Syyskuun kuulumisia!

satu' juu pistetään energiaa jakoon, täällä sitä viel piisaa. Olen ollu taas niin pirteenä, kun mies ottaa niin hyvin huomioon ja tekee kotitöitä niin saan keskittyä opiskeluihin ja työharjoitteluun ja tähän vattaani [:)] Musta onki tuntunu, että tämä on varsinaista oman navan tuijottelua koko ajan [:D]
Nyt viel onneksi osa opettajista lupaili heittää nettiin luentoja ja korvaavia tehtäviä, niin mun ei tarvi kahta kertaa viikossa matkustaa joensuuhun parin tunnin takia. Ihanaa!!!!
 
Hurjaa kuunnella, että kaikki on jo jäämäisillään äitiyslomalle, ollut sairauslomalla jo pitkään jne. Itsellä on vielä 8 viikkoa laskettuun aikaan ja töissä pitäisi olla vähintäänkin 6 viikkoa. Toivotaan siis, ettei ennenaikaisesti ainakaan olisi vauva tulossa. Keskieurooppalaisittain kun ei tunneta pitkiä äitiyslomia ja jos meinaa jäädä pois ennen synnytystä, se on joko palkatta tai pois virallisesta äitiysvapaasta. Onneksi olo on kuitenkin hyvä ja jaksaa töitä tehdä, kun vauva kirjaimellisesti potkii eteenpäin.

Nautiskelkaa siis mahdollisuudesta valmistautua synnytykseen täysin rinnoin (kuvaannollisesti tai ihan konkreettisestikin [:D])
 
Käytiin just tutustumassa synnärille! Hui että ku alko jänskättään entistä enempi.. [:)] Oltiin miehen kans ainut pariskunta tutustumassa niin saatiin kokeilla miltä se tuntus synnyttää jakkaralla. Ei niin paha mitä kuvittelin, mutta jotenki musta tuntuu että kuitenki synnytän sängyssä. Noh, sen näkee sitte tositilanteessa [:D] Kätilö kierrätti ja kerto kaikkia mahollisia asioita ja näytti välineitä jne jne. Oli kyllä kiva käydä kattoon miltä siellä näytti. Perhehuonettaki saatiin vilkasta ku oli tyhjillään.. Ihanan rauhalliselta näytti... Toivottavasti saan synnyttää täällä omalla paikkakunnalla!!!!! 
 
Meillä neuvolatätskä lupaili tutustumiskierrosta sairaalaan joskus ensimmäisen synnytysvalmennuksen aikoihin, eli lokakuun puolen välin jälkeen tai lokakuun lopulla. Jotenkin kuulostaa kovin naftilta tuo aikataulu! Toivottavasti keretään käydä kurkkaamassa ennen itse synnytystä..!

melela, mulla sisko kovasti kehui sitä synnytysjakkaraa, oon sitten itsekin miettinyt että pitäisköhän tuota kokeilla kanssa. Noh, jos nyt ees ensin näkisi sellaisen ihan livenä niin voisi jopa harkita asiaa![:)] Jotenkin musta se selällään synnyttäminen oli aika hankalaa kun siinä melkeenpä synnytettiin ylöspäin, ja kävishän se järkeen että se helpommin tulis ulos alasuuntaan. Noh, kai sen sitten itse tilanteessa huomaa, mikä parhaiten sopii, eipä sitä auta nyt pähkäillä[&:]
 
Tuntuu jotenkin hölmöltä kun ihmiset puhuu eri synnytysasennoista ja liikkumisesta suppareiden välissä.. ei mulla vaan semmosta mahdollisuutta ollu [&o] Noh, jos sitä uskaltais haaveilla pikkukakkosesta, niin ehkä sitten sais tuonkin kokea..

Täällä valmistaudutaan tulevaan lauantaihin [:)] jos ei tule takapakkia niin saadaan poika päivälomalle kotiin <3
 
Minen halua vieläkään ajatella koko synnytystä. Uskon, että sponttaanisti se vedetään [:)]

Nobody, ihanaa jos saatte vauvan kotiin ees hetkeksi <3 Ovatko ne sanoneet siellä, koska pojan sais kokonaan viedä kotiin?
 
toivotaan että nobodyn pikkunen pääsee käymään kotona [:)] millon hän saa kotiutua kokonaan?
 
Siivouspäivä ollu. Yli intoilin sen suhteen ja nyt se kostautuu. Mulla on sellanen olo että oon NIIN raskaana! Lääh ja puuh.
 
Tänään oli lääkärin kanssa keskustelu tuosta kotiuttamisesta, ja tosiaan, ens viikolla se koittaisi jos päivä ja yölomilla kaikki menee hyvin eikä tule mitään yllättävää takapakkia! Nyt jännittää [:D]
 
Vau nobody, mahtavia uutisia! Toivotaan, että kaikki menee nyt suunnitellusti ja saatte pojan pian kotiin [:)]
 
Loistavia uutisia nobody! :) Täällä kaikki peukut ja varpaat ristissä, että kotilomat menee hyvin pojan kanssa ja saatte nyytin pysyvästi ens viikolla kotiin :)
 
Ihania uutisia nobody! Hirmuisen paljon hyvää tuulta pikkunyytin purjeisiin, että saatte hänet pian kokonaan kotiin [:)]
 
Hellurei kaikki!
Nyt voi sanoa, että vauvalle on kaikki valmiina. Viimeisetki pienet ostokset, vaipat ym on ostettu. tekis mieli avata tuo vaippa paketti ja kattoo kuin ihania ne pikku vaipat on [:D] Oysiin äitipoliklinikalle tuli tänään aika, ens viikon keskiviikkona meen synnytyslääkärin juttusille, ultraan ja diabeteshoitajan vastaanotolle. hui, nyt jo jännittää et mitä ne siellä sanovat ja päästäänkö päättämään synnytyspäivä  [:)] onneksi mies pääsee mukaan, ei tarvitte yksin lähtä. uskomaton fiilis tällä hetkellä.
vauva jaksanu möyriä kaks päivää jo urakalla. meinaa massu olla jo hellänä [:D] mutta hyvä näin päin, ettei tarvitse huolehtia jos ei liikkuisi tarpeeksi. Ihana ku tähän mennessä saanu nukkua suht hyviä yöunia, ettei kaveri oo kovin melskannu. Tosin herään joka yö 3-4 kertaa vessaan. Mutta entistä enempi on alkanu massussa olemaan paineen tunnetta ja kävelylenkeillä painattaa ihan tosissaan.
Oon huomannu että nykyään en taho uskaltaa enää ajella autolla, ainakaan pitkiä matkoja. On se tosiaanki jo hankalampaa ajaa tän vatsan kanssa, mutta musta on tullu sairaan arka muutenki automatkoilla. Mies rukka saa jatkuvasti kuunnella mun "vinkunaa", et "jarruta jo, varo tota, älä aja näin lujaa, hidasta nyt..jne" [:D]
Nobodylla on kyllä asiat ihanasti, kaikkea hyvää sinne teille kaikille!
 
Meillä melela on taas toisin päin tuon autoilun kanssa: olin tän päivän ratissa ja jopa sain kuulla että 'sinähän ajat ylinopeuttakin' ja 'elä hurjastele peukkiksen kanssa' [:D]
Hui hui sulla se vaan lähenee h-hetki....
 
Niin se on tämä kuukausi kallistumassa loppua kohti.. kuukausi hurahti taas niin nopeesti että ihan hirvittää.. Jatketaan tuolla lokakuun löpinöissä jutustelua :)
 
Takaisin
Top