Syyskuun jutustelut

Sindy

Asioista perillä oleva
Lokamammat 2017
Helmikuun äidit 2019
Ja niinhän se syksy tuli. Eikös tässä kuussa ole jo ensimmäiset rakenneultratkin tiedossa? :Heartred

Kävin eilen hakemassa lastentarvikkeesta babyboxin ja liberolaukku tulee sitten aikanaan. Esikoisen aikaan tilasin myös ilmaiset näytteet muumivaipoista. Tuleeko mieleen muita ilmaisia juttuja mitä pystyy hyödyntämään?
 
Taitaa tässä kuussa olla joo ekoja rakenneultria. Itellä vielä kuukaus ootella. :)
 
En tiiä onko muilla malttamattomuutta odottaa tuota rakenneultraa ja tietoa sukupuolesta, mutta täällä ainakin haluttaisiin jo tietää kumpi on tulossa:smiley-bounce013 meillä kun on kaapeissa esikoisen jäljiltä paljon vaatteita ja olisi kiva tietää kävisikö ne myös seuraavalle:cool14 vielä pitää reilu kk odotella....!!!!
 
Niin ja apua, jos käykin niin, ettei saada siihen vielä silloinkaan varmuutta, vaan jää epäselväksi ja pitää odottaa helmikuulle asti.....:woot:
 
Meillä 4 viikkoa vielä rakenneultraan (neljä viikkoa!!! :smiley-angry017), ja mä odotan niin malttamattomana sitä! Enää en edes jaksa stressata niin hirveesti niistä rakennejutuista, vaikka vähän huolettaakin, että mitä alkuraskauden foolihapottomuus ja jotkut lääkkeet on saattaneet aiheuttaa vauvalle... Ja aiemmin ahdistuin kovasti, että onko korkeat sokerit aiheuttanut epämuodostumia, mutta siitä huolesta mut on jo radihoitajan saanut puhuttua irti aika hyvin :rolleyes:

En malta odottaa et saadaan tietää sukupuoli! Jotenkin sitten vasta kunnolla personalisoituu (jos se edes on oikea sana) se vauva, kun voi alkaa ajatella sitä pojaksi tai tytöksi (ja miettiä nimeä!) :grin Meilläkin kaapit (ja myös sukulaisten kaapit) tursuaa esikoisen ja muiden suvun/kaveripiirin tyttölasten vanhoja vaatteita ja tavaroita, ja niitä ollaan jo kovasti vyöryttämässä takaisin meille. Niin haluan kyllä tietää tämän tulokkaan sukupuolen, niin voin sitten raakata noista vanhoista vaatteista kaikki liian tyttömäiset hepenet, tai sitten ottaa vauvaa varten ne kaikista mieluisimmat ja muut menee sit takas kiertoon tai myyntiin. Meille kun ei kolmatta lasta ainakaan ihan hetkeen tule, ja säilytystilaa ei ole niin turhan paljon, niin en kyllä ala mitään vauvanvaatetta säilömään jos ei tule käyttöön pian. Ja esikoisen ajoilta olen viisastunut ja tajunnut, että miten vähällä vaate määrällä pieni ihminen pärjää, ja että miten paljon vaatetta jää sitten vaan ihan käyttämättä... :rolleyes:
 
Niin ja apua, jos käykin niin, ettei saada siihen vielä silloinkaan varmuutta, vaan jää epäselväksi ja pitää odottaa helmikuulle asti.....:woot:

Mulla on onneksi radin takia kokoarvioultra joskus marraskuun lopulla (rv 28 tms), niin siellä sit ehkä viimeistään nähdään vauvan sukupuoli jos ei rakenneultrassa näy selvästi. :rolleyes:
 
