Synnytystä ennakoivia oireita

Tervetuloa tänne joulukuisten puolelle :)
Hei mielenkiinnosta kyselen että miltä sulla limatulppa näytti ja paljonko sitä tuli kerralla?:grin
Jännitävät ajat sinullakin, ei ole varmaan kun päivä pari enää:grin

Se oli semmonen limaglöntti, ei semmonen verinen, mutta selkeesti semmonen klimppi :D ja ei tullu hirveesti kerralla, osa pyyhkiyty paperiin. Voi olla et tulee vielä lisää.
 
Jännät hetket täällä monella :)

Mulla limatulppa oli vain limaa jossa verisiä viiruja.

Muistin tuossa juuri kun siivoilin keittiötä että mähän söin silloin sunnuntai iltana pizzaa ja olin vielä pyytäny miestä että tilaa vahvaa chili kastiketta siihen päälle! ;P
 
Mulla irtos eilen vissiinkin limis. Viime yön valvoin supistusten kanssa. Ja tämä päivä on ollut aika tuskainen supistusten kanssa. Välillä tullut 5 min välein ja välillä pari kertaa tunnissa. Ja aika kipeintä kyllä tuntui. Todella kovat menkkakivut ikäänkuin. Nyt vähän laantui. Kauratyyny on pelastus, mitä kuumempi, sitä parempi.
 
Jännät hetket täällä monella :)

Mulla limatulppa oli vain limaa jossa verisiä viiruja.

Muistin tuossa juuri kun siivoilin keittiötä että mähän söin silloin sunnuntai iltana pizzaa ja olin vielä pyytäny miestä että tilaa vahvaa chili kastiketta siihen päälle! ;P

Mulla samanlaista kuin kuvailiy limatulpan olevan!

Kuinka aikaisin ennen synnytystä sulla irtos sitä?
 
Mä kans mietin et kauankohan limiksen tulosta lähtö...
Olin lähes satavarma, että tänään tulee lähtö, mut nyt ei mitn. Kävin jopa pihalla äsken hakkaamassa happea.
 
Paitsi että ne alkoi taas. Nyt jatkuva jomotus, mut siedettävämpänä. Välillä kipristää. Ei kai tätä enää kolmea viikkoa voi näin jatkua...:think005
 
Huh....nyt on ollut tosi voimakkaita supistuksia alkuyöstä :nailbiting: ja olin jo ihan valmis lähtemään laitokselle. Nyt kuitenkin supistelu loppui, tukala olo kyllä edelleen ja uni ei tule. Saa nähdä joko tää vauva olis tänään valmis syntymään :confused004
 
Jännää ja ihanaa, kukahan meistä seuraavaksi poksahtaa! :D
Mulla LA huomenna, mutta ei tunnettakaan että vielä syntyis, vaikka öisin menee useampi tunti supistusten kanssa valvoen. On ollut energinen olo monta päivää, ja niin vauvallakin! Melskasi masussa melkein vuorokauden purkeen, välillä lepäili hetken ja sitten taas aloitti..ollut nyt monta päivää riehakkaana. Kun taas 1-2 vk sit oli melko hiljainen pitkän aikaa. Nooh...kyllä tämä varmaan 2vk sisällä ulos tulee :hilarious:
 
Ja niinhän siinä kävi, että limaglöntti/limatulppa ennakoi oikein. Toissapäivänä ja eilen siis irtoili limikset ja tänä aamuna klo 6.45 alkoi kivuliaat supparit. Aluksi ne oli aika mietoja, mutta toinen toistaan kovempia koko ajan. Tänään puolen päivän jälkeen pieni poika syntyi perheeseen. Tarkempaa synnytyskertomusta voisin kirjotella salaiselle puolelle, jos vain sinne pääsen. :) mutta kaikki on hyvin ja vanhemmat on erittäin onnellisia ja täynnä rakkautta. :Heartred
 
Mäki haluisin että etenis!!! 2,5 vuorokautta sitten alkoi limatulppa irtoilee ja edelleen sama jatkuu.. huooh:shifty:
 
Toki mä pomppasin vauhdilla ylös sängystä kun kissan rontti meni pinnikseen... Siinä samassa rytäkässä holahti
 
Huoh :sleep002 taitaa olla taas uneton yö edessä. Koko päivän ollut vatsa ihan sekaisin ja olen rampannut vessassa koko ajan. Välillä supistelee mut ei kovin kivuliaasti. Makuu asennossa niin tukala olo, ettei tee mieli mennä edes yrittämään nukkumista. Syntyisi jo! Tsemppiä muillekkin yö valvojille :coffee2
 
Onnea jo synnyttäneille! :) :Heartred
Ja hurjasti tsemppiä vielä odottaville!

Itsellä edelleen jomottelee ja limaa irtoaa pienissä määrin. Ei taida ihan vielä syntyä :D perjantaina vasta tulee täyteen 37+0, eli sopiihan pienen vielä masussa kasvaakin.. vaikka äiti täällä alkaa olla malttamaton :wink
 
Ja niinhän siinä kävi, että limaglöntti/limatulppa ennakoi oikein. Toissapäivänä ja eilen siis irtoili limikset ja tänä aamuna klo 6.45 alkoi kivuliaat supparit. Aluksi ne oli aika mietoja, mutta toinen toistaan kovempia koko ajan. Tänään puolen päivän jälkeen pieni poika syntyi perheeseen. Tarkempaa synnytyskertomusta voisin kirjotella salaiselle puolelle, jos vain sinne pääsen. :) mutta kaikki on hyvin ja vanhemmat on erittäin onnellisia ja täynnä rakkautta. :Heartred

Paljon onnea pojasta! :Heartblue Ja laitahan tosiaan hakemusta tuonne salaisellekin puolelle heti jos/kun ehdot täyttyy :)
 
Mites muilla vielä odottajilla menee?
Itse alan olla jo ihan loppu. Tänään tuli täyteen rv39+0. Yöt nukun todella huonosti, en juuri ollenkaan. Päivisin olo on todella raskas ja tukala ja olen todella huonolla tuulella. Jatkuvasti kuukautiskipuja ja jonkin verran alaselkää jomottaa, mutta selkeitä supistuksia ei tule. Myös muutamana päivänä ollut tosi kova paineen tunne koko alapäässä, jos seison, tuntuu melkein kuin vauva puskisi itseään jo ulos.
 
Mites muilla vielä odottajilla menee?
Itse alan olla jo ihan loppu. Tänään tuli täyteen rv39+0. Yöt nukun todella huonosti, en juuri ollenkaan. Päivisin olo on todella raskas ja tukala ja olen todella huonolla tuulella. Jatkuvasti kuukautiskipuja ja jonkin verran alaselkää jomottaa, mutta selkeitä supistuksia ei tule. Myös muutamana päivänä ollut tosi kova paineen tunne koko alapäässä, jos seison, tuntuu melkein kuin vauva puskisi itseään jo ulos.


Väsyttää ja voisi vaan nukkua. Itselläni 39+4 ja ei mitään merkkejä, että synnytys käynnistyisi viel hetkeen. Ei supista yhtään ja olo oikeastaan kevyt. Öisin herään kaksi kertaa vessan ja saan heti nukahdettua. Tuo väsymys on vaan jäätävä.

Tsemppiä meille kaikille, ei ole pitkä matka enää! Onneksi tämäkin olotila päättyy pian.
 
Takaisin
Top