Synnytystä enteilevät oireet/kun lähtö on lähellä

Mun tuurilla mennään laskettuun ja pari päivää yli! (niinku nuo aiemmatkin on menneet). On vaan semmone olo, etten kolmea viikkoa kyllä jaksais tämmöstä!
 
Piia84, tsemppiä! Toivottavasti tämä oli vain lämmittelykierros ja sit ei tarvi enää verrytellä ennen kuin vasta synnytyksen alkaessa. :)

Mulla on myös alkanut tulla esikoisen synnytyksestä flashbackejä. Tai jos vauva vaikka potkii tiettyyn kohtaan tai painaa lantioon sopivasti. Jotenkin se jäi kai lihasmuistiin.
 
Kävin kampaajalla aamulla ja hän sanoi että ylähuuli on turvoksissa, synnytys on lähellä. :) En uskaltanut kysyä kuinka lähellä, tuntien, päivien vai viikkojen päässä. :) Onko kukaan seurannut? Pitää se purppuraviiva katsoa vielä jossain vaiheessa.
 
Toi ylähuuli oli kyllä mulle uus juttu, tosin siitä lukasin pari päivää sitten jostain. Ei vaan olisko ollut nenänpää? Varmaan liitoksissa samaan asiaan jotenkin. Mä en mun potussa huomaa eroa, enkä huulessa, mutta amorinkaari on kyllä hälvennyt aika reilusti. Turvotusta varmaan sekin jollain tapaa..
 
Mä kans jostain luin, et kasvoista näkis ku synnytys lähellä. Toki kaikki merkit nyt viittaavat lähenevään synnytykseen, riippuu keneltä kysyy :D
 
Mulla on nenä levinnyt raskausaikana ja huulet turvonnut, tosin jo kuukausia sitten. Alan olla välillä epätoivoinen tän odotuksen kanssa. Tapahtuis jo!
 
Mulla esikoisen synnytystä edeltävänä päivänä työkaveri sanoi että näytän jotenkin turvonneelta. Ja sit sitä mentiinkin :D kun muuten ei koko raskausaikana ollu sormissa tms turvotuksia.
 
Meillähän miehen äiti haki esikoiseni hoitoon iltaseitsemältä ja sanoi että vuorokauden sisään synnytän ihan varmasti, ja niin sitä tosiaan mentiin aamulla :D Kuulema näytin vaan ihan siltä! en oo ikinä uskaltanu kysyä että miltä tai miten näytin... :P En tiedä oliko ihan vaan tuuria vai tietoa mutta aika soppelisti kävi kyllä :)
 
mulla alkanu nyt vasta jalkoihin(ainaki) vähä turvotusta tulla...jokoha enteilis sit jotain :p:rolleyes:
 
Voi että, mulla on myös aivan tajutonta turvotusta varsinkin jaloissa ja käsissä. Tätäkin on ollut jo monen monta viikkoa. Olemme saaneet mieheni kanssa hyvät naurut menninkäisjaloistani. :D jakseluja kaikille!
 
Kyllä ollut raskauksien loppusuoralla
väsähtäneen ja tuskaisen näköinen, ilmapallo käsistä,kasvoista ja jaloista joka lyllertää vaivalloisesti paikasta aa paikkaan bee ja sattuu vaan jokapaikkaan ja jalkoväliin kun pallo siellä painanut. Saati sitten mitä henkinen puoli on odottelusta karmeella tolalla. Ihanista raskauksista ei ole tietoo!
Mulla on synnytykset kaik mennyt yli viikolla kahella mutta nyt vaadin käynnistystä,ajoissa!!!
 
Tultiinkin tähän mummolaan levähtämään kun tää on lähempänä sairaalaa (he ovat meillä lapsenvahtina). Ajattelin että ottaisin nokoset, mutta ei näiltä supistuksilta saa kyllä nukuttua kun seurailee vaan että mihin suuntaan tilanne kehittyy... Tens-laite laitettiin selkään ja auttaa ihan kivasti ainakin nyt. Toivottavasti päästäisiin tänään vielä synnytys-saliin saakka :)
 
Tsemppiä Fransesca!!

Mulla on kaksi ekaa (tytöt) lähtenyt käyntiin vesien menolla. Ja se teki kipeää, en ollut ajatellutkaan! Tuntui tosi kova vihlaisu ja poks..

Poika lähti ihan perus supistuksilla joihin aamulla heräsin. Vedet meni vasta ponnistuksesta..
 
Takaisin
Top