Syntyneet kuvina!


Kärryn kanssa kävelyä :)


Kaiken päälle pitää kiivetä istumaan, iso tyttö jo ei enää mikään vauva :/ :)


Minun prinsessa <3 Taustalla minun prinssini ja mun äitiäkin pikkuisen :D Ja miun koivet..
 
Pitkä se onkin :) On tainnut saada mun isän puolelta vähän pituusgeenejä, isän siskot on pitkiä, mun isä on pitkä, mun veljet ja sisko on pitkiä. Sisko on 9v ja menee kohta mun ohi, on ennustettu neuvolassa että tulee kasvamaan reilusti yli 170cm, meidän tuleva huippumalli emoticon Meillä vaan minä ja äiti ollaan tälläsiä tumppeja, saa nähdä tuleeko Iidastakin hujoppi :D Ja tuleehan noita senttejä varmasti mun mieheltäkin, ei hänkään mikään pätkä ole :)
 
Meillä on alettu availemaan kaapin ovia ja vetolaatikoita. Pistin äkkiä huuto.nettiin myyntiin kaikenmaailman kynttiläkippoja että sais kaapit tyhjiks :D
Nea on alkanu yrittää myös kiipeämistä, mut sohvalta ja sängyltä se osaa jo tulla ite turvallisesti alas (pylly edellä), mut toki vielä varmistelen vieressä. En ees tiiä miten se on sen oppinu, kun ei olla harjoteltu eikä se oo päälleenkään tullu. Kerran se on kyllä syöttötuolista tippunu, mutta onneks sillonkin istuma-asentoon tuli eikä mitää sattunu.
 

Neea yhdessä suosikki paikassaan lehtikorilla. On niin mukava levitellä lehet pitkin lattioita ja siinä sivussa vähä maistella miltä mikäkin lehti maistaa ja mikä repiää parhaiten. :D Onneks ei enää kerää suuhunsa kauheeta paperi möykkyä kuten pienempänä vaan sylkee ne pois.
 
Meillä lähti hoitopöytä varastoon, kun se ei loppupeleissä kestä Nean käyttöö, joka kiipeilee alahyllylle, roikkuu keskitasossa heittäen kaikki tavarat sieltä pois ja varsinaisella hoitotasolla pyörii kun puolukka ämpärissä, ei yhtään pysyny paikoillaan.
 
Petupapu; ihana pipo  ihanalla likalla ! [:

Mohomaha:
 helluunen likka! Ja apua, Nea ihan pian vuoden  jo kans ! emoticon

Tässä kuva kun meidän Turo-Eemil ja Jemina oli shoppailemassa Keskisillä pääsiäisenä emoticon
"anna muru suukko" 


 
Ihana vappupallo Nealla emoticon

Jennillä suloinen kuva pikku murusista emoticon

Tässä kuva mun vauvoista emoticon

 
Takaisin
Top