Syyskuun esikoinen 2015

Onnellinenodottaja

Oman äänensä löytänyt
Heips! Olen uusi täällä ja viellä vähän harjoittelen, että kuinka tämä nyt toimii. Alle kuukausi enää laskettuun aikaan, joka on 28.9 ja nyt mennään tasan viikoilla 36. Olen nuori tuleva äiti ja odotan esikoista. Liikaa ei kyllä juttuseuraa raskausajasta ja muusta tästä voi olla, joten olis kiva kun sais vähän vertaistukea muilta tulevilta mammoilta. :-) Itelläni kun ei kamalasti juttuseuraa aiheesta raskaus ole, niin olis kiva kun tänne sais jutunjuurta aikaseks. Itellä on ollut koko 8kk nyt pahoinvointia ja kaikenlaista vaivaa, joten Miten muilla on mennyt raskausaika (oireet)?
 
Hei, odotan myös esikoistani ja nyt ois 3 viikkoa laskettuun aikaan :) itse raskaus on ollut todella helppoa ja ensimmäiset vaivat tulivatkin nyt vähän aikaan sitten kun liitoskivut alkoivat, sinäänsä nehän on semmoset hyvät kivut kun tietää että keho valmistautuu synnytykseen. ps. täällä on jo valmiita keskusteluita esim. oireista oma missä voi käydä lukemassa ja vertaamassa omia oireitaan :)
 
Tervetuloa palstailemaan :) tällä yleisellä puolella on aika vähän juttua, enemmän kirjoitellaan salaisella puolella, jonne kannattaa laittaa pyyntö heti kun ehdot täyttyy :)
 
Enpäs tiennytkään itse että keskusteluita käydään jossain yksityisellä puolella enimmäkseen. Kävin lukemassa että siihen tarvitaan 30 lähetettyä viestiä.
 
Joo hyvä tietää! Ja joo, katsoinki että tuolla on sellasia ryhmiä missä jutellaan aiheesta vähän aktiivisemmin, mutta tosiaan kun aloittelija täällä olen niin ehdot ei vielä oo läheskään täyttyneet niin kirjoittelen tänne josko edes joku vastaisi näin alkuunsa :-) Ja hienoa, että sulla on mennyt raskaus hyvin ja ilman kummosempia oireita! Itseä vähän harmittaa kun ei ole päässyt nauttimaan oikeen tästä ajasta tän krapulaisen tuntuisen olotilan takia. Mutta luulis että lopputulos palkitsee. Oikein hyviä viimesiä raskausviikkoja sinne ja tsemppiä! :-)
 
Toivottavasti olosi helpottuu :) eikä sitä varmasti enään muista samalla tavalla niitä huonoja oloja kun pikkuinen on sylissä :Heartred :)
 
Joo niinhän se varmasti onkin :-) Ja onneksi tässä nyt tietää että mistä se jatkuva oksentelu johtuu (yleistä raskaudessa) kun niin, että pitäisi arvuutella että mikä vaivaa kun koko ajan etoo :-/ Jospa ehkä tulevaisuudessa olis sitten parempi raskausaika :-)
 
niin, ainakin teitää olevansa raskaana :D itse mietin todella usein että oonkohan oikeasti raskaana kun ei ole oireita
 
Nojoo jos tuolta kannalta asiaa ajattelee niin ainakin tiedän olevani raskaana kun kaikki oireet pukkaa päälle :-D Mutta sulla hyvänä puolena se, että oot varmasti saanut nauttia raskaudesta erilailla kun taas meikäläinen. :-)
 
Täällä myös uusi käyttäjä huutelee! 30.9 laskettu aika. Alkuraskaus meni hyvin, ei mitään oireita, ihan meinasi unohtaa olevansa raskaana! Keskiraskaus meni ihan hormoonihuuruissa, en tajua miten mun mies on kestäny mua :D sairaslomalle jäin rv 27 kun ei selkä kestäny työtä kotihoidossa. Nyt seuraksi tulleet mahtavat liitoskivut.
 
Noniin kiva kuulla että kaikki on menny hyvin! :-) Juu, tuota raskauden keskiaikaahan sanotaan usein "kulta-ajaksi" mutta mullakaan se ei kyllä todellakaan mitään kulta-aikaa ole ollut. Eiköhän miehes ymmärrä suakin vaikka vähän hormoonien vallassa ootkin. Mä oon kokenu oikeestaan (voin sanoa ihan varmuudella) KAIKKI oireet. Tosin en mitään vakavaa. Tänään maksa-arvot testataan verikokeella kun epäillään hepatoosia... :/ Ja juu nuo liitoskivut on aika ikäviä, mutta tietääpähän ainakin mistä johtuu :-)
 
minäkin täällä harjottelen tätä palstan käyttöä ja yritän kommentoida tarvittavan määrän täyteen niin pääsisin salaiselle puolelle :happy093
 
Heh, pitihän munki liittyä vielä viimemetreillä tänne, laskettuaika ois 7.9 :D Nyt vaan kovasti kirjottelemaan että edes jossain vaiheessa tuonne salaisiin pääsee kun aika hiljainen tämä syyskuisten yleinen puoli.. Nyt harmittaa kun en aiemmin ole liittynyt.
 
mulla 8.9. la, että samoilla mennään :) joo olis voinu aikasemminikin alkaa tähän hommaan perehtyy, mut eiköhän me keretä vielä mukaan :) Eipä täällä liikaa oo kommentointeja enää … mikä sulla olotila Wienoinen, joko on kassit pakattu ja oottelet sairaalaan lähtöä :happy093
 
Takaisin
Top