Syntyneet

rust

Näppärä viestien naputtelija
Kirjataanpa tänne syntyneet vauvat


rust - 8.2.2019, rv 38+5, tyttö, 50 cm, 3085 g, luomu alatiesynnytys, Kööpenhamina
 
Kiireinen sektio 21.01.19 rv 37+5. 2160g 47cm pieni poika.

Niin ja minuthan ystävällisesti poistettiin helmikuiseten ryhmästä koska en päässyt kirjoittamaan noin kolmeen kuukauteen koska tilanteemme oli melko haastava ja tuli oikeastaan maattua sairaalassa lähes koko loppu raskaus. Mutta ei sillä väliä kun vihdoin pääsimme kotiin ja sain terveen vauvan viereeni.
 
Ihanaa kuulla sinusta Ullmaj!! Oltiin jo huolissaan sinusta tuolla toisella puolella. Oletko nyt kunnossa? Onnea pikkuisesta!
 
Ullmaj - Kiireinen sektio 21.01.19 rv 37+5. 2160g 47cm pieni poika.

rust - 8.2.2019, rv 38+5, tyttö, 50 cm, 3085 g, luomu alatiesynnytys, Kööpenhamina

Tiukuliisa - 12.2.2019, rv 37+6, poika, 52 cm, 3186 g, aikaistettu suunniteltu sektio, Naistenklinikka
 
Ihanaa kuulla sinusta Ullmaj!! Oltiin jo huolissaan sinusta tuolla toisella puolella. Oletko nyt kunnossa? Onnea pikkuisesta!

Kiitos. Harmi kun en tosiaan päässyt kertomaan kuulumisia, kun en tilanteestani johtuen voinut käydä jättämässä viestejä niin Mode päätti minut poistaa ryhmästä, eikä näemmä anna sinne tulla takaisin vaikka kerroin syyn miksi en ole voinut käydä kirjoittamassa. Mutta jos kehtaat niin kerro meiltä terveisin, kun en itse pääse enää kuulumisia kertomaan.

Eipä tässä yksi foorumi paljoa merkitse kun sain pienen rakkaan maailmaani, mutta toisaalta tällä hetkellä olis tarvinnut juttuseuraa. Ei ole aiempaa kokemusta sektiosta ja tosiaan pelottaa kun olen edelleen niin väsynyt että en montaa tuntia päivässä tahdo pysyä hereillä. Nukun siis aina kun vauva nukkuu... Kiitos luojan poika on kovin tyytyväinen vauva. Nukkuu yöt heräten syömään kolmen tunnin välein. Päivällä tykkää jo valvoskella tunnin pari kerrallaan aamulla ja illalla. :)
 
Kiitos. Harmi kun en tosiaan päässyt kertomaan kuulumisia, kun en tilanteestani johtuen voinut käydä jättämässä viestejä niin Mode päätti minut poistaa ryhmästä, eikä näemmä anna sinne tulla takaisin vaikka kerroin syyn miksi en ole voinut käydä kirjoittamassa. Mutta jos kehtaat niin kerro meiltä terveisin, kun en itse pääse enää kuulumisia kertomaan.

Eipä tässä yksi foorumi paljoa merkitse kun sain pienen rakkaan maailmaani, mutta toisaalta tällä hetkellä olis tarvinnut juttuseuraa. Ei ole aiempaa kokemusta sektiosta ja tosiaan pelottaa kun olen edelleen niin väsynyt että en montaa tuntia päivässä tahdo pysyä hereillä. Nukun siis aina kun vauva nukkuu... Kiitos luojan poika on kovin tyytyväinen vauva. Nukkuu yöt heräten syömään kolmen tunnin välein. Päivällä tykkää jo valvoskella tunnin pari kerrallaan aamulla ja illalla. :)

Välitän viestisi tuonne muillekin. Laitan sulle yv:tä täällä, kunhan kotiudutaan.. Mulla nyt 2 sektiota takana, eka oli kiireellinen ja tämä toinen aikaistettu suunniteltusektio, jos haluat jutustella omista kokemuksistasi.
 
Meidän toinen poika syntyi 28.2. elektiivisellä sektiolla. Kaikki sujui hienosti ja vauvan kanssa päästiin kotiin kahden sairaalassa vietetyn yön jälkeen ja äiti toipui nopeasti.
 
Takaisin
Top