Syntyneet

Meille tosiaan syntyi suunnitellulla sektiolla vauva eilen perätilan vuoksi. Terve poju saatiin, mitä nyt jalkaterät olivat siniset ja nyt niihin tullut vähän turvotussa mutta kuulemma ihan normaalia jos pitkään ollut pt:ssa. Nyt vaan odotellaan että äiti saadaan tästä kuntoon, muuten meillä on kaikki hyvin:)
 
Vihdoin meidänkin tyttö saatiin maailmaan 26.9. klo 21.40. Menin yliaikaiskontrolliin saman päivän aamuna ja olin jo päättänyt, että pois en lähde kuin vauva kainalossa. Onneks oli kohdunsuun ja synnytyssalien tilanne sellainen, että voitiin jäädä samantien. Oksitosiinitipalla jouduttiin supistukset tekemään, mutta olin siihen varautunut. Kaikki hyvin sekä äidillä että tytöllä :Heartred
 
Vihdoin meidänkin tyttö saatiin maailmaan 26.9. klo 21.40. Menin yliaikaiskontrolliin saman päivän aamuna ja olin jo päättänyt, että pois en lähde kuin vauva kainalossa. Onneks oli kohdunsuun ja synnytyssalien tilanne sellainen, että voitiin jäädä samantien. Oksitosiinitipalla jouduttiin supistukset tekemään, mutta olin siihen varautunut. Kaikki hyvin sekä äidillä että tytöllä :Heartred

Onnea :Heartred
 
18.9 syntyi meille poika 4päivää yli lasketun ajan.olin aamulla varaamassa yliaika kontrolliaikaa/käynnistysaikaa parin päivän päähään oli tehokas varauskäynti ku sen jälkeen lähin synnärille.
 
Takaisin
Top