Synnytyksen jälkeiset oireet

Mullakin alkoi menkat toissapäivänä :-/ en olis niitä kyllä vielä kaivannut... Mutta
Onneks olleet ihan kohtuulliset.
 
Mun ennen niin omaa elämäänsä viettäneet kuukautiset on raskauden jälkeen olleet lähestulkoon kellontarkat. Helpottaa toivottavasti jos tässä toiselle kierrokselle vielä jaksaa lähteä vanha...
 
Mulla alkoi muutama kk sitten ja tulevat kyllä melko tarkasti. Nykyään ovulointi tekee kipeää :/
 
Juu sama täälläki.. Tosin nyt ehkä pikkasen helpottanu, jospa ajan myötä sit häviää
 
Eikös se seuraava olis taas helppo kun Roo on niin vahva persoona? Eikös ne vähän vuorottele? :wink
 
Ei ois miullakaa tarvinnu alkaa vielä.. Ois saanu pysyy pois niin kauan kun imetänku vielä varmaan 10x vuorokaudessa.. Nyt pitää tosissaan alkaa varomaan petihommien kaa :-D mies kyllä on ihan kauheessa vauvakuumeessa (joo se kuuli siskonsa vauvan itkua yks ilta puhelimen kautta ja siitä se lähti....)

Mut ite en nyt vielä ihan haluis kolmatta, kun töitä ois nyt enemmän kun tarpeeks tiedossa nii voisin tehdä välillä niitä ja saada kropankin parempaan kondikseen.. Pomo varmaa repeis riemusta jos tulisin taas.. Kun tuolla nyt joka vuosi 2012 vuodesta -> joku ollu paksuna ja hirvee homma löytää sijaisia tänne peräkylään :D

Ok, ei ole ehkäisyä (kondomitki vielä kaupassa) et jos nyt hups tulisinkii nii saa tulla :Heartred oon sanonu miehelle et kolmatta ei yritetä, jos tulee nii sit tulee...
 
Mulla esikon syntymän jälkeen oli kans ihan hullut oviskivut.. Helpotti ne sit vähän, mut tiesi kyllä heti millon se on..

Ihan hyvä vaan osaapahan varoa hhaha :-D nytki tais oviksen aikaan just olla jotain pientä. Sillon just sanoinki miehelle et nyt saattais olla ovis et ollaan varovaisia sit, ajoissa ulos. Saa nähdä onko kivuliaampaa jatkossa.
 
Joo, ei, joo, ei! En tiiä.. Ainaki tällä hetkellä tuntuu siltä että tää yks riirtää ihan hyvin.. Sen verran raskasta/työlästä on kyllä ollu että ei ihan heti taida tulla vauva kuumetta uudestaan.. Mut mistä sen tietää koska ne fiilikset muuttuu = ) mies olis kyllä valmis ihan koska vaan hankkii toisen ja jo ennen Leevi kin se oli miehen mielestä selvä että hän haluu 2 lasta.. Lupas mulle jopa silarit maksaa jos imetän 2 lasta = ) ollu nuoresta asti haaveena = )
 
Takaisin
Top