Synnytys

Joo, ei niistä voi tietää ennen kuin kokeilee. Mulla toimi kuuma vesi mutta tensistä en vakuuttunut. Moni muu taas on pitänyt tensiä hyvinkin hyödyllisenä.
 
Mulla ei lämpö oikein auttanut, eikä tens, se tuntui oikeastaan vaan pahemmalta... Ammeeseen en valitettavasti päässyt kokeilemaan, mutta jotenkin epäilen olisiko sekään auttanut
 
Muokattu viimeksi:
Mä oon varannut tens-laitteen,esikoista synnyttäessä olin myös ammeessa ja se toimi mulle hyvin. :)
 
Mä vihasin ilokaasua mutta kaikki muut kenen kanssa on puhunut on kehuneet sitä :D
 
Mullakin ilokaasusta huonoja kokemuksia. Mua alko nimittäin huippaamaan kun otin sitä. Voi olla että johtui jostain muustakin tosin, mutta ainakaan se ei mun mielestä mitenkään tehonnut. Epiduraali oli enemmän kuin jees!
 
Esikoisesta sain spinaalin ja ilokaasua. Ilokaasu toimi ihan ok alkuun. spinaali toimi vaan tois puoleisesti ja en tiedä oliko kauheasti apua.
Kakkonen syntyi täysin luomosti ja niin nopeesti etten olis ees kerinny mitään ottamaan. Olin siis synnytyssalissa 10 min ja poika ulkona.

Toivottavasti synnytän nytkin ilman apuja mut pelkään etten kerkee sairaalaan et se on mun suurin huoli..
 
Mies haki mulle tänään tens -laitteen vuokralle. Kummastakaan aiemmasta en sitä hakenut, vaikka mieli teki. Nyt päätin, että jos jostain löytyy kohtuu vuokrahintaan, niin haen. Toivottavasti siitä on hyötyä. :)
 
Toistaiseksi vain Zeni on saanut vauvat, joko siitä on 2 viikkoa kun pienet syntyivät :) Mamitzulla tänään käynnistys joten sieltä odotellaan seuraavaksi uutisia :wink
 
Heippa!

Lueskelin viestiketjua..tällä laskettu aika 12.11. tosin itsellä tunne, että hyvä jos pysyy tämän kuun loppuun. Esikoinen syntynyt sektiolla ja alku metrit olleet haastavat. Tuntuu siis siltä, että kaikki tulee uutena:synnytys, imetys, mahdollisuus saada lapsi heti synnyttyä iholle ❤️
En osaa pelätä synnytystä, kun ei aiempaa kokemusta alatiesynnytyksestä, mutta mahdollisimman pitkään toivoisin lääkkeettömiä kivunlievityskeinoja. Saa nähä muuttuuko mieli synnytyksen alettua
 
Meillä koittaa syntymäpäivä perjantaina, kun päädyttiin tänään varaamaan aika sektioon perätilan takia. Ai että kun jännittää nyt kun tietää, milloin h-hetki on! :smiley-ashamed004 Itse sektio ei kauheasti pelota, mutta ehkä eniten jännittää nähdä, minkälainen ihminen meidän elämään on tulossa ja kumpi sieltä tuleekaan! :Heartred
 
Towanda. Tsemppiä perjantaihin :) ihanaa että saatte pian pikkuisen syliinne :Heartred
 
Takaisin
Top