Syyskuiset

Santra87

Sanaisen arkkunsa ammentaja
Tammikuunmammat 2015
Kai tänne vois nyt tälläisen pistää jo pystyyn,

eilen tehty haamu plussa (3+6) ja LA olisi sitten 1.9 näillä näkymin :)
Esikoinen tulossa, toivottavasti pysyy tyyppi matkassa :)
 
Mä plussasin tänään, laskurin mukaan la 2.9. Kolmas lapsi tulossa, vanhempien lasten iät näkyvät tickereissä :-)
 
Onnea Santra87 ja Sukey! :) Täällä saatiin plussa tänään ja todennäköinen LA olisi 4.9. Tämä toinen olisi aika lyhyellä ikäerolla esikoiseen, mutta kovin lämpimästi tervetullut pikkuinen :Heartred
 
Muokattu viimeksi:
Loin listan syyskuisista odottajista. Eiköhän meitä pian ala tulla enemmänkin, toivon mukaan ainakin :)
 
Onko muilla alkuraskauden oireet nostanu päätään?

Tänne on eksyny pahoinvointi, eikä tietenkään yhtä auta se, että koko ajan on kuuma :D
 
Ei ole vielä oireita. Tosin ei mulla oo edellisilläkään kerroilla ollut mitään kovin kummoisia vaivoja. Hieman huimausta silloin tällöin ja pariin otteeseen etovaa oloa. Kahden raskauden aikana olen tainnut oksentaa kerran. Tuo pahoinvointi on kyllä kökköä, varsinkin jos se on aamusta iltaan kestäävää tyyppiä. Toivottavasti Santra pääset helpommalla sen kanssa.

Meinaatteko mennä varhaisultraan? Mä miehelle sanoin eilen, että jos tällä kertaa jättäisi välistä, mutta mies oli sitä mieltä, että tottakai mennään. Kaipa sinne sitten mennään, vaikka eipä siellä niillä viikoilla oikein mitään vielä näy, epämääräinen möykky vain :D
 
No me ollaan kyllä harkittu sitä varhaisultraa, mutta kun se on sen verran hintavaa touhua kuitenkin, että tiedä sitten.... Kerkeäähän ajatusta vielä kypsyttelemään tässä :)
 
Heippa! Minäkin ilmoittautuisin mukaan, plussasin jouluaattona ja laskurin mukaan LA sattuisi sitten 1.9.14 :)
Täällä alkaa olla etovaa oloa, sokerit välillä hurahtavat alas jos ei muista tankata useasti sekä koko ajan on tuska hiki.. :rolleyes:
 
Tervetuloa mukaan, Henttu :) Mun on tullut tankattua vähän liiaksikin näin joulun aikaan. Täytyy ottaa joku ryhtiliike, kunhan kaikki jouluherkut loppuvat..
 
Joo, kyllä jouluna oli hyvä olo kun sai tankata ihan urakalla.. :grin Töissä täytyy yrittää pitää huoli että on mukana jotain syötävää, tai muuten ei ole kenelläkään kivaa... :eek::grin:p
 
Heippa kaikki!

Mukaan liittyy myöskin jouluaattona vihdoin plussannut! Laskettu aika on joko aivan elokuun viimeisillä päivillä tai syyskuun alussa, niin koen tämän enemmän omaksi paikakseni, kun esikoisen kanssa varmaan menee kuitenkin yli-aikaiseksi :D

Ilman ehkäisyä oltu lokakuusta 2012 ja yritystä enemmän ja vähemmän aktiivisesti. Takana keskenmeno 8/2013 (11+0) , joten pieni pelko persauksissa mennään tässäkin raskaudessa. Toivottavasti tyyppi pysyy mukana! :Heartred Ainakin testiin ilmestynyt viiva oli paljon selkeämpi kuin edellinen.. Muuten huomaan tilani muuttuneen lähinnä vain jatkuvasta väsymyksestä ja pissattaa normaalia enemmän.

Minua kiinnostaisi toi varhaisultra, mutta on tosiaan melko kallista lystiä ja pelottaa jos onkin vaikka liian aikaista, eikä saada mitään esille.. :/
 
Tervetuloa mukaan mauku, ja roppakaupalla tarrasukkia pienelle mukaan :) Muakin väsyttää tavallista enemmän, mutta se saattaa johtua osittain myös näistä kurjista keleistä ja pimeistä päivistä..

