Syys- ja talvivaatteet

Me löydettiin housu-takkiyhdistelmä kirpparilta. Nyt tarvii ulos villahaalarin väliin (mun mielestä, mutta mies ei sitä pue) mutta lämpimämmällä ei tarvi. Kesälläkin voi vilpoisemmilla keleillä käyttää.
 
Mie oisin kumisaappaat netistä tilannu jos ei meiän äiti ois kirpparilta löytäny hyviä nokian saappaita. Monessa verkkokaupassa usein alennuksia ja sisämitat yleensä löytyy joltain sivustolta kun jaksaa surffata.
 
Prismassa oli aika edullisia joku aika sitten.. Katselin, että olisi ollut ihan hyvät, mutta kun mamma osti jo kirpparilta tytölle saappaat niin ei ollut tarvetta..
 
Mä löysin kans kirpparilta saappaat ja kurahousut. Täytyy jonkinlaista takki+housut -yhdistelmää tai ohutta haalaria vielä mennä metsästelemään. Näyttää nuo sääennusteet ihan mukavan keväisiltä. :happy:
 
Meillä on Reiman ulkoiluhousut odottamassa keväisempiä kelejä. Tuntuvat mukavan ohuilta vain sisävaatteiden päälle vedettäväksi. Hieman kosteutta ja likaa hylkivyyttä luvataan lapussa.. Takki on myös tosi ohutta materiaalia, vain suojaamaan sisävaatteita likaantumiselta ja vähän tuulta pitämään kun tuntuu aina olevan kova tuuli kun muuten kaunis ilma.. Mummun valkkaamia niin tuo väri olisi saanut olla kyllä jokin muu kuin kirkuvan punainen mutta näkyypä tyttö sitten ainakin autoilijoille yms..
 
Meillä tuulipuku vk-haalarin lisäksi sit ku lämpötila nousee +10-> On myös windfleece ja vk-housut. :)
 
Nyt ei ole kyllä tarvinnut paljon vaatetta pukea, mikä on ollut ihanaa! Tänäänkin oli yli 21 astetta lämmintä, ja olin fleecetakin pukenut pojalle, ja aika nopeasti nyin sitä sitten pois.
Hellehattu on tullut myös tarpeeseen.

Keväällä tais Cittarissa olla Nokian lastenkumisaappaat 20€, mutta se meni meiltä sivu suun (yritin miehelle puhua, mutta sillä ei ollut silloin kiinnostusta :p Syytetäänpä miestä taas), niin ei sitten uusia ostettu kun taisivat normaalisti maksaa noin 40€. Käytettynä saatiin sitten netin kautta.

Vähän jännittää, että tuleeko taas räntäkelejä kun on hellettä ollut.
 
Juu kyllä nyt on aurinkorasva ja hellehattu olleet tärkeimmät pukineet. Ihanaa!
 
Meillä menty pitkähihasella ja aurinkorasvaa oon laittanu nassuun ja kämmenselkiin :)
 
Takaisin
Top