Synnytystä ennakoivia oireita

Meilläki ennen.. Nyt ollu viime To asti tosi hiljainen. Yöt antaa nukkua.. Onneks liikkeitä tuntuu kuitenki.
 
Supistuksia kärsitty viime yö n.01-06 n.7-10min välein. Kipu jotai kauhiaa ja teki välil mieli huutaa. Nyt sit on alkanu taas hiipuu joka on todella turhauttavaa. Mut jotai on tapahtunut alakerrassa, ku verta ja limaa tulee. Jospa lähtis itsekseen tuleen ennen huomista. Nyt väsyttää tosi paljo :-(
 
Kiitos teille :-). Verilimaa tulee vaa lisää pyyhkiessä. Muutama tippa rätissä... Voi,ku ei olis näitä polttavan tulisia kipuja ja järkky vihlomisia.. Ei auta puudutus taaskaan tietenkään.. Noh.. Jos jouluostoksilla kävis vielä kokeilee ja sit oyssii jos pahenee olo. Eilinen lenkki kerta auttoi eli lisää kävelyä :-)
 
Täällä on nyt koko päivän supistellut ja sen kun napakoituvat ja tihenevät... Kauhean kivuliaita eivät kyllä ole, joten kipua odotellessa. Nyt tulee jo alle 10 min välein, mutta toisaalta kesto ei kyllä yllä lähellekään minuuttia. No silti kiva kun jotain merkkejä lähestyvästä synnytyksestä tulee edelleen :)
 
Devilangel ja Nepala, Tsemppiä! Taitaa h-hetki olla ihan käsillä. Paljon voimia kummallekkin tulevaan synnytykseen. :)
 
Aamuyöstä meni tukalaksi tiheiden ka kipeiden supistusten takia ja käytiin kääntymässä synnärillä. Masentava sormelle auki ja pää jossaki yläilmoissa. Kotona sain kivuista huolimatta torkahdettua ja nyt on ollut taas aika rauhallista. Miehen käskin jäämään kotiin, mutta katotaan onko turhaan. Se jo sano, että syntyy varmaan vasta illalla kun vauva muutenkin ollut sellanen iltaliikkuja. Itsellä päälimmäisenä mielessä kaamea väsymys.
 
Synnärille piti aamulla tulla,ku kovan supustuksen jälkeen tuli verta enemmän. Yllätys oli ku tutkivat... Ainakin 5cm auki. Ei supistele enää.. Eli käynnistetään. Vauva nii korkealla taas,että en saa muuta tehä,ku maata.
 
Nepala, Yritä saada levätyksi! Jotain selkeästi kuitenkin jo tapahtuu joten ei varmaankaan kauaa kun saat jo pienen nyytin syliisi. ❤


Devilangel, Veikkasinhan oikein! Nyt onnea tulevaan koitokseen.
 
Muokattu viimeksi:
Täällä oireettomana oleillaan, huomen neuvola ja pe laskettu. Näillä mennään... mut tosiaan pakko tohon väsymykseen yhtyä. Esikko tekee poskihampaita ja mies kuorsaa ja siihen päälle se, et uni on mitä on (loppu)raskaudes. Oon tosi väsynyt, ja oikeesti vähän ahdistaakin, et kuinka sitä jaksaa synnyttää. Tosin olin esikon kohdallakin, tai siis ennen ku ees synnärille pääsin valvonut jo pari päivää, et kai sitä jaksaa. Lopulta ku tyyppi on pihalla ja ois mahdollisuus nukkua, niin ainakin minä vaan tapitan poikaa onnesta soikeena. Mä en luultavasti vaan tartte unta niin paljoa, vaik kyllä mä nyt tekisin mitä vaan 8 tunnin yöunista...

Vähänkö oottelen täs limatulppaa... :)
 
Juuri kun ehdin valittaa ettei varmasti synny tänään (40+0) niin heti aamusta alkoi tapahtua! :P IIK, nyt JÄNNITTÄÄ! Mutta olen niin valmis että antaa tulla vaan! :D

Tunnin verran on supistellut säännöllisesti 5-10min välein ja äsken menin vessaan niin juuri sopivasti meni lattialle lapsivedet!! Mä ajattelin pärjätä kotona niin pitkään kun pystyn! Nyt kuumaan suihkuun! :)
 
Nöttö kiitos! :) toivottavasti sielläkin alkaa pian jotain tapahtumaan. :)

Ollaan menossa nyt kuitenkin näytille koska lapsivesi vihertävää.
 
Paljon tsemppiä Anissa! Niin jännää ☺️ Mulla jomottelee menkkamaisesti ja hyvin kevyesti. Luulen saavani odotella vielä ainakin loppuviikkoon... Kiva kuitenkin jännätä teidän muiden puolesta ❤️
 
Takaisin
Top