttää jo VUODEN! Meidän pienet vauvat alkaa olla taaperoita. Jotenkin haikeana välillä muistelen sitä pientä nyyttiä...
 
Välillä...joka päivä aina niinä hetkinä kun O keksii saada kilarit jostain mitä kielletään tai mitä pitäis tehdä. Eiks niitten uhmien pitäny tulla vasta myöhemmin....
 
Tuntuu, että vuosi on mennyt niin mahdottoman nopeasti! Ja vielä haikeampaa siitä tekee se, että tämä on mahdollisesti meidän viimeinen eikä meille koskaan enää tule pientä nyyttiä. :sorry:
 
Pikkupapunen oletteko siis päättäneet itse yhdessä, että lapsilukunne jää tähän? (vaikka eipähän näitä asioita aina itse voi päättää, että tuleeko toista vai ei, jos ei jostain syystä onnistukaan raskautuminen jne)

Mulla fiilikset vaihtelee asian suhteen, välillä ajattelen että ei me kyllä toista enää tehdä ja välillä sitten taas mietin että kunhan lapsi täyttää 2v voisi aloittaa toisen yrittämistä. Mies haluaisi lapselle sisaruksen, muttei myöskään ihan vielä, vaan odottelisi vuoden verran mielummin.
 
Viikinki, meillä on siis jo kaksi lasta. Ennen lapsia puhuttiin, että kaksi lasta tai maksimissaan kolme. Nyt toisen jälkeen mies on sitä mieltä, että kaksi riittää. Joskaan ei toki ole sanonut ehdottomasti ei kolmannellekkaan. Itse taas olen kahden vaiheilla. Välillä kun on päivät näiden kahden lapsen kanssa kotona ja molemmilla on känkkäränkkä-päivät, ajattelen että nämä kaksi todellakin riittää! Ja töihinkin olisi kiva taas välillä mennä. Asuntokin on juuri ostettu niin, että nyt on kaikille omat huoneet. Toisaalta taas välillä haaveilen, että jos kuitenkin yksi vielä. :shy:
 
Takaisin
Top