Synnytys

Niin ja jos mies ei oo kuskina niin sit meen sireenit huutaen lanssilla...
Mihin sä sen katraan laitat:grin mulla on vaikee saada edes tota yhtä hoitoon, varsinkin jos on yö, niin oon valmistautunut et joutuu synnyttämään yksin:sad001:wideyed:
 
Siis mä panttasin tota ekaa joku 41+4 että uskon onnistuvani:grin

It’s a deal:wink itse synnytyksessä en meinannut kauaa aikailla ja jos vaikka mun porukat vois tulla tähän hetkeksi, asuvat Kotkassa eli n 1h ajomatka kun vähän ukki polkasee menopeliin vauhtia:wink tai sit meen yksin, oon siihen enempi varautunut kun siihen että mies mukaan pääsis:D iskä eli ukki osa-aika eläkkeellä ja äiti yrittää ottaa jotain lomia siihen mun LA tienoille että onnistuis mun tsempparin mukaan tulo... mut sen näkee sit:wink
 
Hei mites muut pääkaupunkiseutulaiset, kutsuuko naistenklinikka?

Elokuisten puolelta huutelen...
Espoossa asutaan ja vaikka molemmat NKL ja Jorvi/Espoon sairaala valittavissa niin Espoon sairaalaan ollaan menossa :)
 
Elokuisten puolelta huutelen...
Espoossa asutaan ja vaikka molemmat NKL ja Jorvi/Espoon sairaala valittavissa niin Espoon sairaalaan ollaan menossa :)
No siis ku just tää valinnan vaikeus, meillä ois vielä noitten lisäksi kotka valittavissa..espoosta kuullut hyvää ja nkl en niinkään..
 
Hei mites muut pääkaupunkiseutulaiset, kutsuuko naistenklinikka?

Täällä yksi, jota kutsuu Naistenklinikka! Tai kaksi, jos vauva lasketaan mukaan ja kolme, jos puolisokin. LA 23.9. :hello
 
Täälläkin yks joka olis menossa naistenklinikalle, LA 27.9 :happy: mun yks tuttava sai n.kuukausi sitten lapsen ja synnytti naistenklinikalla, eikä ollut osastoon ainakaan tyytyväinen :confused:
 
Tääläkin naistenklinikalle menossa. LA on 9.9 ni oon varmaan vähän aikasemmin sielä kun te muut sinne tulijat :)
 
Tääläkin naistenklinikalle menossa. LA on 9.9 ni oon varmaan vähän aikasemmin sielä kun te muut sinne tulijat :)
Mulla on la 29.8 , toivon että oon kerinnyt poistua ennen 9.9, toi eka jumitti kymmenen päivää yli la, et katotaan miten tän kanssa:dead:
 
Oliko kukaan menossa hyvinkäälle synnyttämään?
 
Oliko kukaan menossa hyvinkäälle synnyttämään?

Minä oon näillä näkymin menossa. Esikoisen synnytin Lohjalla ja olin siihen tosi tyytyväinen, mutta nyt matka on Lohjalle turhan pitkä...
 
Minä oon näillä näkymin menossa. Esikoisen synnytin Lohjalla ja olin siihen tosi tyytyväinen, mutta nyt matka on Lohjalle turhan pitkä...

Kiva juttu! Minä sain esikoisen hyvinkäällä ja synnäristä on lämpimiä muistoja :) uskon, että varmasti tykkäät myös hyvinkäästä!
 
Mulla on la 29.8 , toivon että oon kerinnyt poistua ennen 9.9, toi eka jumitti kymmenen päivää yli la, et katotaan miten tän kanssa:dead:

Pidetään peukkuja että tämä seuraava ei jumittelisi ihan hirveesti yli lasketun.
 
Pitkä synnytysväli mietityttää kun edellisestä synnytyksestä tuleekin kymmenen vuotta syksyllä. Onkohan se erilaista loppujen lopuksi? Urb.legendaa kun levitetty aikojen että olisi kuin "ekaa synnyttävä" paikkojen puolesta? Mitään perää?

Löytyykös täältä kokeneita "pitkän tauon" synnyttäjiä tai samassa veneessä olevia?
 
Pitkä synnytysväli mietityttää kun edellisestä synnytyksestä tuleekin kymmenen vuotta syksyllä. Onkohan se erilaista loppujen lopuksi? Urb.legendaa kun levitetty aikojen että olisi kuin "ekaa synnyttävä" paikkojen puolesta? Mitään perää?

Löytyykös täältä kokeneita "pitkän tauon" synnyttäjiä tai samassa veneessä olevia?

Täällä kans, nuorin täyttää lokakuussa 10 että aika reipas 10 vuotta. Pikkaisen kyllä jännittää että miten ja kuinka menee. Viimeisen kanssa ehdittiin sairaassa olla vajaa tunti. Ehkä nyt vähän kauemmin, lääkäri ainakin sanoi että uudelleen synnyttäjä tavallaan kun vuosia kulunut.
 
Täällä kans, nuorin täyttää lokakuussa 10 että aika reipas 10 vuotta. Pikkaisen kyllä jännittää että miten ja kuinka menee. Viimeisen kanssa ehdittiin sairaassa olla vajaa tunti. Ehkä nyt vähän kauemmin, lääkäri ainakin sanoi että uudelleen synnyttäjä tavallaan kun vuosia kulunut.

Nuorin myös 10v syyskuus. :)

Sinullapa ilmeisesti nopeasti sitten edennyt kun vain tunti sairaalassa. :eek:

Itsellä 1 ja 2 niin sairaalassa sen n4cm auki. Nuorin käynisteltiin kun lapsivesi meni jo pari päivää aikaisemmin ja supistuksissa ei tarpeeksi voimaa. Suhteellisen nopeita kokonaiskestoiltaan kuitenkin 8h50min-5h (?) ja ponnistukset 5-20min.
 
Takaisin
Top