Syntyneet Lokakuiset. <3

Paljon onnea Tenava ja koko perhe, toivottavasti voitte kaikki hyvin!
 
Onnittelut tenava pienestä tytöstä! Mitkä raskausviikot sulla olikaan menossa kun leikattiin?
 
Tenava ihana kuulla, että teillä kaikki hyvin :Heartred Toivottavasti valohoito pian auttaisi ja pääsisitte kotia :happy:
 
Onnea Tenava :Heartred Toivottavasti kaikki meni hyvin, tsemppiä leikkauksesta toipumiseen :)

Leikkauksesta kestikin toipua, pääsin ylös sängystä vasta torstai-iltana ja silloinkin vasta punasolutiputuksen ansiosta. Ja eilen illalla päästiin viimein kotiin sairaalasta, tosin vauva jatkaa kotisairaalan turvin vielä valohoidossa. On muuten ihan mahtavaa, että täällä pk-seudulla on tuollainen olemassa! Olin tulla jo hulluksi siellä sairaalassa, vaikka nyt ei oltukaan lopulta kuin 4,5vrk.

Ja sektion syynä oli etinen istukka ja sen vuotamisen takia tehtiin jo näin aikaisin. Ja juuri tuo istukka teki sen, että vuodin melko lailla verta leikkauksessa ja toipuminen oli alkuun hidasta eli jos jollain muulla oli sektio tulossa, niin ei tarvii automaattisesti ajatella, että onpa kauheeta. Munkin oli kyllä tarkoitus nousta jalkeille jo leikkauspäivänä, mutta se nyt vaan ei onnistunut.

Ja kiitos kaikille onnitteluista, ihana päästä nuuskuttelemaan tuota pientä suloisuutta nyt kotona [emoji173]️
 
Hellu, tehdäänkö sektio nyt myrkytyksen takia vai jostain muusta syystä? Hirmusti tsemppiä vikoihin päiviin, kohta sulla on ne vauvat sylissä! [emoji173]️
 
Sekä myrkytyksen että A:n perätilan vuoksi. Ja ehkä vaikuttaa myös vauvojen kokoero.
 
Hei, miten me jatkossa päivitettäisiin tätä listaa? Yksinkertaisinta tietysti olisi jos aloittaja listaisi kaikki syntyneet aloitusviestiin, mutta uskotko Susqi, että ehtisit sellaista päivitellä? Vai päivitetäänkö omat tiedot aina edelliseen viestiin, kuten tuossa lokakuiset-listassa? Ja onnittelut tykkäyksillä niin helpompi löytää se viimeisin viesti? :)
 
Laitetaan silleen niinku tuolla lokakuisten listassa, eli kopioidaan aina se edellinen lista ja lisätään omat tiedot listaan kronologiseen järjestykseen :) Musta ois kyllä kiva, että onnitteluketju olis erikseen, koska jos jatkossakin jengi meinaa erikseen onnitella jokaista, niin aika pitkä ja sekava ketju tulee :D Myös voisi olla erikseen synnytyskertomukset-ketju, jonne saisi kertoa pidemmin miten synnytys eteni. Mä ainakin tykkään lukea niitä. :)

Muok. Mä nyt tein sen synnytyskertomukset-ketjun! :)
 
Muokattu viimeksi:
Mitä jos tuolla Syntyneet lokakuiset -ketjussa vois onnitella jne kuten Tenavaakin jo onniteltiin ja sit ois yksinkertainen lista ketju ihan erikseen missä syntymäajat ym? :angelic: Vaikka lista lokavauvoista tjtn.
En tiiä.. Ois tosiaan kiva että ois selkeästi. Tai joku aloittais ketjun joka jaksaa päivitellä kaikki syntyneet siihen ensimmäiseen viestiin? :joyful:
Ehdotuksia!
 
Mielestäni olis joo kiva kans jos on joku selkeä lista syntyneistä ja kannatan tuota miitun ideaa, että yks päivittäis listaa. Itse käytän pääasiassa puhelimella tätä niin ei onnistu lisääminen omalta osalta ja äkkiä voi jäädä joidenkin syntymätiedot listasta jos jokainen päivittää listaa ja riittää että yks kopsaa väärän listan (esim jo aikaisemmin päivitetyn listan). Tämä on minun mielipide :)
 
Haluaako Susqi alkaa päivittää aloitusviestiä, vai teenkö uuden ketjun? Mä ainakin jaksaisin päivittää, ja äikkänatsina pitäisin listan siistinä :D Mulla on la loppukuusta, eli mun vuoro varmaan on viimeisten joukossa -> on siis aikaa päivitellä :P
 
Haluaako Susqi alkaa päivittää aloitusviestiä, vai teenkö uuden ketjun? Mä ainakin jaksaisin päivittää, ja äikkänatsina pitäisin listan siistinä :D Mulla on la loppukuusta, eli mun vuoro varmaan on viimeisten joukossa -> on siis aikaa päivitellä :p

Joo tää kuulostaa hyvältä eli hoida vaan! :)
 
Paljon tsemppiä Hellu matkaan! ♡
 
Takaisin
Top