Syys Kymppien Joulun Tohinat ja Uuden Vuoden Metkut ????

Paljon Onnea *tiitiäinen !! :) 

Tännekkin syntyi pikkuveli 21.7 <3 Isoveli ottanut uuden roolin hyvin vastaan ja on äidin pikkuapurina vauvan hoidossa. Hakee vaippaa, tuttia, harsoa jne. mitä vain pyydänkään :) Sumppailee vauvaa useaan otteeseen pitkin päivää ja hokee vauvaa sellaisella ihanalla äänensävyllä, oih :) Oon niin onnellinen nuista mun miehistä.


 
Vauvoja vauvoja vauvoja! :D Ei meille, ei enää, mutta mun ympärilleni niitä satelee :D

Onnea Maru!!! :)

Mä jänskäilen, meil alkaa ens viikolla tarhaharjottelu :) Veljentyttö oli 2vk harjottelun aikana ollu 2 eri kuumetaudissa... Vähä pelottaa :D  Onneks noi on mennä vipeltäny vaikka missä ja mupeltaneet multaaki, ni toivottavasti ovat saaneet tarpeeks kaikkee mahollista vastustuskykyä :D :D

Mun "pikku vauvani" on jo 74.6cm ja 10,270kg :D :D sit Edithin pituutta en tiiä, varmaa jotain 90+?, mut paino oli kotivaa'alla n.12kg eli se ei oo kyllä muuta ku luuta ja nahkaa :( Mut kovasti oon yrittäny ruokkia enempi ja mieluista sapuskaa.. Sillä vaa riittää sitä energiaa vaikka muille jakaa...Ja 31.8 on neuvola, ni siellä sit saan huutia painosta ja muusta :)
 
Vauvoja lissää :) Niitä oma poikanenkin ihastelee kaupunkilla ja kahviloissa :D
Kohta ois pojan 2 v synttärit, aika mennyt taas nopeesti ja vuodessa tapahtunut vaikka mitä. :S
Vuoden työskentely tuotti kuitenkin tulosta, kun nyt vihdoin sain vakituisen sopparin!

Mitäs, onkos vielä lisää vauvoja tulossa? Mitä kaikille kuuluu? Tää on jo ihan kuollut tämä ryhmä :D

Onkos kaikki syyskuun 2010 odottajat jo palanneet töihin, vaiko onko jotkut 3 vuotta kotona? :)


 
Mila, mä oon ollu nyt viikon töissä! :D Siis hurjat 5 päivää :D :D Ja musta tuntuu et pää on nii täys kaikkea uutta tietoa, etten mä oikeastaan tiedä tai osaa mitään :D :D

Edith oli 2v neuvolassa 90,6cm pitkä ja hurjat 12,040kg :D :D Mut en kyl saanu huutia :) Nyt sit tarhassa neiti on alkanu ihan oikeasti syömään :) Ja tänää itseasiassa kotivaa'alla punnasin, ni neiti oli 12,5kg :)Et jeee!! 2vkk painoa 500g :D :D Daniel on sit semmonen syöppö, et se kyllä vetelee ruokaa nii kauan ku sille sitä vaan antaa ;) Mite voikaa lapset olla noin erilaisia???? :D
 
Onnea Marulle ja Tiitiäiselle perheenlisäyksistä, vaikka myöhässä tuleekin! :)

Ja Milalle vakipaikasta! :) Hieno homma!

Melko hurjaa, Purri, että sun mukerot on melkein samanpainoisia...mutta niinhän se vaan on, että jokainen lapsi on erilainen. Hienoa, että tarhassa on neidille alkanut ruoka maistua. Ja eiköhän se työkin siitä ala sujumaan ihan omalla painollaan, kunhan pääset homman kanssa sinuiksi. :)

Töistä: Minä en oo vielä hetkeen menossa töihin, kun haluan tuon tulevankin vauvelin kanssa olla kotona mahdollisimman pitkään. Mitä se sitten ajallisesti tarkoittaa, sitä on vielä paha mennä sanomaan. Me kuitenkin ollaan miehen kanssa puhuttu kolmesta lapsesta, niin voipi olla, ettei ihan heti ole työelämään asiaa, jos se kolmaskin lapsi saataisiin samaan putkeen. Mutta mietiskelin tuossa juuri, kun opinnotkin on vielä noin vuotta vaille kesken, että siinä vaiheessa, kun on aika saattaa ne päätökseen, joutuu varmaan laittamaan lapset päivähoitoon (esikoisen jopa kouluun) ja tekemään jotain osa-aikaista hanttihommaa, ettei konkurssi iske. Mutta niitä asioita ei nyt onneksi tarvitse ihan heti miettiä, tai mitään päätöksiä tehdä. :)

Toivottavasti kaikille kuuluu hyvää ja viettäkäähän mukavia 2-vuotissynttäreitä! :)
 
Takaisin
Top