Syntyneet

Onnea kaikille jo vauvansa saaneille! :HeartbigredTässähän alkaa ihan jännittää kenen vuoro koittaa seuraavaksi...
 
Onnea myös täältä kaikille jo synnyttäneille. Itsellä oli eilen migreeni. Mieskin sanoi että älä nyt vielä synnytä. Sanoin että mistä tietää vaikka alkais. Kun ohjeessa lukee et soitto sairaalaan jos kova pääkipu. Mut ei muita oireita ollu niin jätin soittamatta. Rv 35+0
 
Palijon onnea jo synnyttäneille! [emoji173] alko kyllä hieman jo jännittää millon tulee lähtö..laughing7

Niin täälläkin :) just tänään katoin et millon itse olen syntynyt (eka lapsi olin), viel ois viikko ja 2 päivää. :/ mut sais tullakin. :wink pikkuinen sinua odotellaan jo. [emoji173]️
 
Minä synnyin kuukausi ennen. Poikani tuli viikon päästä 38+2 ja eka tyttöni 41+1. Jännä nähdä milloin tämä tytsy päättää tulla... nyt rv 37+2. Monet kaverit mennyt nyt yli aikaa niin toivon ettei mun kohtalo mene siihen myös.
Äitini synnytti siskoni viikkoa ennen, mut kuukausi ennen ja veljeni 2-3 viikkoa ennen. Ja itse hän syntyi kuukautta ennen.
 
Kiitos onnitteluista. Täälläkin kaikki tapahtu vähä yllättäen kun polikäynnin jälkeen jouduinki suoraan osastolle ja noin viikko osastolla jonka jälkeen tehtiin sektio. Onneksi oli sairaalakassi jo pakattuna ja melkeen kaikki vauvan tavarat ostettuna. Viimeset tilaukset tuli tällä viikolla ja mies haki ne postista. Kannattaa siis varautua lähtöön. :)
 
Tulin katsomaan pitkästä aikaa mikä on syyskuisten tilanne. :) Paljon onnea jo synnyttäneille! :Heartred meidän tilanne on se, että mahdollisesti ens viikolla päästään kotia, huihui.. :D :Heartred Johan tässä jo 10 viikkoa on ravattu kodin ja sairaalan väliä..
 
Takaisin
Top