Meillä mies tosiaan sanoi, että hän haluaisi mennä varhaisultraan. Katselin hintoja, niin niissä on aika paljon hajontaa. Meidän "vakipaikassa" sellainen maksaa 90 euroa, toisessa oli 140 euroa. Täytyy nyt katsella, kun vakipaikka on kiinni tammikuun puoleenväliin asti, ja miten siellä mahtaa sen jälkeen olla vapaita aikoja. Lisäksi pitäisi saada lapset hoitoon jonkun uskottavan tekosyyn varjolla, ettei tarvitsisi kertoa isovanhemmille vielä. He kun eivät kuitenkaan osaa pitää asiaa omana tietonaan, vaan pikkulinnut laulelevat vähän joka suuntaan uutista sen jälkeen.

Käykäähän Henttu ja mauku lisäämässä tietonne tuonne syyskuisten listaukseen, niin saadaan teidätkin listalle :)
 
Niin minuakin kiinnostaisi varhaisultra, mutta ainakin täällä meidän seudulla se on tosi kallis yksityisellä.. Täytyy miettiä! :) Itellä on jo lievää väsymystä, sekä heikotusta joka helpottaa kun syö säännöllisesti.. Sekä ihan mahotonta kylmäkuumakylmäkuuma oloa :D
 
Mukavaa, että tänne alkaa väkeä tulla lisää :) Tervetuloa ja onnea plussista :)
 
Tervehdys! Täällä uusi jäsen, viikko sitten plussannut ja ihan täpinöissään :) la olisi laskelmien mukaan 1.9.14. Nyt jännäillään meneekö kaikki hyvin ja kovin kärsimättöminä odotellaan että päästäisiin turvallisemmille viikoille. Ensimmäinen raskaus kyseessä... Olo ollut ok, väsymystä kyllä riittänyt ja janottaa ja sitten saakin ravata vessassa vähän väliä :) Varhaisultra kiinnostaisi itseä kovasti, mutta hieman hirvittää noi hinnat! Tekisi mieli jo kertoa kaikille, etenkin kun kummankin vanhemmat kovasti odottavat jo näitä uutisia, mutta ihan vielä ei uskaltaisi.. :)
 
Meille tuli eilen ensimmäinen tilaisuus kertoa raskaudesta sukulaisille, mut jätettiin sit kertomatta. Tai siis mä jätin, miehelle olis ollut ihan ok vaikka oltais kerrottukin. Viikkoja on vaan vielä niin vähän, ettei vielä haluaisi paljastaa, kun pikkulinnut eivät kuitenkaan pidä nokkaansa kiinni, ja siinä sitten on selittelemistä joka suuntaan, jos raskaus meneekin kesken. Ehkä sitten varhaisultran jälkeen, np-ultraan asti sitä on hankala pitää salassa.

Tervetuloa joukoon, Isada, ja tarrasukkia pienelle matkaan. Käy lisäämässä tiedot tuonne syyskuisten listalle, niin saadaan lista ajan tasalle :)
 
Mä kerroin vanhemmille ja sisaruksille jouluna jo, toivotaan nyt vaan että tyyppi pysyy matkassa :)
Miehen sukulaiset saa tietää sitten ekan ultran jälkeen, täällä vielä arvotaan sen varhaisultran kanssa, että saa nyt nähdä kuinka käy!
Mies kyllä olis kovasti menossa, mua vaan hirvittää se summa mitä siihen uppoais :/
 
Varhaisultra maksaa paljon, se on ihan totta, mutta onhan se hienoa nähdä oma vauva. Varsinkin sydämensykkeen bongaaminen on kivaa, kun ihan pikkuruinen sydän väpättää ruudulla :-) Varhaisultrassa on varmaankin vähän sama kuin äitiysvaatteissa: jos ja kun niitä tarvitsee, niin niistä saa maksaa itsensä kipeäksi (varsinkin jos haluaa näyttää vähänkään järkevältä...)
 
Takaisin
Top