Synnytystä ennakoivat tuntemukset

Mulla aamulla herätti kamala paukaus minut. Ja luulin että no nyt repes kalvot. Mutta tais olla vaan lanneranka joka posahti. Tuntuu että mitä enemmän liikun ni sitä enemmän tilanne kohdunsuulla ym paranee. Liikkuminen on helpompaa jne.
 
Yksi hukkareissu synnärillä tehty tänään.. aamulla heräsin ja noustessa sängystä niin hulahti reippaasti pöksyihin vaaleanpunertavaa vetistä limatulppaa.. en ollu sitte varma oliko se limatulppaa vai lapsivettä, ku oli niin vetistä.. pitihän se käyä tarkistuttaa, niin ei ollu lapsivettä.. ei piru että turhauttaa.. :sad001 20 min ne piti käyrillä, niin oli siihen kuitenkin pari supistusta piirtyny.. paikat kuitenkin kiinni ja kanavaa jäljellä.. aargh!! :/ Kauankohan täsä saa vielä oikeen oottaa..
 
Kannattaa Lucky soittaa sinne sairaalaan ja he antavat sieltä ohjeet. :)
 
Tässä odotellessa alkaa jo tulla vainoharhaiseksi näiden tuntemusten kanssa :D Sen lapsiveden tulemisen/tihkumisen varmaan erottaa kunnolla sitten kun se oikeasti tapahtuu?
 
Täällä tais jotai lirahtaa siteeseen ja nyt pitäisi seurailla tuleeko sitä jotai lisää... minkä aikaa viimeistään pitää mennä sairaalaan kun vedet menee

Uuu jännää :) tsemppiä kovasti! Ja muillekkin jotka on päässeet tositoimiin!
Täällä lähti myös aamulla limatulppa kokonaan :D jännää jännää.
 
Alkuun tuli lirahduksia lapsi vettä joka Alko 13:45. Sitten 16:30 tuli kunnon loraus ettei ollut enää epäselvää mitä on. Soittelin neuvolaan jossa sanovat että aamuun voin odotella. Mutta kysillä sano että tulla klo 12 mennessä sinne jossa otetaan käyrää, pissinäyte ja verikokeet. Sitten klo 01:45 aloitetaan antibiootti tippa ja 18h lapsiveden menosta käynnistetään jos ei oo ennen sitä käynnistynyt. Osastolle yöksi. Jäätävä olo. Ei tämän näin pitänyt mennä. Piti mennä samalla lailla kuin esokoosen aikaan. Heti lapsiveden menon jälkeen supparit 10min välein säännöllisesti ja siitä 8h lapsi maailmassa... tää ei näköjään niin helposti menekään.... 3 v yritystä ja pikku mies panttaa maailmaan tuloaan viimeiseen saakka...
 
Täällähän alkaa tapahtumaan :) Tsemppiä tositoimiin!
Mä oon jo ihan luovuttanut omalta osaltani, kun ei ole mitään oireita vaikka mitä koittais.
 
Täälläkin vielä odotellaan malttamattomana ja innostuneena. :smiley-bounce012 Kipeähköjä supistuksia on silloin tällöin. Osa tulppaa irtosi tänään. Onneksi mieli on levollinen. Ihana rauha sydämessä. :Heartpink
 
Muokattu viimeksi:
Noh eipä ollu lapsivettä, nyt käyrillä.. supistelee kyllä inhottavasti jo kolmatta tuntia
 
Dalila: mee hyppii trampoliinilla :D mulla tais se auttaa... eilen ja tänään sama harrastus :wink

Youngmama97: mitä se sitten oli... : D
 
20 tuntia kipeitä supistuksia 5 minuutin välein ja vasta kahdelle sormelle auki! Tämäkin neiti antaa kyllä odottaa viimeiseen asti. Mua vähän väsyttäisi jo...
 
Täällä kans valvottu kaks yötä jo, supistuksia "levossa" 10-15 min välein, pystyasennossa 5 min välein. Koko ajan kipeempiä. Ärsyttää oikeen ku mies vaan kuorsaa autuaana...
 
20 tuntia kipeitä supistuksia 5 minuutin välein ja vasta kahdelle sormelle auki! Tämäkin neiti antaa kyllä odottaa viimeiseen asti. Mua vähän väsyttäisi jo...

Yritän täällä lykätä sairaalaan lähtöä kun en halua pettyä ja kuulla ettei nää supistukset oo saaneet juuri mitään aikaan...
 
Sano et voi tulla jotain veen tapasta jos supistellu ja ollu lepoasennossa ? En muisra kun niin kauheissa kivuissa olin. Supisteli eilisillasta 8 alkaen yö 2 välein 5-10minuuttia, sen jälkee tullu harvemmin ja kipu helpottanu ku pisti kipupiikkiä ja anto unilääkkeen.. yön oon siis viettäny sairaalassa
 
Takaisin
Top