Synnytystä ennakoivia oireita

Onnea PauliinaS!

Mulla on tänä aamuna alkaneet melko säännölliset napakat harjoitussupistukset. Nämä on erilaisia kuin normaalit harjoitussupistukset mut ei kuitenkaan synnytyssupistuksen kaltaisiakaan. En tiedä, merkkaisivatko viikon sisään alkavaa synnytystä vai kauanko tätä jatkuu :p Rv39+0

Mulla samantyyppistä ollut monta päivää, joka päivä toivon että tämä ois se päivä :D Nyt rv 40+2
 
Kyllä tää odottavan aika tuntuu näin loppumetreillä niiiin pitkältä..! Mulla ollut 3 päivää aivan huippupaljon energiaa ja tekeminen meinaa loppua kesken. Tuntuu, että harj.supparitkin vähentyneet sekä muut oireet..ihan kuin ei raskaana olisikaan :D
 
Kyllä mun ne erilaiset "harjoitussupistukset" oli synnytykseen valmistavia, sillä vauva syntyi samana yönä :happy: Niitä jatkui siis koko päivän säännöllisinä ja voimistuivat iltaa myöten.

Mä oon ollut flunssassa, enkä ole tehnyt muutamaan päivään yhtään mitään. Ehkä se laukaisi synnytyksen, kun ei vauva jaksanut enää vaan makoilla mun kanssa :p
 
Kyllä mun ne erilaiset "harjoitussupistukset" oli synnytykseen valmistavia, sillä vauva syntyi samana yönä :happy: Niitä jatkui siis koko päivän säännöllisinä ja voimistuivat iltaa myöten.

Mä oon ollut flunssassa, enkä ole tehnyt muutamaan päivään yhtään mitään. Ehkä se laukaisi synnytyksen, kun ei vauva jaksanut enää vaan makoilla mun kanssa :p
Oih, ihanaa! Tosi paljon onnea koko perheelle! :)
 
Heräsin juuri ja housuuni valahti kirkasta limaa joka oli vähän verensekaista!! Limatulppa?:wideyed:
 
Mulla taisi eilen irrota hieman limatulppaa!
Parina yönä tullut muutama napakka supistus eikä unta saa.
Viime yönä sitten taas napakat supistukset ja monta tuntia menkkakipumaista aaltoa.. Esikoista odottaessa tätä oli noin viikon ennen synnytystä, mutta ei näin voimakkaana.

Fiilis on vain: väsyttää!! :arghh:

Nyt rv36+1
 
Ai sielläkin on lähtenyt irtoilemaan! :)
Mulla kans sama, väsyttää väsyttää väsyttääääo_O

Mulla meni nyt aamusta masukin sekaisin:grinjännä nähdä kauanko menee että alkaa tapahtua.
Hitsi kun en muista esikoisesta että kauanko limatulpan irtoamisesta meni vesien menoon:rolleyes:
Pitäis nyt kuitenkin olla liikaa miettimättä muuten ei edisty yhtään:grin
 
Ai sielläkin on lähtenyt irtoilemaan! :)
Mulla kans sama, väsyttää väsyttää väsyttääääo_O

Mulla meni nyt aamusta masukin sekaisin:grinjännä nähdä kauanko menee että alkaa tapahtua.
Hitsi kun en muista esikoisesta että kauanko limatulpan irtoamisesta meni vesien menoon:rolleyes:
Pitäis nyt kuitenkin olla liikaa miettimättä muuten ei edisty yhtään:grin
Jännittäviä aikoja! :D

Juu, ei tosiaan pidä miettiä liikaa.. helpommin sanottu kuin tehty :grin

Täällä myös sai viimeyönä ravata vessassa ja edelleen.. mulla on kyllä pitkin raskautta supistukset pistäneet vatsan helposti tyhjenemään :stop:
 
Jännittäviä aikoja! :D

Juu, ei tosiaan pidä miettiä liikaa.. helpommin sanottu kuin tehty :grin

Täällä myös sai viimeyönä ravata vessassa ja edelleen.. mulla on kyllä pitkin raskautta supistukset pistäneet vatsan helposti tyhjenemään :stop:

Niinpä:grin jännittävä seurata kenelle syntyy seuraavaksi:grin:rolleyes:
 
Jännää! :nailbiting:

Mulla ei oo limatulpasta merkkiäkään tai mistään veriviiruista, ei ollu viimeksikään enkä ikinä nähny koko tulppaa :D Tällä hetkellä oireina on satunnaista menkkajomoa ja jäätäviä ikäviä sukkapuikkovihlasuja mitä lie ja välillä tosi inhottavaa paineentunnetta..
 
Hei, minä uutena huutelen marraskuisten puolelta, sillä tänään rv 40+2 ja tänään irtoili limatulppaa aamulla, kuten on tainnut Kaitsu_lla ja Vaianallakin irtoilla. :)
Mulla esikoisen kohdalla limatulpan irtoilemisesta meni kaksi päivää synnytyksen käynnistymiseen. Joten taitaa todellakin olla viimeiset hetket käsillä.
Nuita sukkapuikkotuikkasuja on vasemmassa yläreidessä ollut nyt eilen ja tänään hyvinkin tuntuvasti. Kävystäkin tehnyt hankalaa, mm. pyykitkin pitänyt levittää istualtaan ja kääntyä seisaalla ollessa hyvin hidastetusti. Niin jännittävää aikaa! :D
 
Hei, minä uutena huutelen marraskuisten puolelta, sillä tänään rv 40+2 ja tänään irtoili limatulppaa aamulla, kuten on tainnut Kaitsu_lla ja Vaianallakin irtoilla. :)
Mulla esikoisen kohdalla limatulpan irtoilemisesta meni kaksi päivää synnytyksen käynnistymiseen. Joten taitaa todellakin olla viimeiset hetket käsillä.
Nuita sukkapuikkotuikkasuja on vasemmassa yläreidessä ollut nyt eilen ja tänään hyvinkin tuntuvasti. Kävystäkin tehnyt hankalaa, mm. pyykitkin pitänyt levittää istualtaan ja kääntyä seisaalla ollessa hyvin hidastetusti. Niin jännittävää aikaa! :D

Tervetuloa tänne joulukuisten puolelle :)
Hei mielenkiinnosta kyselen että miltä sulla limatulppa näytti ja paljonko sitä tuli kerralla?:grin
Jännitävät ajat sinullakin, ei ole varmaan kun päivä pari enää:grin
 
Takaisin
Top