Syntyneet maaliskuiset <3

Täälläkin on vihdoin jakauduttu :) Ihana tyttäremme syntyi rv41+1, 15.3 klo 13.59. Pituus 50 cm, paino 3600g, päänympärys 34,5 cm. Synnytyksen kesto 13h 10min ja normaali alatiesynnytys.

Kyllä tuntuu upealta vaikka tässä vielä paikkoja parannellaan! :D Uskomatonta, että meidän vauvelit syntyvät kun niitä on ensin jo niin kauan ehditty odottaa. Onnea kaikille uusille äideille ja isille sekä pian synnyttämään pääseville :Heartred
 
Muokattu viimeksi:
Odotus päättyi vihdoin meilläkin :) poika syntyi tänään klo:0.45 aika vauhdikkaasti.
Poika, rv 41+4, 3500g, 52cm, pään ympärystä en muista, alatiesynnytys.
Kunhan päästään kotiin niin ehdin kirjottelemaan enemmän :)
 
Paljon onnea kaikille! Lista on taas päivitetty.

pieni toivomus. Kirjoitatteko suoraan päivämäärän, jolloin lapsi on syntynyt. Minulla ainakin näyttää uusissa viesteissä minä viikonpäivänä viesti on kirjoitettu, eikä päivämäärää. Joten helpottaa listan päivitystä, kun en joudu tarkistamaan kalenterista päivämääriä. kiitos :)

Jos haluatte tietoihinne lisäyksiä/muutoksia niin ilmoittakaa! :)
 
Hei, kotiuduttiin eilen ja noihin mun tietoihin voi päivittää muutaman jutun. Kiitos paljon +Mymmeli+, että jaksat ja ehdit pitää tuota listaa yllä ja päivittää sitä. Eli meidän pojan päänympärys oli 35,5cm ja synnytyksen kesto 2h 45min.
Mulla oli epäily lapsiveden menosta perjantai aamuna, kevyet supistukset alkoi noin kahden aikaan päivällä ja kunnon supistukset, joista synnytyksen kesto on laskettu alkoivat illalla kymmenen aikoihin. Sairaalassa oltiin puolilta öin ja vauva syntyi tosiaan siitä 45 min päästä lauantain puolella.
Nyt onnellisesti kotona.
 
Niin vain meidänkin neiti syntyi parin päivän käynnistelyjen jälkeen (lapsiveden menon vuoksi)18.3 rv 40+3 imukuppiavusteisesti. Synntyksen kesto rapia 30h ja ponnistusvaihe reilun tunnin!!

Mitat neitokaisella 3540g ja 51cm.

Onnea kaikille synnyttäneille täältäkin :Heartred.
 
Olen jo laskuissa tipahtanut enkä tiedä ketä olen jo onnitellut..
Mutta kaikille tasapuolisesti ihan hirmuisesti onnea!! Ja ihania vauvantuoksuisia päiviä :)
:Heartred
 
Onnea kaikille! Täällä ei kovin usein koneelle ehditä, mutta kun ehdin niin ihana käydä lukemassa täällä kaikkia näitä uutisia!
 
27.3.2014 Syntyi terve ja maailman ihanin prinsessa :Heartred. Paino: 3484g ja pituus: 50cm. Kaikki sujui loistavasti. Oikea laskettu aika olisi ollu 7.4.2014. Raskaus viikkoja oli 38+3
 
Takaisin
Top