Meillä se näkyi vasta, kun mentiin 4D-ultraan. Tai siis ekassa rakenneultrassa kätilö ei ehtinyt tehdä sitä kahden sekunnin tsekkausta jonka se olis vaatinut, kun oli jo meidän takia myöhässä (joutui kutsumaan lääkärin, kun ei saanut ultrattua sydämen rakennetta, koska herra päätti ottaa torkut eikä suostunut asentoa vaihtamaan). Seuraavalla viikolla toisessa rakenneultrassa varovasti kysyin ultran loppupuolella, että saiskos jalkoväliä näkyviin yhtään? Meni sekuntti, kun se pyöräytti ultraa ja sanoi: "sori, jalat ristissä, ei pysty sanomaan"
4D-ultrassa lääkäri sai 100% varmuudella jostain ihme möykystä, ihmeellisestä kuvakulmasta pippelin/kiveksen. Itse en kyllä sitä siksi olis tunnistanut :D
 
Meillä 4 viikkoa vielä rakenneultraan (neljä viikkoa!!! :smiley-angry017), ja mä odotan niin malttamattomana sitä! Enää en edes jaksa stressata niin hirveesti niistä rakennejutuista, vaikka vähän huolettaakin, että mitä alkuraskauden foolihapottomuus ja jotkut lääkkeet on saattaneet aiheuttaa vauvalle... Ja aiemmin ahdistuin kovasti, että onko korkeat sokerit aiheuttanut epämuodostumia, mutta siitä huolesta mut on jo radihoitajan saanut puhuttua irti aika hyvin :rolleyes:

En malta odottaa et saadaan tietää sukupuoli! Jotenkin sitten vasta kunnolla personalisoituu (jos se edes on oikea sana) se vauva, kun voi alkaa ajatella sitä pojaksi tai tytöksi (ja miettiä nimeä!) :grin Meilläkin kaapit (ja myös sukulaisten kaapit) tursuaa esikoisen ja muiden suvun/kaveripiirin tyttölasten vanhoja vaatteita ja tavaroita, ja niitä ollaan jo kovasti vyöryttämässä takaisin meille. Niin haluan kyllä tietää tämän tulokkaan sukupuolen, niin voin sitten raakata noista vanhoista vaatteista kaikki liian tyttömäiset hepenet, tai sitten ottaa vauvaa varten ne kaikista mieluisimmat ja muut menee sit takas kiertoon tai myyntiin. Meille kun ei kolmatta lasta ainakaan ihan hetkeen tule, ja säilytystilaa ei ole niin turhan paljon, niin en kyllä ala mitään vauvanvaatetta säilömään jos ei tule käyttöön pian. Ja esikoisen ajoilta olen viisastunut ja tajunnut, että miten vähällä vaate määrällä pieni ihminen pärjää, ja että miten paljon vaatetta jää sitten vaan ihan käyttämättä... :rolleyes:

Nonii, nyt minä sit rupesin miettiin et mitä korkeat sokerit aiheuttaa. :O
 
Onnea tyttölupauksesta blackwood
 
Mä oon yrittänyt tihrustaa viimeisintä ultrakuvaa, että kumpi se on, mutta ei saa selvää. Lääkäri ei mitään sanonut, vaikka taisi nähdä. Rakenne-U lokakuun alussa ja sitten synnytystapa-arvio rv 28-32 polilla, niin siellä luulis löytyvän tieto.
 
Tuulentytär: ei se vielä näy. Sukupuolielinten ulkonäkö on tässä vaiheessa vielä hyvin samanlainen kummastakin. Lähempänä rakenneultraa se on erotettavissa.
 
Kyllä kokenut ultraaja osaa jo kertoa tässä vaiheessa.. Meillä näky rv 14+ jo ensimmäisen kerran kumpi tulee ja uudestaan kävin perjantaina eikä ole muuttunut minnekkään. Alapään luista näkyy kumpi tulee. :)
 
Meillä on vielä pitkä aika ultraan, saa siis jännittää viä n.kolmisen viikkoa mm sitä sukupuolta ja tietty että kaikki on hyvin! Mutta jotenkin on rauhallisempi olo, kun saa tunnustella näitä pikku monotuksia tuolla mahassa:happy093 Nää on ihan parasta:Heartbigred
 
Takaisin
Top